REKLAMAtłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
MARKETING Kasetony dibondowe

Kasetony dibondowe

Wybranie odpowiedniego nośnika, na którym umieszczona zostanie reklama, jest — zaraz po treści — bardzo ważnym elementem kampanii promocyjnej. To gwarancja, że przekaz trafi do odbiorców, będzie czytelny i trwały. Jednym z najlepiej sprawdzających się materiałów podkładowych jest dibond.

Co to jest dibond?

Coraz częściej podczas projektowania materiałów promocyjnych proponowane są tak zwane reklamy dibondowe. Co to jest dibond? To płyta kompozytowa, w której skład wchodzi kilka tworzyw. Najczęściej produkowana jest z warstw aluminium oddzielonych od siebie polietylenem. Uzyskana konstrukcja sprawia, że produkt ten jest bardzo wytrzymały i dobrze sprawdza się jako nośnik treści marketingowych.

Właściwości dibondu

Płyta dibondowa dzięki zastosowaniu kilku rodzajów materiałów ma dużą trwałość. Głównym trzonem konstrukcji jest solidne aluminium oraz łączący warstwy rdzeń polietylenowy. Każde dodatkowo wprowadzone tworzywo dodaje nowe właściwości, które sprawiają, że w efekcie produkt zyskuje na funkcjonalności.

Materiał typu dibond:

  • ma dużą odporność na warunki atmosferyczne, takie jak: wiatr, opady deszczu czy śniegu,
  • dobrze znosi, zarówno niskie, jak i wysokie temperatury oraz gwałtowne zmiany wartości,
  • łatwo poddaje się obróbce, między innymi: cięciu, wierceniu, frezowaniu, gięciu, czy zgrzewaniu,
  • jest bardzo wytrzymały oraz odporny na uszkodzenia mechaniczne, w tym zarysowania i pęknięcia,
  • nie blaknie, nawet w wyniku długotrwałego oddziaływania promieniowania UV,
  • nie rozwarstwia się i jest wodoodporny,
  • zachowuje długą żywotność,
  • sprawdzi się na różnych rodzajach i rozmiarach powierzchni,
  • jest lekki, co daje duże możliwości w kwestii montażu.

 

Rodzaje reklam z dibondu

Firma DRW Studio jako producent reklam dibondowych proponuje szereg rozwiązań, które sprawdzą się nie tylko w odniesieniu do różnych branż, ale też w kwestii montażu w dowolnych miejscach. Kasetony z dibondu są uniwersalnym nośnikiem reklamowym i mogą być stosowane na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Dzięki możliwościom obróbki udaje się stworzyć wyróżniające się na tle konkurencji produkty marketingowe skierowane do różnych odbiorców.

Wśród dostępnych rodzai reklam z płyt kompozytowych są między innymi:

  • kasetony z dibondu jednostronne oraz dwustronne,
  • zabudowy dibondowe złożone z kilku elementów,
  • totemy wolnostojące,
  • tabliczki informacyjne,
  • pylony.

Oprócz wyboru konkretnego formatu reklamy klient decyduje również czy chce płytę kompozytową w wersji błyszczącej czy matowej. Zastosowanie różnych barw i rodzaju powierzchni pozwala na uzyskanie dowolnego efektu, np. eleganckiego szyldu.

Każdy element może być dodatkowo urozmaicony np. modułami LED czy efektem halo. To sprawia, że wyprodukowany model jest indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta.

Zalety reklam dibondowych

Dzięki możliwości indywidualnego skonstruowania płyty dibondowej, czyli odpowiednim dopasowaniu formatu warstw aluminium i polietylenu, uzyskuje się nośnik reklamy dobrany do panujących warunków. Wykorzystana grubość komponentów decyduje o tym, czy podkład będzie sztywny, czy bardziej elastyczny.

Kasetony dibondowe wyróżniają się dużą estetycznością na tle innych produktów marketingowych. Łatwo utrzymać je w czystości, a przy tym są niezwykle odporne na czynniki zewnętrzne.

Istnieje kilka sposób nanoszenia treści i wzorów na dibond. Najefektywniejsze jest frezowanie, dzięki któremu bardzo precyzyjnie tworzone są różne kształty liter czy znaków. Treść umieszczona na panelu może być nie tylko różnokolorowa, ale też wypukła. Dodatkowo można zamontować oświetlenie, które przyciąga wzrok i zwraca uwagę na prezentową markę.

Wśród zalet reklam z dibondu warto dodać atrakcyjną cenę. Koszt wyprodukowania kasetonów uzależniony jest od wybranego wariantu, jego grubości czy sposobie naniesienia treści, ale zyskuje się cenną trwałość i długą żywotność produktu. Zainwestowanie środków w płytę dibondową to gwarancja uzyskania podkładu reklamowego, który będzie się estetycznie prezentował przez długi czas.

Podsumowanie

Popularność reklam dibondowych jest uzasadniona korzystnymi właściwościami produktu. Takie kampanie dobrze się prezentują, są solidne i dają ogromne możliwości w kwestiach projektowych. Firma specjalizująca się w branży reklamowej wie jak stworzyć produkt, który będzie dobrze reprezentował firmę i zwróci uwagę klientów.

Exit mobile version