REKLAMAtłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
E-COMMERCE Jak sprzedawać lepiej i więcej? Quality Assurance w e-commerce

Jak sprzedawać lepiej i więcej? Quality Assurance w e-commerce

E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Każdego roku pojawiają się na rynku kolejne firmy oferujące swoje produkty online. Jak wyróżnić wśród tak dużej konkurencji? Jak sprzedawać lepiej i więcej? Odpowiedzią na te pytania jest jakość. Sprawdź, dlaczego warto wprowadzić Quality Assurance w e-commerce!

Quality Assurance, czyli usługa zapewnienia jakości

Jeżeli chcesz poprawić wyniki swojego sklepu internetowego, odpowiedzią na Twoje potrzeby może być kompleksowa usługa zapewnienia jakości. Dzięki niej zlokalizujesz błędy, zagrożenia, a także otrzymasz rekomendacje zmian architektury Twojej strony. Efektem działań specjalistów QA jest bezpieczny, sprawny i skuteczny produkt. Jeżeli właśnie w ten sposób definiujesz swój cel, ten artykuł podpowie Ci, jakie działania warto podjąć. Większa sprzedaż to marzenie każdego przedsiębiorcy, które wbrew pozorom można spełnić w prosty sposób. Jaki? Quality Assurance pomoże Ci poprawić wyniki Twojej firmy. Należy jednak zaznaczyć, że nie dzieje się to z dnia na dzień.

Proces zapewnienia jakości zaczyna się u podstaw. Powinien być wprowadzony już na etapie projektowania rozwiązań. Czy tak się dzieje? Najczęściej nie, ponieważ firmy sięgają po to rozwiązanie dopiero w momencie poważnego błędu, który uniemożliwia dokonywanie zakupów. Jeżeli taki przedsiębiorca zdecydowałby się wcześniej na skorzystanie z usługi Quality Assurance, istnieje duża szansa na to, że uniknąłby błędu. Usługa zapewnienia jakości to proces, na który składa się analiza działalności i procesów w firmie, zdefiniowanie celów i ryzyka, lokalizowanie błędów, opracowanie nowego modelu działania, rekomendacje, a następnie wdrożenie nowych rozwiązań.

Jaką rolę ma QA w branży e-commerce?

Specjalista ds. jakości pomoże Ci przetestować rozwiązanie, z którego korzystają Twoi klienci. W zależności od potrzeb może pojawić się konieczność wprowadzenia kilku rodzajów testów. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, musisz zadbać o to, aby był funkcjonalny i intuicyjny zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i online. W tym celu należy wykonać zazwyczaj testy: funkcjonalne, użyteczności, wydajnościowe. Nie można zapomnieć również o zweryfikowaniu funkcjonalności na urządzeniach mobilnych. Aby to zrobić, należy przetestować oprogramowanie mobilne. Jeżeli zdecydujesz się na outsourcing specjalistów QA, zyskasz przede wszystkim indywidualne, nieszablonowe podejście, które przełoży się bezpośrednio na jakość Twojego sklepu internetowego.

Jakość jest jednym z głównych czynników, który wpływa na decyzję klienta o wyborze określonego sklepu internetowego. Jeżeli dostarczysz klientowi niesprawną stronę z widocznymi błędami, jak ma zaufać Ci później jako sprzedawcy? Specjaliści QA pomogą Ci w dostarczeniu klientowi produktu, który dokładnie spełni jego wszystkie potrzeby i oczekiwania. Szczegółowa analiza poprzedzająca wdrożenie oraz przeprowadzone testowanie pomogą Ci stworzyć lepszy produkt dopasowany do potencjalnego klienta.

Outsourcing specjalistów QA

Outsourcing specjalistów QA to jedno z najlepszych rozwiązań, które proponuje branża IT dla rozwijających się sklepów online. Dzięki temu nie musisz inwestować w budowanie dodatkowego zespołu i zaplecza IT w swojej firmie. Możesz liczyć na wsparcie firmy zewnętrznej zarówno podczas procesu QA, jak i po zakończeniu wdrożenia. Pomoc zespołu specjalistów przyda się między innymi podczas wprowadzania nowej funkcjonalności do sklepu internetowego – na przykład określonej metody płatności. Jeżeli zdecydujesz się na outsourcing testerów w Testspring, zyskasz wiedzę i doświadczenie nie tylko konkretnego specjalisty, ale również całego zespołu. Nie wynajmujesz specjalisty QA. Otrzymujesz wsparcie całej firmy.

Testspring to firma, która skupia się na konsultingu, odchodząc od modelu body leasingowego. Dzięki takiemu podejściu zyskujesz coś więcej niż wiedzę jednego specjalisty. Zespół specjalistów podpowie Ci, jak skupić się na jakości i co zrobić, by poprawić Twój produkt. Konsulting IT w Testspringu to przede wszystkim wyznaczanie celów biznesowych, a następnie ich realizacja w oparciu o zasady QA.

QA, czyli odpowiedź na potrzeby Twoje i klientów

Quality Assurance to usługa, która pomoże Ci stworzyć produkt na miarę potrzeb i oczekiwań Twojego klienta. Rekomendowane usprawnienia pomogą dostosować sklep internetowy w taki sposób, by użytkownik mógł kupować szybko i łatwo. Jakość wzmocni wizerunek Twojej firmy, a specjaliści QA pomogą w realizacji celów biznesowych.

Exit mobile version