REKLAMAtłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
Tagi Karol Sadaj

Karol Sadaj


Karol Sadaj

W latach 2016-2018, jako szef marketingu Uber w Polsce, wraz z zespołem, wdrożył strategię inwestycji opartą na zyskownym wzroście, jednoczesnym zwiększeniu popytu (wzrost liczby pasażerów, użytkowników aplikacji) i podaży (wzrost liczby kierowców). Odpowiadał za szybki wzrost firmy, całość działań marketingowych i współpracę z partnerami biznesowymi, m.in. wypracowanie na polskim rynku współpracy firmy Uber z wydawcą kart VISA.

Wcześniej, w latach 2015-2016, pracował w Google, gdzie jako Industry Manager Large Customer Sales, odpowiadał za doradztwo w zakresie strategii biznesowych w Internecie na rzecz kluczowych klientów z branży motoryzacyjnej, farmakologicznej i dóbr szybko zbywalnych (FMCG). Aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów, m.in. w ramach Google Campus Warsaw i programu mentoringowego dla FinTech Huge Thing.

Jego pasją są innowacje technologiczne i nurkowanie. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim.


Exit mobile version