REKLAMAtłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
BIZNES Jak usprawnić komunikację z klientami?

Jak usprawnić komunikację z klientami?

Prowadzenie sklepu internetowego to dziś nie lada wyzwanie. Przedsiębiorcy codziennie stają przed masą wyzwań związanych z dynamicznymi i czasem zaskakującymi zmianami na rynku. Pandemia wymusiła na nas szybsze przeniesienie swojego interesu do sieci. Ci, którzy dotąd się wahali, ostatecznie zdecydowali, że teraz lub nigdy. Jak odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości? Jak dotrzeć do klientów przy tak dużej konkurencji i utrzymywać z nimi dobre relacje? Radzenie sobie z tymi problemami wymaga od nas nie tylko nerwów ze stali, ale też umiejętności korzystania z dostępnych na rynku narzędzi, które pomogą nam usprawnić pracę i podejść do tematu w sposób elastyczny i efektywny.

Jakie rozwiązanie wybrać?

Jesteśmy bombardowani setkami różnych ofert i propozycjami wielu nowoczesnych narzędzi, z których spora cześć jest dla przedsiębiorców zdecydowaną nowinką technologiczną. Jak zatem poradzić sobie w tej sytuacji i wybrać trafnie? Co jest warte naszych pieniędzy, a co niepotrzebnie przepali budżet? Wszyscy pragniemy przecież, by inwestycja sprawdziła się jako funkcjonalne rozwiązanie i pomogła nam w codziennej pracy? Kontakt z klientem to jedna z najważniejszych płaszczyzn naszej działalności internetowej i jednocześnie miejsce, w którym dochodzić może do sporej ilości problemów i niedogodności. W skrajnych przypadkach może to prowadzić nawet do utraty klienta. Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom opracowano system Thulium, który stanowi kompleksowe rozwiązanie ułatwiające całościowy kontakt na linii firma-klient. Pomaga on rozwiązać wielorakie problemy, z którymi borykają się dziś sklepy internetowe.

Dopasowane do Twoich potrzeb

Każdy właściciel pragnie zastosować u siebie rozwiązanie, które nie tylko usprawni działanie, ale poprzez to ułatwienie pozwoli mu zarabiać więcej pieniędzy. Elastyczne narzędzia systemu Thulium z łatwością dopasują się do specyfiki Twojej działalności i potrzeb waszych klientów. Składa się na niego cały szereg rozwiązań komunikacyjnych – telefoniczna obsługa klienta, czat firmowy, obsługa Messengera, IVR, infolinia oraz helpdesk system. Cała komunikacja zebrana w jednym miejscu, by maksymalnie uprościć Twoje rozmowy z klientami i wykluczyć wszelkie nieporozumienia po drodze. jednym z filarów systemu Thulium jest helpdesk system , który w sprawny sposób pomoże Ci zorganizować obsługę emaili. Prywatne skrzynki mailowe nie dają odpowiedniej kontroli nad obsługą emaili, nie pozwalają też wykorzystać potencjału, jakim jest praca zespołu, zamiast pracy jednej osoby.

Jak działa helpdesk?

Helpdesk system zapewnia dostęp do przychodzących maili dla całego zespołu. Nie ma więc problemu z zastąpieniem kogoś, kto jest nieobecny w pracy, gdyż z łatwością uzyskujemy dostęp do całej historii kontaktu z danym klientem, łącznie z czatami i kontaktem telefonicznym. Przepływ informacji jest więc niemal natychmiastowy i prosty. Jest to wielkie ułatwienie również wtedy, gdy dany pracownik musi zająć jakimś palącym problemem i zastąpić musi go ktoś z zespołu. Dzięki helpdesk system masz szybki i wygodny dostęp do danych na temat tego, kto nad czym pracuje, na jakim jest etapie, jak długo klient oczekuje na odpowiedź. Pomoże Ci to usprawniać pracę zespołu i optymalizować wspólne wysiłki.

Exit mobile version