Wind Mobile dostarczy Plusowi pocztę głosową nowej generacji

Wind Mobile REklamówka

Spółka Wind Mobile podpisała z Polkomtel Sp. z o.o. List Intencyjny na dostarczenie innowacyjnej platformy Poczty Głosowej oraz Nowych Usług Głosowych dla sieci Plus.

W ramach współpracy Wind Mobile dostarczy Polkomtelowi platformę poczty głosowej nowej generacji, która umożliwi realizację usług głosowych optymalizujących i podnoszących jakość obsługi klienta, zarówno abonentów indywidualnych, jak i biznesowych. Nowa platforma pozwoli klientom sieci Plus na uruchomienie usług stanowiących ciekawą alternatywę dla osób chcących być w stałym kontakcie. Mowa tu między innymi o takich usługach jak dostęp do Poczty Głosowej z poziomu aplikacji mobilnej, wysyłanie nagrań głosowych w formie wiadomości MMS czy możliwość wysłania automatycznego powiadomienia SMS, którego treść można wybrać w trakcie połączenia z pocztą głosową niedostępnego odbiorcy.

Współpraca w powyższym zakresie będzie realizowana w modelu Revenue Share, który angażuje obie strony zarówno w ścisłą współpracę w zakresie rozwoju produktu, jak i zarządzanie poszczególnymi usługami.

Plus chce dostarczać swym klientom najatrakcyjniejsze produkty telekomunikacyjne, a takimi są nowe usługi głosowe, które wdrażamy we współpracy z Wind Mobile. Nowoczesna oraz intuicyjna i przyjazna forma czynią je atrakcyjnymi dla użytkowników naszej sieci. Mają one również otwarty charakter pozwalający na rozbudowę w przyszłości o kolejne usługi, co czyni je bardzo atrakcyjnymi dla nas jako operatora i pozwoli pracować nad kolejnymi produktami, które mogą mieć w nich zastosowanie. – mówi Robert Dudzik, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel sp. z o.o.

Wind Mobile współpracuje z Polkomtelem od wielu lat. Wdrożenie poczty głosowej, będzie kolejnym dużym projektem obok usługi Czasoumilacz czy Ad Servera, który realizujemy dla sieci Plus. Cieszymy się, że nasza platforma poczty głosowej znalazła uznanie u kolejnego operatora, gdyż pozwala nam to poważnie myśleć o sprzedaży tego produktu poza granicami naszego kraju. Ponadto realizujemy ten projekt w modelu revenue share, co jest strategicznym kierunkiem dla nas i poszerza portfolio naszych platform, ukierunkowanych na długofalowe generowanie powtarzalnych przychodów – mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Business Unit Telco Grupy Wind Mobile.