Axence z nowym Specjalistą ds. PR i Digital Marketingu

Jacek Konrad Dąbrowski, Starszy Specjalista ds. PR i Digital Marketingu Axence
Jacek Konrad Dąbrowski, Starszy Specjalista ds. PR i Digital Marketingu Axence
Jacek Konrad Dąbrowski, Starszy Specjalista ds. PR i Digital Marketingu Axence
Jacek Konrad Dąbrowski, Starszy Specjalista ds. PR i Digital Marketingu Axence

Axence – producent profesjonalnego oprogramowania do kompleksowego monitorowania i zarządzania sieciami komputerowymi – wzmacnia dział marketingu produktów. Do zespołu dołączył Jacek Konrad Dąbrowski, który objął stanowisko Starszego Specjalisty ds. PR i Digital Marketingu. Będzie odpowiedzialny m.in. za działania media relations w kraju i za granicą oraz rozwój kanałów digital firmy.

W Axence stawiamy na konsekwentną ewolucję i innowację we wszystkich działach począwszy od produkcji, przez sprzedaż, na nowoczesnym marketingu kończąc. Chcemy rozwijać naszą obecność w cyfrowych kanałach komunikacji, a w szczególności w mediach społecznościowych, koncentrujemy się także na zdobywaniu największych rynków, m.in. USA. Wierzę, że doświadczenie Jacka w kampaniach realizowanych dla międzynarodowych firm z branży IT oraz jego kreatywność, wspomogą nas w obecnych i przyszłych projektach – mówi Agnieszka Mikrut, PR and Marketing Manager w Axence.

Jacek Konrad Dąbrowski swoją przygodę z public relations zaczynał w warszawskiej agencji Partner of Promotion, gdzie wspierał zespół w projektach realizowanych na rzecz dużych klientów z branży IT, m.in. Samsung, Logitech, AMD. Następnie koordynował działania komunikacyjne dla klientów Genesis PR: spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i jednocześnie liderów innowacji w swoich sektorach. Ostatnie dwa lata pracował jako Specjalista ds. PR w krakowskiej agencji Sarota PR, w której opiekował się klientami ICT (cyberbezpieczeństwo i akcesoria sieciowe) oraz start-upami technologicznymi.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Szkoły Głównej Handlowej w zakresie Zarządzania Kulturą. Legitymuje się również certyfikatem Professional Diploma in Digital Marketing, wydawanym przez Digital Marketing Institute z Dublina.