Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Rosną wydatki koncernów farmaceutycznych na reklamę. Promowane były głównie leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane...

Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne. Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i...

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP....

Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Hashtagi nie zdominowały naszej komunikacji w tak kuriozalny sposób, jak przedstawili to Justin Timberlake oraz Jimmy Fallon, odgrywają jednak coraz większą rolę w naszym sposobie komunikacji oraz autoprezentacji w sieci....
Biegi survivalowe atrakcyjną niszą dla sponsorów

Biegi survivalowe atrakcyjną niszą dla sponsorów

W gąszczu klasycznych imprez biegowych, zawody survivalowe wyróżniają się niebanalną formułą i atrakcyjną oprawą. Nic więc dziwnego, że z roku na rok przybywa firm...

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach...

Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social...
sms

SMS Marketing wciąż ekskluzywny, ale dostępny dla każdego

Kampanie SMS wykorzystywane w marketingu wciąż kojarzone są z wielkimi korporacjami dysponującymi dużymi budżetami na promocję. Wydaje się, że masowa wysyłka krótkich wiadomości tekstowych...

Liga futbolu amerykańskiego nie ma sobie równych pod względem marketingu sportowego. W Polsce rozgrywki...

Liga NFL jest stawiana za wzór efektywnego marketingu sportowego. Generuje rocznie 13 mld dolarów przychodu. Prawa do transmisji są jednymi z korzystniejszych kontraktów w amerykańskich dyscyplinach...
wallet-1013789_1920

PAYBACK w portfelach WITTCHEN

Od 1 lutego 2016 roku uczestnicy Programu PAYBACK mogą zbierać punkty u kolejnego partnera – w sklepach WITTCHEN. Do tej pory taka możliwość istniała...

50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. Za 30-sekudnowy spot trzeba zapłacić nawet 5 mln...

Najbliższy finał amerykańskiej ligi NFL będzie rekordowy pod względem cen za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 5 mln...
Tomasz Starus_TU Euler Hermes

5 sposobów na skuteczny e-marketing

Zainteresuj, nie reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing...
Countries Nation Society Territory International Concept

5 przykładów globalnego brandingu w akcji

W latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku, zaledwie garść koncernów, takich jak Coca-Cola czy IBM, rządziło światową sceną rynku. Jednak odkąd Internet zaczął obniżać bariery stojące...
Jakub Łączkowski

Jak korzystać z marketingu poleceń

Jako klienci szukamy sprawdzonych miejsc, produktów i usług, kierując się często opiniami w sieci czy sugestiami znajomych, którzy mogą podzielić się swoimi doświadczeniami. Z...
biznes

Mood Polska laureatem rankingu Gazele Biznesu

Mood Polska specjalizująca się w sensorycznych rozwiązaniach marketingowych w miejscu sprzedaży oraz Experience Design, znalazła się wśród elitarnego grona laureatów ogólnopolskiego rankingu Gazele Biznesu...

Grudzień i styczeń to czas internetowej aktywności dietetyków, trenerów i klubów fitness. Internauci żywo...

Na przełomie roku w internecie jednym z dominujących tematów były postanowienia noworoczne dotyczące odchudzania. Gorącą debatę na ten temat przerwano tylko na kilka dni świątecznych, kiedy...
social media

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Różne media społecznościowe na różnych rynkach W każdym kraju ludzie mają w zwyczaju używanie innych mediów społecznościowych. Pierwszym krokiem który powinno się podjąć jest więc...

Polska przyciąga coraz więcej turystów z Azji. Pomogło bezpośrednie połączenie lotnicze z Pekinem i...

Do Polski przyjeżdża coraz więcej turystów z Azji, głównie z Chin, Japonii i Indii. W ubiegłym roku Polskę odwiedziło ok. 120 tys. osób z tych trzech państw. Do...
Japanese woman

Profesjonalne tłumaczenie japońskiego – 123tlumacz.pl

W czasach ogromnego wpływu komunikacji internetowej i kolosalnego technologicznego rozwoju w dziedzinie przekładu warto zauważyć, że mimo wszystko nie udało się rozwinąć systemu, który...

Centra handlowe coraz bardziej atrakcyjne dla reklamodawców

Galerie handlowe to dziś jedne z najbardziej poszukiwanych lokalizacji dla reklamodawców. Ich zaletą jest duża grupa potencjalnych odbiorców reklamy – to klienci, którzy do centrów przychodzą...
tłumaczenia stron internetowych

Bliższe spojrzenie na tłumaczenia stron internetowych

Kiedy tłumacze podejmują się tłumaczenia strony internetowej, bardzo ważną kwestią jest określenie jakie dokładnie usługi są od nich wymagane w celu osiągnięcia pożądanego...

Odpowiednio dobrany zapach może zwiększyć sprzedaż nawet o 15 proc. Zapach świąt na dłużej...

Marketing zapachowy to nowy sposób promowania sklepu i produktu. Nie tylko przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku marki i lepszej rozpoznawalności, lecz także zwiększa sprzedaż...
sms promocja

SMS-y skuteczna promocja w święta

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają się przykuć uwagę klientów. W tym okresie zainteresowanie...

Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne...

Ponad 100 mln zł – na tyle wyceniany jest obecnie polski rynek marketingu SMS-owego. SMSAPI.pl, jedna z wiodących spółek z tej branży, ocenia, że dzięki rozwojowi...

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu. Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie...

W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do...

Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych. Przekaz musi być przede wszystkim...

Organizacje i firmy z branży finansowej utworzyły grupę roboczą, która ma się zająć opracowaniem nowych standardów w reklamie. To o tyle istotne, że sprzedawane produkty i usługi finansowe stają się...
Efektywna kampania SMS? Postaw na własną bazę kontaktów

Efektywna kampania SMS? Postaw na własną bazę kontaktów

  Kampania SMS to skuteczne narzędzie zwiększania sprzedaży i sprawdzony kanał komunikacji z klientem. Jej efektywność zależy w dużej mierze od dokładnego zaplanowania działań marketingowych....
Konrad Spoczyński i Adrian Radomski

Result Media z Dyplomem od Google

W miniony piątek, 20 listopada w siedzibie Google Polska zakończył się Google Rising Stars. Przedstawiciele agencji Result Media odebrali gratulacje oraz dyplom ukończenia tego...
liczba_tweetow_1

#expose na Twitterze

2,7 tys. internautów ćwierkało wczoraj o #expose. Użytkownicy napisali łącznie aż 7,8 tys. tweetów, odpowiedzi i retweetów na ten temat Wczorajsze wystąpienie Beaty Szydło było...
Budujemy relacje przez komunikację – 123tlumacz.pl

Nowa usługa w ofercie 123tłumacz.pl: wielojęzyczny serwis prasowy, inwestorski lub blog

Biuro Tłumaczeń 123tłumacz.pl przygotowało nową ofertę skierowaną do firm, które poprzez komunikację chcą budować trwałe relacje z klientami i partnerami. Obejmuje ona zaprojektowanie i...
social media

Rewolucja w reklamie internetowej

Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę...
Apteki internetowe

„Apteki wśród polskich internautów” 2015

 Branża aptek w internecie jest w takim samym stanie jak tradycyjny retail reprezentowany przez Biedronkę. Silna wojna cenowa wymusza precyzyjne działania marketingowe i obniżanie...
Social Media

#Bazarek – wybory w Social Media

Cisza wyborcza wyzwoliła kreatywność internautów. W social media głośno komentowano ceny „produktów” na wyborczym bazarku. Na temat samego hashtagu #bazarek pojawiło się aż 4,5...

Sklepy przygotowują się do świątecznej sprzedaży. Skupiają się na odpowiedniej ekspozycji towaru

W okresie Bożego Narodzenia sprzedaż w polskich sklepach wzrasta nawet o 80 proc. Konsumenci są w tym czasie bardziej skłonni do wydawania pieniędzy, także na produkty z wyższej...
Wybory też na Facebooku

Wybory też na Facebooku

Wybory i sprawy związane z polityką są bardzo ważne na Facebooku i są często omawianym tematem. Dlatego wprowadzamy w niedzielę guzik "jestem wyborcą", który...

Internet nie jest wykorzystywany przez kandydatów startujących w wyborach. Profil w mediach społecznościowych ma...

Kandydaci startujący w wyborach parlamentarnych nie wykorzystują możliwości, jakie oferuje internet. Z badań przeprowadzonych przez firmę hostingową Zenbox.pl wynika, że jedynie 9 na 24 liderów regionalnych list...

Przedwyborcze starcia polityków żywo dyskutowane online. Internauci krytycznie ocenili debatę Szydło – Kopacz

Pomiędzy 16 a 20 października w internecie ukazało się ponad 53 tys. wzmianek o debacie Ewy Kopacz i Beaty Szydło, większość w social media. W dniach poprzedzających dyskusję...
tesco

Biedronka w prasie, Tesco w internecie – ranking marek sieci handlowych

Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour...
Karina Nowak, założycielka bloga „Art You Ready by Kari”

„Blog + video = biznes?”

Po co firmie blog? Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Jak ważne jest wideo w prowadzeniu bloga? Jak sprawić, żeby blog był popularny? Jakie...
marketing

10 trendów w video marketingu na polskim rynku

Trend video to kolejne po roku mobile hasło odbijające się szerokim echem wśród reklamodawców, nadawców telewizyjnych i dostawców contentu. Eksperci z agencji badawczej IRCenter...
Raport Efektywny Marketing

Jak funkcjonują działy marketingu i sprzedaży w polskich firmach? Raport „Efektywny marketing a skuteczna...

Nieco ponad połowa polskich firm zatrudnia osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Podobne jest w przypadku marketingowców. 53% badanych przedsiębiorstw wskazuje na obecność w swoich strukturach...

Polscy przedsiębiorcy nie wykorzystują potencjału internetu. 20 proc. mikro i małych firm nie ma...

Co piąta mała firma nie ma własnej strony WWW, a co czwarta nie korzysta z konta pocztowego we własnej domenie – wynika z raportu „Mikro i małe firmy w internecie...