Polskie firmy coraz odważniej wychodzą ze swoją ofertą na rynki globalne. Co raz więcej firm już na etapie tworzenia biznesplanu myśli o tym, aby wyjść poza Polskę ze swoim usługami, bądź produktami. Badania think thanku Poland Go Global[1] pokazują, że w 2015 roku takich firm było już 45%. Czy polscy przedsiębiorcy są na taką ekspansję przygotowani, czy wiedzą od czego powinni zacząć, o czym pamiętać, a czego unikać? Na te i inne pytania związane z globalnymi działaniami postaramy się odpowiedzieć w trakcie wyjątkowej, biznesowej konferencji Warsaw Global Business Forum – w całości poświęconej rozwojowi międzynarodowego biznesu.
Warsaw Global Business Forum to całodniowe wydarzenie dedykowane polskim przedsiębiorcom z małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcieliby wyjść ze swoją ofertą na rynek zagraniczny. Konferencja odbędzie się już 11 października 2016 roku w warszawskim Centrum Nauki Kopernik.
W trakcie konferencji każdy z zaproszonych prelegentów opowie o swoich doświadczeniach i zaprezentuje ciekawe case studies związane z działalnością swojej firmy. Forum to przede wszystkim przestrzeń wymiany wniosków oraz spostrzeżeń dotyczących internacjonalizacji polskiego biznesu.
Udział w konferencji będzie świetną okazją do przyjrzenia się, a być może także zweryfikowania swoich planów gospodarczej ekspansji. Dyskusje z prelegentami oraz innymi uczestnikami mogą zaowocować nowymi pomysłami oraz bardziej skuteczną strategią działania.
Szczegóły oraz rejestracja na stronie: www.wgbforum.com
Organizator Come Creations Group
Srebrny Sponsor: Raben. Your Partner in Logistics
Patroni Merytoryczni: Agencja Rozwoju Mazowsza, ECDP, Europejski Klub Biznesu, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Pracodawcy RP, Samorząd Województwa Mazowieckiego
Patroni Medialni: CEO.com.pl, Warsaw Business Journal Observer, Biznes2Biznes, Marketer +, Dziennik Internautów, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Infor, Kobieta w chmurze, Polish Market, Brand24
[1] [1] Na podstawie raportu badawczego „Polskie firmy na globalnej scenie: Ekspansja w fazie wzrostu” think thanku Poland, Go Global.