Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi E-commerce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: e-commerce

GPW – sala notowań

Jerzy Motz kontroluje akcje uprawniające do ponad 20 proc. głosów na WZA OEX S.A.

19 grudnia 2018 roku Jerzy Motz, prezes OEX SA nabył pośrednio przez swoje spółki zależne 683.809 akcji spółki i zwiększył swój udział w kapitale spółki do 24,88 proc., co stanowi 22,92 proc. głosów na...
Globalna firma naukowo-technologiczna obchodzi 350-lecie. Stawia na inwestycje w badania i rozwój

Globalna firma naukowo-technologiczna obchodzi 350-lecie. Stawia na inwestycje w badania i rozwój

Merck, globalna firma naukowo-technologiczna, obchodzi w tym roku 350-lecie. Firma opracowuje i wprowadza na rynek nowe technologie podnoszące jakość życia – od terapii przeciw nowotworom lub stwardnieniu rozsianemu, po ciekłe kryształy do smartfonów i telewizorów LCD czy...
Tomasz Buras, dyrektor zarządzający Savills w Polsce

Podsumowanie roku na rynku nieruchomości i prognozy na 2019 r.

Savills: Czym żył rynek nieruchomości w Polsce w 2018 roku i o czym będzie się mówić w kolejnych miesiącach? 10 kluczowych trendów. Rosnące zainteresowanie sektorem magazynowym na rynku inwestycyjnym, luka podażowa w segmencie biurowym w Warszawie i...
Polacy spędzają w internecie średnio 11 godzin dziennie. To prawie dwa razy więcej niż dwa lata temu

Polacy spędzają w internecie średnio 11 godzin dziennie. To prawie dwa razy więcej niż...

Statystyczny Polak korzysta z internetu łącznie o 5 godzin więcej niż jeszcze dwa lata temu. Jednocześnie prawie podwoił się odsetek tych, którzy chętnie testują nowe technologie i kupują gadżety. Eksperci McKinsey & Company zwracają uwagę na to,...
Andrzej_Niziolek_Veeam

Jak uniknąć przestojów w dostępie do sklepu internetowego?

Żyjemy w świecie, w którym cyfryzacja zajmuje czołowe miejsce, a technologia wymusza na wszystkich branżach szybsze, wygodniejsze i prostsze świadczenie usług. Zmienia się również sposób prowadzenia działalności przez firmy, które — w większości przypadków...
analizy forex raport

Aleksander Widera: PSD2 to szansa – co czeka FinTechy w 2019 roku?

Rok 2018 kończy się przyznaniem licencji dla kilku znanych marek fintechowych. Rok 2019 również zapowiada się ciekawie ze względu na implementację dyrektywy w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego UE, czyli PSD2. Będziemy...
Szkolenia, e-commerce i wizualizacje przyszłością wirtualnej rzeczywistości. Trwają prace nad soczewką z rozszerzoną rzeczywistością

Szkolenia, e-commerce i wizualizacje przyszłością wirtualnej rzeczywistości. Trwają prace nad soczewką z rozszerzoną rzeczywistością

Dzięki wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości już dziś można przeprowadzać szkolenia BHP, testować makijaż czy mierzyć ubrania. Tę technologię z powodzeniem można jednak wykorzystywać również do promowania wydarzeń artystycznych czy tworzenia strategii marketingowych. Najbardziej zaawansowane urządzenia...
fedex kurier transport

FedEx: 80% Polaków prezenty świąteczne kupi przez internet

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie FedEx, w tym roku blisko 80% polskich konsumentów prezenty świąteczne kupi w sieci. Badanie przeprowadzone równolegle w Polsce, Czechach i na Węgrzech pokazuje, że podobny trend widać...
Online shopping and e-commerce background

Grupa Domodi podsumowuje rok 2018 w e-commerce

Rok 2018 w handlu to rosnąca baza przedsiębiorstw i startupów skupionych wokół e-commerce. Intensywny wzrost firm w tym obszarze, spowodował dynamiczny rozwój rynku, a wraz z nim marketplace’ów. Rozszerzyły one swoją działalność oferując nie...
Nokaut.pl i Bazarek.pl zmieniły właściciela. Grupa SARE przejęła 100 proc. udziałów

SARE przejęła spółkę Fast White Cat

Technologiczna spółka SARE, działająca w branży komunikacji i marketingu w Internecie przejmuje Fast White Cat S.A. z Wrocławia, spółkę specjalizującą się w tworzeniu i podnoszeniu efektywności sklepów internetowych w oparciu o platformę Magento, a...
Francois Nuyts, prezes Allegro

Kancelaria DLA Piper doradcą Allegro przy nabyciu udziałów eBilet Polska

Warszawskie biuro kancelarii DLA Piper doradzało Allegro.pl sp. z o.o. w transakcji nabycia udziałów w spółce eBilet Polska sp. z o.o. – liderze internetowej sprzedaży biletów w branży kulturalno-rozrywkowej w Polsce. Zgodnie z przedwstępną umową...
Marta Cegielnik-Michalska, Senior Associate w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International

Click&Collect i SelfCheckout czyli Handel Przyszłości

Handel Przyszłości (New Retail) to połączenie technologii on-line i off-line. To sposób budowanie nowej formy handlu w oparciu o to, jak klienci faktycznie robią zakupy. Na polskim rynku przybywa marek, które wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...
Dariusz Mazurkiewicz

Mastercard i Polski Standard Płatności ogłaszają strategiczną współpracę

Mastercard i Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych BLIK, ogłosiły strategiczną współpracę. W ramach partnerstwa, BLIK dostarczy wygodną i niezawodną platformę płatności mobilnych i online, obdarzoną zaufaniem milionów polskich konsumentów. Mastercard zapewni...
myled

Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje...
Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. E-sklepy muszą się dostosowywać do tej grupy klientów

Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. E-sklepy muszą się dostosowywać do tej grupy klientów

Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny ułatwić nawigację na stronie,...
Dominika Jędrak, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International

10 najważniejszych wydarzeń na rynku nieruchomości komercyjnych w 2018 r.

Kolejny rok na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce dobiega końca. Choć podsumowania liczbowe ostatnich 12 miesięcy jeszcze przed nami, możemy pokusić się o ocenę, że był to zdecydowanie dobry okres dla polskiego rynku. Eksperci...
Karolina Małagocka, ekspert ds. prywatności w firmie F-Secure

Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maile

Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W 69% przypadków wiadomości kierują odbiorców na strony internetowe zawierające szkodliwe treści, a pozostałe 31% zachęca do...
ecommerce-3563183_1920

Polacy europejskimi królami zakupów świątecznych online

Najpopularniejszym miejscem robienia przedświątecznych zakupów są wciąż sklepy stacjonarne, z których skorzysta prawie 60 proc. Polaków. To jednak obok Wielkiej Brytanii najsłabszy wynik w Europie. Jak wynika z badania firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne...
ecommerce

Polski św. Mikołaj kupuje w sieci. Zamiast elfów pomaga mu AI

Aż 44 proc. planowanego przez Polaków budżetu na prezenty zostanie wydane w kanale online. W tym roku, polska rodzina wyda średnio na święta 1168 zł, to o 6 proc. więcej niż przed rokiem. Polski św. Mikołaj w sieci ma...
Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich. 80 proc. zamówień zostanie złożonych dwa tygodnie przed Wigilią

Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich. 80 proc. zamówień zostanie złożonych...

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął się już podczas wyprzedaży w Black Friday, kiedy zakupy zrobiło nawet 7 mln Polaków. Liczba nadawanych paczek rośnie nawet o 40 proc. w porównaniu...
biuro firma biznes

Firmy straciły aż 180 mld dolarów z powodu utraty reputacji

Za jaką kwotę można kupić zaufanie? Bardzo trudno to wycenić, nieco łatwiej określić ile można stracić na jego braku. Przez 2,5 roku firma Accenture badała jak spadają przychody firmy, gdy spada do niej zaufanie....
marketing

DIMAQ VOICE – bezpłatne spotkania ze specjalistami digital marketingu

DIMAQ Voiceto bezpłane cykliczne spotkania organizowane przez IAB Polska w ramach programu certyfikacji DIMAQ. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu dzielą się branżowi eksperci –posiadacze certyfikatów DIMAQ. Najbliższa edycja wydarzenia już 12-go grudnia...
Krzysztof Krauze, prezes Intrum Justitia

Co 5 mieszkaniec Europy pożycza pieniądze, by opłacić rachunki

Wzrost gospodarczy, który utrzymuje się w Europie już od dłuższego czasu i stabilność rynków finansowych na starym kontynencie sprawiły, że wzrosły również oszczędności Europejczyków. Niestety, tak samo szybko rośnie poziom naszego zadłużenia. Jak wynika...

Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy. Technologię z globalnym potencjałem opracował polski...

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag,...
Beata Hryniewska

CBRE: za 10 lat liczba pracowników magazynowych może być nawet o połowę niższa

Zdaniem najliczniejszej grupy przedsiębiorców, nawet 20-29% pracowników magazynów może zostać zastąpionych przez technologię w ciągu najbliższych 10 lat. Uważa tak 28% zapytanych w raporcie CBRE i Panattoni Europe „Confidence Index 2018/2019”. Natomiast co dziesiąty...
Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A.

Komputronik podsumował sprzedaż w Black Friday 2018

Jak podaje KPMG niemal połowa Polaków wstrzymuje się z zakupami czekając na wyprzedaże i obniżki cenowe. Co więcej, 47% ankietowanych najchętniej skorzystałoby z promocji właśnie na Black Friday. Dane zebrane przez Komputronik z tegorocznej...
Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE SA

SARE podsumowuje wyniki Grupy po III kwartale 2018 roku

Grupa SARE, działająca w branży komunikacji i marketingu w Internecie, w trzech kwartałach 2018 roku wypracowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 34 012 tys. zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku...

Branża cyfrowa z państw regionu Trójmorza przeciwna unijnej reformie praw autorskich nazywanej ACTA2. Apeluje...

Organizacje z sześciu państw regionu Trójmorza, które reprezentują branżę cyfrową, wspólnie zaapelowały do rządów swoich krajów o wspieranie inicjatywy Jednolitego Rynku Cyfrowego i zablokowanie propozycji zawartych w unijnej dyrektywie dotyczącej praw autorskich, nazywanej popularnie ACTA2. W ich ocenie...
fabryka przemysł motoryzacyjny

Skutki giga i megatrendów dla sektora automotive / Analiza Santander Bank Polska

Omawiając przyszłość produkcji aut i części samochodowych, eksperci sektorowi Santander Bank Polska zwracają uwagę na to, co łączy wszystkie trendy i megatrendy motoryzacyjne. – Według nas najważniejszymi kierunkami rozwoju nie tylko globalnego, ale i...
black friday

W tym roku hasło „Black Friday” było wyszukiwane trzykrotnie częściej niż w 2017

Użytkownicy największych na rynku aplikacji agregujących promocje gazetkowe zwiększyli swoją aktywność w kwestii poszukiwania fraz dot. Czarnego Piątku. W porównaniu do zeszłego roku nastąpił ogromny wzrost, bo o blisko 80%. W br. hasło „Black...
Polskie firmy coraz bardziej cyfrowe i nastawione na wdrażanie nowych technologii. Cyfrowa rewolucja do 2025 roku może wzbogacić PKB o 275 mld zł

Polskie firmy coraz bardziej cyfrowe i nastawione na wdrażanie nowych technologii. Cyfrowa rewolucja do...

– Dzisiaj największy worek z pieniędzmi dla przedsiębiorców to ten, który służy wydatkom na innowacje, na badania i rozwój oraz nowe technologie – mówi minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz. Jak ocenia, polskie firmy powoli przestawiają się na tory...
black friday (2)

Black Friday i Cyber Monday – jak w pełni wykorzystać potencjał wyprzedaży

Black Friday to najważniejszy dzień w roku w branży e-commerce. Trend został zapoczątkowany w USA z okazji Dnia Dziękczynienia. Szaleństwo wyprzedaży szybko rozprzestrzeniło się również na rynki europejskie, gdzie Black Friday jest wstępem do...
Bartosz Grejner, analityk finansowy Cinkciarz.pl

Black Friday

Hasła Black Friday i Cyber Monday brzmią w reklamach już od początku listopada. Tradycyjne i internetowe sklepy kuszą klientów obniżkami cen nawet o 70 procent. W wielu zakątkach świata właśnie zaczyna się długi wyprzedażowy...
magazyn

Kartony pocztowe – bezpieczne opakowania dla e-commerce

W dobie rosnącej roli zakupów przez Internet, trudno wyobrazić sobie handel bez kartonów pocztowych, umożliwiających wysyłkę produktów. Wysyłając towar do klienta, chcesz mieć pewność, że trafi do nadawcy w dobrym stanie. Sprawdź, jakich kartonów...
Konrad Białas

Black Friday, czyli wyBLACKły handel na giełdach?

Black Friday przede wszystkim kojarzy się z szaleństwem zakupowym i cenowymi okazjami na półkach sklepów wielkopowierzchniowych. Choć promocje trwają tylko chwilę, same wyniki sprzedaży sklepów w Black Friday mogą również pośrednio nadać ton klimatowi...
biuro praca raport

E-commerce w sektorze B2B – wnioski z najnowszego badania od e-point SA i Mobile...

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez e-point SA i Mobile Institute....
sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja wpływa na coraz więcej aspektów naszego życia

Jak wynika z danych SAS, ponad 72% organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub kilku obszarach działalności biznesowej. Dzieje się tak, gdyż AI sprawia, że technologia jest w stanie szybciej i...
prezenty święta

Deloitte: Polska rodzina na święta wyda średnio 1 170 zł

Święta Bożego Narodzenia to dla Polaków wyjątkowy, spędzony z rodziną i przyjaciółmi czas, na którym oszczędzać nie zamierzają. Jak pokazuje dwudziesta pierwsza edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2018”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym...
Na ubrania Polacy wydają do 10 proc. swojego miesięcznego dochodu. Zakupy robią głównie w popularnych sieciówkach

Na ubrania Polacy wydają do 10 proc. swojego miesięcznego dochodu. Zakupy robią głównie w...

Polacy umiarkowanie interesują się modą. Stawiają na styl nieformalny, kupują głównie w sklepach sieciowych, wydając najczęściej na zakupy odzieżowe maksymalnie 10 proc. miesięcznego dochodu. Czynnikami decydującymi o wyborze konkretnego produktu są przede wszystkim fason oraz cena produktu....
amazon zakupy niemcy ecommerce

Coraz chętniej ulegamy pokusom Black Friday i Cyber Monday

Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Tomasz Bardziłowski, Prezes Zarządu GPW

Tomasz Bardziłowski nowym Prezesem Zarządu GPW

27 marca 2024 r. Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) wyraziła zgodę na powołanie Tomasza Bardziłowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW)...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...

W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...