Gadżety do pracy zdalnej na home office

    Gadżety do pracy zdalnej na home office

    Pracując w domu, korzysta się z wielu przywilejów – samodzielna organizacja czasu, brak dojazdów czy możliwość zachowania niezależności to najważniejsze i najbardziej doceniane z nich. Dla wydajności wykonywanych obowiązków liczy się ergonomiczna przestrzeń, którą warto odpowiednio zaaranżować. W tym celu przydatne są różne gadżety do pracy zdalnej. Zobacz, w co najlepiej zainwestować, żeby zadbać o swój komfort i efektywność.

    Praca zdalna w dobie koronawirusa

    W domu pracują nie tylko freelancerzy. Ostatnie wydarzenia związane z pandemią zmusiły wiele osób do wprowadzenia poważnych zmian w życiu zawodowym. Wykonywanie swoich codziennych, biurowych obowiązków w mieszkaniu niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Trudności towarzyszące wynikają przede wszystkim z tak zwanych rozpraszaczy – czyli nie tylko obecności innych domowników, ale również licznych obowiązków domowych.

    Oddzielenie sfery prywatnej od zawodowej zdecydowanie ułatwia skupienie. Warto więc zorganizować sobie małe biuro i wyposażyć je w niezbędne akcesoria.

    Pomocne gadżety do pracy na home office

    Aby realizować swoje zadania wygodnie i sprawnie, przyda się nie tylko biurko i komfortowe krzesło. Praktyczne gadżety do biura pomogą organizować czas, pamiętać o ważnych terminach oraz umożliwią posiadanie najistotniejszych danych w zasięgu ręki. Zobacz popularne i niezwykle użyteczne przedmioty, które trzeba mieć, pracując zdalnie!

    Kamera internetowa

    Podstawowe akcesorium do komunikacji ze współpracownikami i klientami w czasach dystansowania społecznego. Większość laptopów w standardzie jest wyposażona w kamery internetowe, jednak jakość rejestrowanego obrazu nie zawsze jest powalająca. Ponadto zewnętrzna kamerka przyda się szczególnie tym, którzy cenią sobie pracę na komputerze stacjonarnym.

    Kalendarz

    W nim zapiszesz planowane spotkania i konferencje, zanotujesz numery telefonów oraz dane kontrahentów. Przeważnie znajdziesz też miejsce na luźne notatki, gdzie możesz umieścić uwagi lub indywidualne wskazówki dotyczące klientów. Dzięki terminarzowi utrzymasz porządek na biurku, ograniczysz ilość luźnych karteczek z zapiskami. Zyskasz pewność, że wszystkie ważne informacje znajdują się w jednym miejscu.

    Pamięć USB/Pendrive

    Pracując zdalnie najprawdopodobniej będziesz korzystać z transferu danych w chmurze, jednak są sytuacje, w których klasyczny pendrive sprawdzi się najlepiej. Doskonale nada się do przenoszenia danych między domowymi urządzeniami, a w przypadku awarii drukarki pozwoli zabrać niezbędne dokumenty do najbliższego punktu druku. Wybierając pendrive z nadrukiem, zyskasz nie tylko przenośne centrum danych ale także dodatkową możliwość autopromocji.

    Wiatraczek USB

    Docenisz go szczególnie w upalne dni. Jeśli przyzwyczaiłeś się do klimatyzacji w biurze, ten gadżet stanowi namiastkę w domowym zaciszu. Większość modeli umożliwia regulację mocy obrotów, dzięki czemu z łatwością dostosujesz ustawienia do swoich preferencji. Co ważne, dzięki wtyczce USB nie potrzebujesz dodatkowego gniazdka, aby wentylator działał!

    Słuchawki z mikrofonem

    Wyzwaniem, z jakim wiąże się biurowa praca zdalna, jest prowadzenie rozmów i konsultacji telefonicznych, gdy w domu przebywają inni mieszkańcy, a zwłaszcza dzieci. Chcąc nieco wygłuszyć hałas oraz móc w pełni skupić się na rozmówcy, warto mieć słuchawki z mikrofonem. Przydatne gadżety do biura powinny ułatwiać wykonywanie codziennych obowiązków w warunkach domowych.

    Gdzie kupić gadżety do zdalnej pracy?

    Wiele sklepów internetowych posiada bogatą ofertę funkcjonalnych artykułów do domowego biura, jednak warto rozważyć zaopatrzenie się w nie bezpośrednio u producenta gadżetów reklamowych. Z jednej strony pozwala to zamówić komplet akcesoriów w jednym miejscu, a z drugiej umożliwia obniżenie całkowitego kosztu i dodatkową personalizację produktu. Jest to szczególnie korzystna opcja dla firm, które ze względu na epidemię były zmuszone zmienić tryb pracy na home office.