„Firma albo etat” tym razem na SGH

0
praca laptop

Kolejny raz przedstawiciele Nestlé i Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, tym razem w towarzystwie prezesa agencji social relations Konceptika, odpowiadać będą na pytania studentów oraz zaprezentują jak wygląda praca w korporacji, jak się tam dostać, a także na czym polega własna działalność gospodarcza i jak pozyskać fundusze na jej rozpoczęcie. Zapraszamy we wtorek, 27 października, o godz. 17:30 na SGH.

Jakie kompetencje pracodawcy uważają za najważniejsze? Co należy zawrzeć w CV, aby przekonać rekruterów? Jak zaplanować swoją karierę zawodową? Gdzie szukać pomysłów na biznes i skąd pozyskać pieniądze na własną firmę? To tylko niektóre z zagadnień, które grono ekspertów poruszy już 27 października (wtorek) o godzinie 17:30 na SGH.

Spotkanie odbędzie się dzięki współpracy Nestlé z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości w ramach inicjatywy Nestlé Needs YOUth. Nestlé traktuje wsparcie ludzi młodych we wchodzeniu na rynek pracy jako swój obowiązek i priorytet. Od 16 lat organizuje płatne 3-miesięczne praktyki letnie, staże i warsztaty dla studentów i absolwentów, a w ciągu ostatnich dwóch lat w całej Polsce w Nestlé zatrudniono prawie 1000 osób do 30. roku życia. O rekrutacji do międzynarodowej korporacji opowie Katarzyna Grzegory – Starszy Specjalista ds. rekrutacji w Nestlé Polska S.A., od ponad 8 lat rekrutująca nowych pracowników, aktualnie zajmująca się rekrutacją na wszystkie stanowiska, w tym pozycje kluczowe w Nestlé Polska S.A. i wspierająca kadrę kierowniczą w podejmowaniu trafnych decyzji managerskich. Katarzyna prowadzi także szkolenia i warsztaty rekrutacyjne dla młodych managerów, dzieląc się z nimi najlepszymi praktykami rekrutacyjnymi.

O zaletach pracy w korporacji i szansach, jakie właśnie ta ścieżka kariery otwiera przed młodymi ludźmi, opowie Justyna Fijałkowska – Junior Product Manager w Nestlé. Justyna zajmuje się marketingiem znanej marki wafli – Princessa, a także Nesquik, Maxer i piankami JOJO Marshmallow.

Kolejny uczestnik spotkania na SGH, Mateusz Miernikowski, CEO agencji social relations Konceptika, to strateg i psycholog. Pracuje z takimi markami jak Cenega, Electronic Arts, PlayStation, North Fish, Grupa Żywiec. Podczas konferencji „Firma albo etat” opowie „Kiedy własny biznes daje radość, a kiedy nie?”

Czytaj również:  Spicy Mobile inwestuje 10 mln zł w platformę reklamy programmatic, dopasowującą reklamę do cech osobowości

Michał Misztal jeszcze w trakcie studiów rozpoczął przygodę z biznesem akademickim, pełniąc funkcję dyrektora Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy SGGW oraz przy Uczelni Łazarskiego. Obecnie na co dzień zajmuje się wsparciem startupów oraz prowadzeniem szkoleń i coachingiem. W ciągu 8 lat pracy nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce opiekował się ponad 500 startupami z różnych branż. Pod jego opieką znajdują się wszystkie inkubatory w województwie mazowieckim, niemal 600 startupów oraz kadra regionu.

Spotkanie „Firma albo etat” to propozycja dla wszystkich studentów i absolwentów, którzyszukają swojego miejsca na rynku pracy i zastanawiają się, gdzie chcieliby pracować, jak napisać CV, jak przekonać rekruterów lub po prostu chcieliby dowiedzieć się, jak znaleźć dobrą pracę. – przekonuje Katarzyna Grzegory, Starszy Specjalista ds. rekrutacji, Nestlé Polska S.A.

Zapraszamy także osoby rozważające założenie własnej firmy, szukające pomysłu, inspiracji oraz doświadczenia. Wszystkich, którzy jeszcze nie wiedzą jak pokierować swoim życiem zawodowym, zapraszamy na wyjątkowe spotkanie dwóch światów – startupów i dużych firm –dodaje Michał Misztal z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.