Z końcem maja 2016 Mall.pl wprowadził gwarantowaną, terminową wysyłkę do Klienta i wypłaca 50 zł wszystkim kupującym, do których przesyłka nie zostanie wysłana na czas.
– Strategia na rok 2016 koncentruje się na systematycznym umacnianiu relacji
z Klientami i ulepszaniu procesu dostawy zamówień. Obserwowana dotychczasowa dynamika e-commerce, osiągnięty sukces w ilości prawie 400 tys. zamówień za rok ubiegły, stworzyły realne szanse na usprawnienie procesu dostawy zależnej od zewnętrznych firm kurierskich i dlatego też z przekonaniem wprowadzamy gwarancję wysyłki w terminie i odpłatną rekompensatę w razie braku spełnienia tego warunku – mówi Vít Endler, Dyrektor Generalny Netretail Holding Group.
Firma planuje również poszerzyć ilości punktów odbioru osobistego jak i rozwijać możliwość zakupów online na raty oraz rozszerzyć gwarancję na zakupiony asortyment nawet o 5 lat. Usługa gwarantowanej, terminowej wysyłki z opcją zwrotu 50 zł jest szczególnie polecana wszystkim kupującym online, którzy do tej pory np. obawiali się o otrzymanie przesyłki na czas przed ważną okazją, świętem, jak i dla wszystkich, którzy rezygnowali z zakupów w sieci z obawy przed zaginięciem przesyłki lub dostawy na czas.
Korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii pomiędzy zakupem online w sieci, a realnym otrzymaniem złożonego zamówienia w domu, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie wirtualnych zakupów w internecie i w świecie realnym – offline.
– Zależy nam, by budować silniejszą relację z Klientami, której fundamentem jest pewność pełnej realizacji zamówienia zgodnie z oczekiwaniami, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej handlowej galerii online – dodaje V. Endler.