REKLAMAtłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

    Marcin Pyć nowym Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

    Marcin Pyć, Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

    Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko Head of Strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.

    Wśród najważniejszych celów Marcina Pycia jako Head of Strategy jest poszerzanie kompetencji zespołu oraz praca nad wdrażaniem nowych produktów. Wcześniej, jako Strategy Planner w TalentMedia, brał czynny udział w tworzeniu strategii dla klientów oraz był odpowiedzialny za bieżący nadzór nad długoterminowymi projektami. Wśród nich są jedne z najpopularniejszych kanałów marek na polskim YouTube: Studio Tymbark oraz Urodomaniaczki by Hebe.

    -Ostatnie lata działalności TalentMedia doskonale obrazują zmianę, jaka zaszła w podejściu marek do tworzenia treści wideo. Wzrastająca konsumpcja kontentu w mediach społecznościowych wśród różnych grup wiekowych sprawiła, że kanał marki na YouTube lub komunikacja przez influencerów z niszy przeszły do popularnego standardu. Jako jedni z pierwszych na polskim rynku, którzy specjalizowali się w tych działaniach, w TalentMedia tworzymy trendy w zakresie nowoczesnej komunikacji marek w internecie. Marcin Pyć, kierując działem Strategii, będzie w tym procesie pełnił znaczącą rolę. – komentuje Piotr Łuczak, Managing Partner w TalentMedia (grupa LTTM).

    Wśród kompetencji działu Strategii znajduje się planowanie komunikatów dla marek, jak również dobranie optymalnych sposobów ich dystrybucji. Przed rozpoczęciem współpracy z TalentMedia, Marcin Pyć był zawodowo związany z agencją Love To Talk oraz American Center Warsaw, gdzie specjalizował się w zarządzaniu mediami społecznościowymi. Poprzednio działem Strategii w TalentMedia kierował Łukasz Gwiazda, związany z agencją 3 lata.

    Exit mobile version