Relacja z Warsaw Global Business Forum 2016

Warsaw Global Business Forum 2016

Warsaw Global Business Forum – warto zapamiętać tę nazwę. To niezwykle ważna konferencja, która stała się mocnym punktem w  kalendarium  biznesowych wydarzeń Warszawy, które nasza redakcja objęła patronatem. Za nami pierwsza edycja – pełna inspirujących i merytorycznych treści, energetycznych prelegentów, networkingu i zdobytej wiedzy.

Siła tkwi w odwadze i innowacyjnym pomyśle – zgodnym chórem powtarzali wszyscy występujący. A ich entuzjazm, a przede wszystkim bogate, jak na młody wiek, doświadczenie, było dowodem na to, ze globalny sukces jest w zasięgu ręki. Każdy  prelegent, oprócz przybliżenia swojej własnej drogi biznesowego rozwoju, przedstawił inny, ważny jego zdaniem, aspekt związany z internacjonalizacją polskich przedsiębiorstw.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi o tym, jak ważny jest dobór komunikacji do wybranego regionu świata, jak budować grupę docelową do konkretnego odbiorcy, skutecznie sprzedawać czy też  budować silną  markę na rynku międzynarodowym.

Swoimi biznesowymi doświadczeniami podzieli się Laura Godek-Miąsik z LYO FOOD, Zuzanna Sielicka-Kalczyńska z Whisbear, Ewa Dudzic reprezentująca markę GLOV, Cyprian Iwuć z Jem Sushi, Maciej Okniński  – Prezes firmy Unifed Factory, Mick Griffin – Brand24, Sławomir Rajch i Mateusz Barycza – reprezentujący Raben Group, Joanna Ciborowska-Sanchez z firmy Amica i Michał Nadziak – ekspert ds. programowych w Europejskim Centrum Dyplomacji i Pokoju.

Mocnym akcentem wydarzenia był też Panel Dyskusyjny zorganizowany przy współpracy z Fundacją Startup Poland „Global Tech Stars”, gdzie młodzi przedsiębiorcy opowiadali o swojej ścieżce do sukcesu oraz barierach, jakie napotykali na swojej drodze. Panel moderowała nowa prezes Fundacji, Julia Krysztofiak-Szopa, a udział wzięli: Dariusz Sobczak z Nanovo, Mikołaj Winkiel z Brand24, Artur Racicki z Social Wi-Fi, Marcin Joka z Photon Entertainment oraz Konrad Howard z Booksy.

Pierwsza edycja Warsaw Global Business Forum okazała się świetnym wstępem do dalszej dyskusji na temat możliwości, jakie stoją przed polskimi przedsiębiorcami. Widać wyraźnie, że co raz więcej polskich firm chce się rozwijać na arenie międzynarodowej,  a każde wsparcie jest dla nich kluczowe, bo pozwala lepiej przygotować się do tego kroku.

Organizatorom konferencji, firmie Come Creations Group, zależy przede wszystkim na stworzeniu stałej przestrzeni do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń  – patrząc na sukces pierwszej edycji Forum – możemy być pewni, że przestrzeń ta zostanie dobrze wypełniona.