Agroma S.A. – rekordowe przychody spółki

GPW

Agroma S.A., notowana na New Connect, największa polska firma handlowo-produkcyjna, działająca na rynku urządzeń do pielęgnacji ogrodów, podała w raporcie miesięcznym wyniki za wrzesień 2011. Przychody Spółki ze sprzedaży wyniosły ponad 5 mln 830 tys. złotych i były wyższe o 602 procent w porównaniu z wrześniem 2010 (wtedy przychody wyniosły ponad 830 tys zł.). Marża brutto wyniosła 1 mln 384 tys. złotych, co oznacza wzrost o ponad 370 proc. w porównaniu do września 2010 (290 tys. zł).

„To szósty miesiąc z rzędu, który spółka zamyka znaczącym wzrostem przychodów i marży brutto, sięgającym kilkudziesięciu procent licząc rok do roku. We wrześniu pobiliśmy kolejny rekord – przychody były aż sześć razy wyższe niż rok temu. To efekt konsekwentnego realizowania naszej strategii biznesowej” – powiedział Piotr Staszewski, prezes zarządu Agroma S.A.
Realizując strategię Agroma m.in. rozbudowuje portfolio produktów, rozszerza współpracę z największymi sieciami handlowymi w Polsce, weszła także w perspektywiczny sektor OPP – produktów przeznaczonych dla bardzo szerokiej grupy mniej zaawansowanych użytkowników.

„Agroma dynamicznie rozwija oferty produktowe, zarówno dla klientów profesjonalnych, jak i gamę urządzeń do użytku codziennego. Śledzimy trendy rynkowe i dbamy, by nasza oferta odpowiadała potrzebom naszych klientów. Pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej, rynek maszyn i urządzeń ogrodowych jest w okresie dynamicznego rozwoju. Dopiero uczymy naszych klientów stosowania rozwiązań, które na Zachodzie, np. w Niemczech czy Francji znane są od lat. W Polsce zaledwie od kilku lat właściciele terenów zielonych stosują np. rozdrabniacze i odśnieżarki” – wyjaśnia Piotr Staszewski.

We wrześniu Agroma rozpoczęła także realizowanie zamówień sprzętu na sezon jesienny. Dużą popularnością cieszą się oferowane przez Agromę rozdrabniarki do gałęzi, odkurzacze do liści, piły i pilarki oraz myjki ciśnieniowe. Do odbiorców dotarły także pierwsze odśnieżarki.