Coraz więcej firm decyduje się na obecność w social media, dążąc do pozyskania zaangażowanej i wiernej publiczności. Standardowa komunikacja jednak nie wystarczy, jeśli zależy...
400 tysięcy dolarów – tyle kosztuje roczna kampania fake newsowa. Za 50 tys. dolarów za pomocą fałszywych informacji można zdyskredytować praktycznie dowolnego dziennikarza. Eksperci...
Na naszą skrzynkę mailową każdego dnia trafia co najmniej kilka newsletterów. Pomimo, że nie wszyscy odbiorcy je odczytują, a niektórzy traktują jak spam, to...
Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands® 2019
W Polsce najbardziej meaningful...
Co czwarty konsument nie interesuje się nieuczciwą komunikacją marketingową do momentu, w którym nie odczuje jej skutków na własnej skórze – wynika z raportu Kantar Polska, zaprezentowanego podczas...
Reklama natywna zdobywa coraz więcej zwolenników wśród marketerów. To nowa jakość w marketingu internetowym. Z założenia nie powinna przekonywać klienta, że dany produkt jest dobry,...
Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji...
Do Rio de Janeiro pojedzie prawie setka polskich paraolimpijczyków. Zmagania sportowców będzie można obserwować od 7 do 18 września. W ostatnich tygodniach w internecie...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu...
Coraz większy dostęp do szerokopasmowego Internetu i mobilnych urządzeń sprawił, że w sieci pojawia się ogromna ilość treści wideo. Dużym zainteresowaniem cieszą się nie...
Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89% użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Z kolei według HubSpot, spersonalizowane wideo generuje o 42% więcej...
Rośnie liczba osób korzystających z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam w Internecie. Z raportu OnAudience.com wynika, że nad Wisłą blokuje się aż 42 proc. emisji,...
DIY jest kojarzone z hobbistyczną dłubaniną, podczas której robimy coś z niczego. Coraz częściej jednak ta dłubanina ma twarz znanych marek, które nawiązują współpracę z influencerami. Postanowiliśmy przyjrzeć...
Zdobywanie nowych kwalifikacji i podnoszenie swoich umiejętności to zdecydowanie coś, co warto zrobić. W ten sposób zwiększa się swoje szanse na rynku pracy i...
Eksperci zauważają, że od kilku lat efektywność reklam powierzchniowych w internecie jest coraz niższa, dlatego rynek szuka nowych rozwiązań, takich jak reklama natywna czy reklamy...
Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe...
W przeprowadzonym na potrzeby tego raportu badaniu konsumenckim 8% osób które w 2016 r. kupiły odzież lub obuwie potwierdziło, że czytają blogi lub oglądają...
Większość obecnych na rynku firm regularnie wręcza swoim klientom i współpracownikom różnorodne gadżety reklamowe. Drobne, przydatne upominki, które znajdują zastosowanie w codziennym życiu, a...
W maju 2016 NapoleonCat opracował ranking polskich profili na Instagramie. Wówczas w czołówce znajdowały się konta sportowców, celebrytów oraz blogerów i vlogerów. Czy ta...
Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że...
Konferencje branżowe stały się nieodłącznym elementem współczesnego biznesu. Umożliwiają nawiązanie kontaktów, wymianę doświadczeń i zdobycie nowych informacji o aktualnych trendach w danej branży. W...
Jak subtelnie, ale i elegancko, a jednocześnie niewielkim kosztem wyeksponować swoją firmę na uroczystych spotkaniach, imprezach czy targach? Doskonałym pomysłem są pinsy metalowe na...
Ostatnie regulacje Facebooka dotyczące EdgeRank, a skutkujące zmniejszeniem zasięgu postów nawet do 44% odbiły się szerokim echem w środowisku specjalistów od social media. Co...
Z badań przeprowadzonych przez Marketing Land oraz SurveyMonkey wynika że aż 75% konsumentów w sieci zauważa „śledzące” reklamy. Czy ten zaskakująco wysoki poziom świadomości...
W II i III kwartale 2016 roku w mediach społecznościowych pojawiło się 90 proc. wszystkich publikacji na temat banków – wynika z analizy IMM. W TOP 3...
Cyfryzacja otwiera niespotykane dotąd możliwości rozwoju branży sportowej. Nie tylko oferuje fanom nową jakoś doświadczeń, ale też zmienia funkcjonowanie organizacji sportowych. W globalnym raporcie...
Badania marketingowe umożliwiają poznanie opinii klientów zarówno o firmie, jak i o oferowanych usługach i produktach. Takie badanie można nie tylko zlecić zewnętrznej agencji,...
Z pisania blogów można się utrzymywać. Nie wystarczy jednak sam pomysł i coś ciekawego do powiedzenia. Trzeba poświęcić się tej działalności, pisać systematycznie, a tekst...
Polska nie jest i szybko nie będzie naukową potęgą. Jest jednak sektor, wskazywany przez ekonomistów jako przyszłość gospodarki, w którym mamy szansę zająć silną...
Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z...
W latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku, zaledwie garść koncernów, takich jak Coca-Cola czy IBM, rządziło światową sceną rynku. Jednak odkąd Internet zaczął obniżać bariery stojące...
Chcesz wiedzieć, jakie najczęściej błędy popełniają firmy deweloperskie przy sprzedaży mieszkań? Zawsze chciałeś wykorzystać Internet w kampaniach marketingowych, ale nie wiedziałeś, jak się za...
Najważniejszą rolą osoby zajmującej się marketingiem jest przygotowanie wstępnej wersji planu marketingowego, który służy do przeprowadzenia wszystkich inicjatyw oraz działań marki. Oto kilka ważnych...
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie relacji z obecnymi, poszukiwanie pracowników… Jeżeli chcesz rozwijać firmę, to prędzej czy później będziesz musiał stanąć przed takimi wyzwaniami. Żadne...