eStoreMedia wprowadza narzędzie do automatycznego audytu implementacji treści w e-commerce

Rafał Kochański

eStoreMedia opracowało innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Autorskie narzędzie umożliwia producentom szybką weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym w Polsce i na świecie.

– Usługę tę dedykujemy klientom korzystającym z platformy eStoreContent, służącej do kompleksowego zarządzania procesem tworzenia i dostarczania treści produktowych do sklepów internetowych – mówi Rafał Kochański z eStoreMedia, zarządzający produktem eStoreContent.com.

Dzięki nowemu narzędziu, producenci, sprzedający w e-commerce są w stanie zweryfikować czy i w jakim stopniu e-sklepy odwzorowują przygotowane przez nich treści produktowe. Pozwala to na szybkie odnalezienie nieprawidłowości i kontakt ze sklepem w celu wyjaśnienia braku implementacji odpowiednich treści. W efekcie kompletność i rzetelność opisów ulega poprawie w zdecydowanie krótszym czasie. – Nasza usługa ma na celu wsparcie procesu sprzedażowego. Konsument otrzymuje pełną informację o produkcie, co wspomaga podjęcie decyzji o zakupie – podkreśla Kochański.

Kluczowym elementem rozwiązania jest specjalnie opracowany algorytm. Program porównuje treści dostarczane przez producentów z tymi faktycznie publikowanymi w poszczególnych sklepach internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji ocenia stopień podobieństwa, a następnie przedstawia wyniki w formie raportu.

Działalność eStoreMedia skoncentrowana jest na wzmacnianiu widoczności i obecności marki w oparciu o komunikację w cyfrowym świecie. Firma świadczy w tym zakresie usługi audytorskie i konsultingowe. Spółka stworzyła platformę eStoreContent, służącą do przygotowania, hostingu i przekazywania treści produktowych do e-sklepów. Przeprowadzane przez eStoreMedia projekty badawcze owocują powstawaniem nowych rozwiązań wspomagających pracę podmiotów rynku e-commerce.