Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi E-commerce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: e-commerce

Bartosz Grejner, analityk finansowy Cinkciarz.pl

Black Friday

Hasła Black Friday i Cyber Monday brzmią w reklamach już od początku listopada. Tradycyjne i internetowe sklepy kuszą klientów obniżkami cen nawet o 70 procent. W wielu zakątkach świata właśnie zaczyna się długi wyprzedażowy...
magazyn

Kartony pocztowe – bezpieczne opakowania dla e-commerce

W dobie rosnącej roli zakupów przez Internet, trudno wyobrazić sobie handel bez kartonów pocztowych, umożliwiających wysyłkę produktów. Wysyłając towar do klienta, chcesz mieć pewność, że trafi do nadawcy w dobrym stanie. Sprawdź, jakich kartonów...
Konrad Białas

Black Friday, czyli wyBLACKły handel na giełdach?

Black Friday przede wszystkim kojarzy się z szaleństwem zakupowym i cenowymi okazjami na półkach sklepów wielkopowierzchniowych. Choć promocje trwają tylko chwilę, same wyniki sprzedaży sklepów w Black Friday mogą również pośrednio nadać ton klimatowi...
biuro praca raport

E-commerce w sektorze B2B – wnioski z najnowszego badania od e-point SA i Mobile...

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez e-point SA i Mobile Institute....
sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja wpływa na coraz więcej aspektów naszego życia

Jak wynika z danych SAS, ponad 72% organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub kilku obszarach działalności biznesowej. Dzieje się tak, gdyż AI sprawia, że technologia jest w stanie szybciej i...
prezenty święta

Deloitte: Polska rodzina na święta wyda średnio 1 170 zł

Święta Bożego Narodzenia to dla Polaków wyjątkowy, spędzony z rodziną i przyjaciółmi czas, na którym oszczędzać nie zamierzają. Jak pokazuje dwudziesta pierwsza edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2018”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym...
Na ubrania Polacy wydają do 10 proc. swojego miesięcznego dochodu. Zakupy robią głównie w popularnych sieciówkach

Na ubrania Polacy wydają do 10 proc. swojego miesięcznego dochodu. Zakupy robią głównie w...

Polacy umiarkowanie interesują się modą. Stawiają na styl nieformalny, kupują głównie w sklepach sieciowych, wydając najczęściej na zakupy odzieżowe maksymalnie 10 proc. miesięcznego dochodu. Czynnikami decydującymi o wyborze konkretnego produktu są przede wszystkim fason oraz cena produktu....
amazon zakupy niemcy ecommerce

Coraz chętniej ulegamy pokusom Black Friday i Cyber Monday

Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę...
Black Friday

Polacy na wyprzedażach wydają nawet o 40 % więcej. Podczas Black Friday ten wzrost...

W 2017 r. na świecie wartość sprzedaży detalicznej online wyniosła ponad 2 bln USD, a do 2021 r. ma ona wzrosnąć ponad dwukrotnie i osiągnąć niemal 5 bln USD. Jednym z czynników napędzających rozwój...
Anna Głowacz – dyrektor zarządzająca działem Industrial AXI IMMO

Polski rynek magazynowy w drodze po kolejny rekord

Polski rynek magazynowy na drodze po kolejne rekordy. Ponad 3 mln mkw. wynajęte od początku roku, 2,16 mln w budowie.   Bardzo dobre wyniki za III kw. br. na rynku magazynowy pokazują, że trend wzrostu...
luksus gucci reklama

Sprzedawcy produktów luksusowych wchodzą w e-commerce, bo nie mają już wyboru

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do...
Hossa na rynku magazynowym. W kolejnych latach branży może zagrozić brak pracowników

Hossa na rynku magazynowym. W kolejnych latach branży może zagrozić brak pracowników

Polski rynek magazynowy wciąż jest w fazie hossy i nie zwalnia. Świadczą o tym zarówno duża liczba nowych powierzchni w budowie, jak i rekordowy popyt, który generują głównie najemcy z sektora e-commerce, sieci handlowe i operatorzy logistyczni. W tej ostatniej branży...
Badanie rynku: Polacy chcieliby kupować w e-Biedronce. Jeśli dyskont zdecyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, to ma szanse na sukces

Badanie rynku: Polacy chcieliby kupować w e-Biedronce. Jeśli dyskont zdecyduje się na uruchomienie sklepu...

Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. osób robiła już zakupy podstawowych produktów, m.in. żywności czy środków czyszczących, w sieci. Liczba ta będzie rosła, gdyż konsumenci coraz bardziej cenią sobie wygodę....
Sklepy stacjonarne zmieniają się w showroomy z inteligentnymi lustrami. Digitalizacja salonów sprzedaży to odpowiedź na rosnącą popularność zakupów online

Sklepy stacjonarne zmieniają się w showroomy z inteligentnymi lustrami. Digitalizacja salonów sprzedaży to odpowiedź...

Zwrot w kierunku digitalizacji i połączenia ze sklepami internetowymi – tak według specjalistów przyszłość sklepów stacjonarnych. Sklepy coraz częściej będą pełniły rolę showroomów, ale w ślad za tym muszą pójść usprawnienia logistyki, zarówno u sprzedawców, jak i firm...
Radosław T. Krochta, Prezes MLP Group S.A.

MLP Group zwiększyło przychody o 43% – wyniki po III kw. 2018 r.

MLP Group opublikowało skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze trzy kwartały 2018 roku. W tym okresie Grupa osiągnęła 103,2 mln zł przychodów, 62,5 mln zł zysku operacyjnego oraz 28,9 mln zł zysku netto. Przez pierwsze...
morele

Grupa Morele łączy się z Pigu

Grupa Morele łączy się z Pigu – największym graczem sprzedaży online w krajach bałtyckich. W wyniku fuzji powstanie jedna z największych grup e-commerce w Środkowo – Wschodniej Europie, z planem przekroczenia obrotu rocznego 4...
Citi Handlowy stawia na sztuczną inteligencję. W 2019 roku biometria ma zastąpić tradycyjny sposób logowania w nowej aplikacji mobilnej

Citi Handlowy stawia na sztuczną inteligencję. W 2019 roku biometria ma zastąpić tradycyjny sposób...

W ciągu trzech pierwszych kwartałów tego roku Citi Handlowy wypracował wzrost zysku netto z 372,2 mln zł do 486,6 mln zł. W części instytucjonalnej bank zamierza nadal aktywnie promować biznes międzynarodowy, wspierając ekspansję polskich przedsiębiorstw...
Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Robią to z chęci rekompensaty i ostrzeżenia innych klientów

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Robią to z chęci rekompensaty i...

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych...
Joanna Sinkiewicz, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w Cushman & Wakefield Polska

III kwartał 2018 r. na polskim rynku magazynowym

Warszawa, 13 listopada 2018 – Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje III kwartał br. na polskim rynku nowoczesnych powierzchni przemysłowych i logistycznych w raporcie: MARKETBEAT – RYNEK MAGAZYNOWY W POLSCE – III KW. 2018...
Auta na minuty nie tak popularne jak rowery. Korzysta z nich tylko 18 proc. Polaków

Auta na minuty nie tak popularne jak rowery. Korzysta z nich tylko 18 proc....

Nowe technologie i usługi transportu oparte na ekonomii współdzielenia stają się w Polsce coraz bardziej powszechne. Korzystają z nich przeważnie młodzi, zamieszkujący duże miasta i zarabiający powyżej średniej krajowej. Największą popularnością cieszy się wynajem rowerów na minuty oraz aplikacje...
Coraz więcej marek modowych stawia na fair trade. Niewielu Polaków ma jego świadomość

Coraz więcej marek modowych stawia na fair trade. Niewielu Polaków ma jego świadomość

Większość konsumentów zetknęła się już z pojęciem fair trade, czyli sprawiedliwego handlu, w przypadku produktów spożywczych, zwłaszcza pochodzących z surowców z krajów Trzeciego Świata. Tymczasem trend ten dotyczy także świata mody. Konsumenci przyzwyczajeni do tanich, ale szybko niszczących...
Przemek Kuśmierek, prezes zarządu Grupy Migam

Rozmowy wideo z konsultantami w czasie rzeczywistym to przyszłość e-handlu. Interaktywne call center może...

Połączenie wideo klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas połączenia będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu...
Black Friday

Black Friday – czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupów

Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Black Friday. Ten jeden dzień umożliwia przedsiębiorcom nawet kilkukrotne zwielokrotnienie obrotu. Aby jednak do koszyków potencjalnych klientów trafiło jak...
Daniel Daszkiewicz, Dyrektor Departamentu Fintech w Alior Banku

Alior Bank inwestuje w PayPo

Alior Bank objął 20% udziałów w PayPo, jednej z nielicznych na polskim rynku spółek oferujących odroczone płatności za zakupy internetowe. Startup wypracowywał z Alior Bankiem model współpracy w trwającym od połowy września programie akceleracyjnym...
Dariusz Mazurkiewicz

Ponad 57 milionów transakcji BLIKIEM po 9 miesiącach 2018 r.

W trzecim kwartale 2018 roku Polski Standard Płatności odnotował dynamiczne wzrosty liczby transakcji BLIKIEM we wszystkich kanałach. W tym czasie Polacy zrealizowali ponad 24,3 mln transakcji – trzy razy więcej niż w trzecim kwartale...
Linas Aldonis, dyrektor generalny Novaturas

Grupa Novaturas prezentuje wyniki po III kwartałach 2018 r.

Novaturas, największy operator turystyczny w krajach bałtyckich, którego akcje notowane są na GPW w Warszawie i Nasdaq w Wilnie, w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2018 r. odnotował wzrost skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży o blisko 30%...
DPD Polska

Nowa sortownia DPD Polska w Parzniewie pod Warszawą

DPD Polska otworzyła nową sortownię w Parzniewie pod Warszawą. Obiekt, o docelowej wydajności sięgającej nawet 250 tys. paczek na dobę, będzie obsługiwał region warszawski i obszar Polski północnowschodniej i wschodniej od Olsztyna przez Ełk ...
Agnieszka Janota

Agnieszka Janota dyrektorem komercjalizacji w Grupie Domodi

Wraz z początkiem listopada do Grupy Domodi dołącza Agnieszka Janota, obejmując nowoutworzone stanowisko dyrektora ds. komercjalizacji. W Grupie Domodi będzie zarządzać działami e-commerce Fashion oraz Home & Decor, działem sprzedaży dodatkowej i wizerunkowej oraz...
telewizor

PayPal: Nadchodzi era streamingu. Polacy uwielbiają oglądać filmy i seriale online

Filmy, seriale i programy telewizyjne to najpopularniejsze rodzaje treści, za jakie płacą Polacy w sieci: ponad połowa ankietowanych konsumentów zadeklarowała taki zakup w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Wybierając internetowe platformy wideo, Polacy sprawdzają...
Bogdan Łukasik, szef rady nadzorczej Modern-Expo Group

Bogdan Łukasik: Handel przyszłości rzuca wyzwanie tradycyjnej roli sklepów

Wraz z rozwojem technologii, rozwiązania wdrażane w handlu online i offline coraz silniej na siebie oddziałują. Klienci oczekują od sklepów możliwości szybkich, wygodnych zakupów, personalizacji i intuicyjnej płatności. W efekcie, sprzedaż stacjonarna pod wpływem...
KPMG

W ciągu III kwartałów 2018 r. fundusze venture capital zainwestowały więcej niż w całym...

W trzecim kwartale 2018 r. fundusze venture capital zainwestowały na świecie ponad 52 mld USD. Pomimo znaczącego spadku inwestycji w odniesieniu do poprzedniego kwartału, wartość inwestycji w ciągu III kwartałów 2018 r. jest większa niż...
Maciej Chmielewski, senior partner i dyrektor Działu Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych w Colliers International

Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej?

Według opublikowanego przez Colliers International raportu dotyczącego sektora logistycznego i handlowego pt. „Survival of the fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi „nie”. W krótkiej i średniej perspektywie sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny...
W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali globalnej. Trend ten napędza sztuczna inteligencja i analiza big data

W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali...

Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również wprowadzony w marcu zakaz handlu w wybrane...
Polacy stworzyli algorytm do precyzyjnego targetowania reklam. Opracowany profil psychologiczny internauty zwiększy skuteczność reklam nawet o kilkadziesiąt procent

Polacy stworzyli algorytm do precyzyjnego targetowania reklam. Opracowany profil psychologiczny internauty zwiększy skuteczność reklam...

Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki...
Kuehne + Nagel

Grupa Kuehne + Nagel – wyniki finansowe po 3 kw. 2018 r.

Grupa Kuehne + Nagel znacząco podniosła swój zysk operacyjny oraz przychód za pierwsze 9 miesięcy 2018 roku. Wskaźnik zysku operacyjnego do zysku brutto pozostał na wysokim poziomie. Firma zdobyła wysoki wzrost transportowanego wolumenu, z...
PWC Price Waterhouse Coopers Shoot

Rynek transportu i logistyki w ciągu najbliższych lat czeka gruntowna transformacja

Rynek transportu i logistyki za 5 lat będzie wyglądał zupełnie inaczej. Z danych przedstawionych w raporcie PwC „CEE Transport & Logistics TrendBook 2019” wynika, że aż 68% prezesów spółek z tej branży na świecie...

Studia informatyczne biją rekordy popularności. Mimo to na rynku wciąż jest za mało specjalistów...

Podczas tegorocznej rekrutacji na studia wyższe padł kolejny rekord aplikujących o przyjęcie na kierunki informatyczne. Tylko w ciągu czterech lat liczba chętnych na te studia zwiększyła się o 40 proc. Pracodawcy wciąż jednak narzekają na brak kandydatów...
Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

RTB House w rankingu Deloitte – „Big Five”

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zajęła drugie miejsce w Europie Środkowej w kategorii ,,Big Five” w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. RTB House zajęło...

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa...

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej...
Krzysztof Borkowski, headhunter Sales & Marketing w Antal

Dobry e-marketingowiec w cenie. Zarabiają krocie i wciąż liczą na więcej

Choć do niedawna nie było wcale łatwo ze znalezieniem pracy w marketingu, to dziś sytuacja diametralnie się zmienia. Rozwój technologii spowodował, że tylko w lutym ubiegłego roku, pracodawcy zwiększyli zapotrzebowanie na pracowników ds. marketingu...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku Otodom Analytics

Rynek mieszkaniowy w I kwartale 2024: stabilizacja cen, powrót podaży i...

W pierwszym kwartale roku sytuacja na rynku mieszkaniowym zaczęła się stabilizować. Podaż nadal się odbudowywała, a tempo wzrostu cen wyhamowało do poziomu 3% kw/kw....

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
przemysł chemiczny

Transformacja energetyczna napędza sprzedaż w przemyśle chemicznym, a recykling staje się...

Transformacja energetyczna generuje wzmożone zapotrzebowanie na produkty przemysłu chemicznego, co może pomóc w przezwyciężeniu spowolnienia w sektorze. Dla zachowania konkurencyjności w branży chemicznej kluczowym...