Kontakt z działem obsługi klienta ING Bank Śląski – artykuł informacyjny

Kontakt z działem obsługi klienta ING Bank Śląski - artykuł informacyjny

ING Bank Śląski to jeden z najbardziej popularnych banków na terenie Polski, który zdobywa uznanie ze względu na swoje bogate doświadczenie. Klienci ING Banku Śląskiego większość spraw mogą załatwić przez Internet lub wykorzystując do tego kontakt telefoniczny. Dużym zainteresowaniem cieszy się też aplikacja mobilna Moje ING. Co istotne nie ma żadnych trudności ze znalezieniem najbliższej placówki bankowej lub bankomatu.

ING Bank Śląski – jak skontaktować się z obsługą klienta?

Kontakt z obsługą klienta w ING Banku Śląskim nie jest skomplikowany. Sporo informacji klienci znajdą na stronie internetowej banku. Do dyspozycji jest kilka różnych dróg kontaktu:

  • kontakt telefoniczny – dla klientów indywidualnych +48 32 357 00 69 (infolinia czynna 24 godziny na dobę), a dla przedsiębiorców +48 32 357 00 96 (infolinia czynna w dni robocze od 8 do 20 oraz w soboty od 8 do 16),
  • czat – z jego pomocą bez wychodzenia z domu można porozmawiać z doświadczonym, wykwalifikowanym i starannie przeszkolonym specjalistą. Trzeba pamiętać o tym, że nie zawsze klient jest zobowiązany do umówienia się na wizytę w oddziale banku, większość spraw załatwi się zdalnie,
  • wirtualny asystent – wystarczy zalogować się do aplikacji Moje ING i zadać odpowiednie pytanie. To jedna z najszybszych metod kontaktu z obsługą klienta,
  • formularz kontaktowy – wybiera się właściwe zagadnienie (temat rozmowy) i dokładnie opisuje zaistniały problem. Odpowiedź klienci otrzymają na podany adres e-mail.

Jak widać nikt nie powinien natrafić na żadne problemy, a numer kontaktowy do ING Bank można sobie sprawdzić w dowolnym momencie (np. w drodze z pracy lub uczelni, ale też na wyjeździe rekreacyjnym).

Kontakt z obsługą klienta ING Bank Śląski – jakie sprawy można załatwić?

Godne podkreślenia jest to, że kontaktując się z obsługą klienta ING Bank Śląski można załatwić wiele różnych i ważnych spraw. Chodzi m.in. o zastrzeżenie karty, rozwiązanie problemów z aplikacją mobilną, zmianę danych adresowych czy też uzyskanie niezbędnych informacji na temat zaciągnięcia kredytu hipotecznego.

Wizyta w oddziale banku może zająć zainteresowanym bardzo dużo czasu, a nie każdy może sobie na to pozwolić. Lepiej zająć się tym przez Internet lub telefon i zapewnić sobie maksymalny komfort oraz brak stresu/nerwów. Na samym początku warto wybrać jednak odpowiedni kanał kontaktu z obsługą klienta ING Bank Śląski. Możliwości jest sporo, a wpływ na ostateczną decyzję klienta może mieć to, z jaką konkretnie sprawą zwraca się do pracowników banku.