Facebook
Linkedin
Twitter
Youtube
AKTUALNOŚCI
ADMINISTRACJA
BIZNES
GOSPODARKA
PRZEMYSŁ
FINANSE
PRAWO
PODATKI
BEZPIECZEŃSTWO
TECHNOLOGIA
HANDEL
E-COMMERCE
MEDIA
MARKETING
EDUKACJA
PRACA I KARIERA
TURYSTYKA
EKOLOGIA
POLITYKA
UNIA EUROPEJSKA
RYNKI
WALUTY
KRYPTOWALUTY
GIEŁDA I INWESTYCJE
ENERGIA I SUROWCE
MOTORYZACJA
TRANSPORT I LOGISTYKA
NIERUCHOMOŚCI
ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
MEDYCYNA I FARMACJA
UBEZPIECZENIA
RAPORTY I ANALIZY
FIRMY
WIDEO
Loading…
Here are the results for the search:
"{{td_search_query}}"
{{^td_query_posts}}
No results!
{{/td_query_posts}} {{#td_query_posts}}
{{post_title}}
{{post_cat_name}}
{{post_date}}
{{/td_query_posts}}
Pokaż wszystkie wyniki
REKLAMA
Tagi
Natalia Załęcka
Natalia Załęcka
Zakupy świąteczne Polaków 2021
E-COMMERCE
Redakcja
-
gru 9, 2021
Deloitte: W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł
E-COMMERCE
Redakcja
-
gru 1, 2021
7 trendów marketingowych na 2022 rok
E-COMMERCE
Redakcja
-
lis 30, 2021
Deloitte: Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu
MARKETING
Redakcja
-
lip 20, 2021
Ponad dwie trzecie konsumentów w Polsce czuje się bezpiecznie w sklepach...
HANDEL
Redakcja
-
cze 23, 2021
Duże marki w odwrocie – polscy konsumenci mniej zainteresowani znanymi markami
E-COMMERCE
Redakcja
-
lut 24, 2021
Deloitte: Doświadczenia szyte na miarę, czyli jak pandemia wpłynęła na wymagania...
RAPORTY I ANALIZY
Redakcja
-
lut 18, 2021
Prawie połowa Polaków kupuje na zapas. Jedna trzecia zapłaci więcej za...
HANDEL
Redakcja
-
lut 2, 2021
Przed świętami prawie połowa Polaków szuka promocji i wyprzedaży
HANDEL
Redakcja
-
gru 21, 2020
Zakupy świąteczne 2020: Żywność i produkty do domu kupimy w sklepach...
HANDEL
Redakcja
-
gru 9, 2020
52 proc. użytkowników smartfonów podczas lockdownu zwiększyło czas spędzany przed ich...
TECHNOLOGIA
Redakcja
-
gru 2, 2020
Zakupy świąteczne 2020 – na Boże Narodzenie wydamy 30% mniej niż...
FINANSE
Redakcja
-
lis 25, 2020
Szybka adaptacja, pozytywna komunikacja i sprawny marketing kluczowe w czasie pandemii...
ZARZĄDZANIE
Redakcja
-
lis 18, 2020
COVID-19 jest powodem do niepokoju dla 64 proc. polskich konsumentów
FINANSE
Redakcja
-
paź 29, 2020
Exit mobile version