17 C
Warszawa, Polska
poniedziałek, Lipiec 16, 2018
Tagi Jovan Kurbalija

Informacje o: Jovan Kurbalija

Mały biznes ciągle nie wszedł w erę cyfryzacjivideo

Mały biznes ciągle nie wszedł w erę cyfryzacji

Cyfryzacja tradycyjnego biznesu, to jedno z kluczowych wyzwań. Przechodzenie biznesu w świat cyfrowy otwiera zupełnie inne możliwości, jednak nie każdy z biznesów podlega temu procesowi bez większych oporów. Co ciekawe, wykluczenie cyfrowe, które może...

GORĄCY TEMAT

dr Dorota Wiśniewska-Juszczak, psycholog, ekspert kierunku zarządzanie i przywództwo, kierownik studiów podyplomowych Creative Leaedership

Władza kontra przywództwo: jak powstają liderzy

Dwight Eisenhower twierdził, że miarą dobrego przywództwa jest przekonanie ludzi do robienia tego, czego chce lider. Jednak nie dlatego, że zostają do tego zmuszeni,...
prezes szef pracownik

Funkcja prezesa członka zarządu a świadczenie usług w ramach prowadzonej działalności...

Łączenie funkcji prezesa członka zarządu w spółce kapitałowej ze świadczeniem usług takiej spółce w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej jest praktyką często spotykaną....
Po pojawieniu się aplikacji mobilnych już nic nie będzie takie jak przedtem – to konkluzja seminarium Pracodawców RP „Nowoczesne aplikacje – znaczenie i rola w rozwoju gospodarczym i społecznym”, zorganizowanego w ramach projektu „GPS Przedsiębiorcy”.

Nowa Ordynacja Podatkowa zmienia podejście urzędników do podatników

Mediacje w postępowaniu podatkowym, powołanie Rzecznika Praw Podatnika, ściąganie podatków od faktycznego zysku, a także zwiększenie stopnia świadomości podatkowej to istotne założenia Nowej Ordynacji...
sms telefon

Raport UKE: W 2017 roku Polacy wysłali prawie 50 miliardów SMS-ów

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował coroczny „Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2017 roku” z którego wynika, że na koniec minionego roku aktywnych...

Rozwój zwinnej organizacji z perspektywy HR

Elastyczność przedsiębiorstwa i jego otwartość na nowoczesne rozwiązania to gwarancja pozytywnego zakorzenienia się w świadomości klientów, pracowników oraz otoczenia biznesowego. Dzięki szybkiemu reagowaniu na...