Możliwości w dziedzinie marketingu, które współcześnie dają portale społecznościowe, są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców, chcących dotrzeć do nowych klientów drogą internetową. W szczególności...
Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo...
Na przełomie roku w internecie jednym z dominujących tematów były postanowienia noworoczne dotyczące odchudzania. Gorącą debatę na ten temat przerwano tylko na kilka dni świątecznych, kiedy...
Teksty są, zawsze były i zawsze będą najważniejszym narzędziem sprzedażowym, podstawą reklamy. W dużym stopniu to właśnie one decydują o tym, czy klient kupi...
Firmowa strona www powinna mieć wersję na urządzenia mobilne, pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i zawierać formularz kontaktowy – wynika z analizy serwisu Oferteo.pl....
Bank, który oferuje konsumentom nagrody pieniężne ma obowiązek w jasny sposób informować o wszystkich warunkach jej przyznawania. Tym bardziej, że konsument wybierając produkty bankowe...
Są niepokorni i bardzo kreatywni. Ich nazwiska przywołują na myśl ekspercką wiedzę i doświadczenie dzielenia się informacjami na temat budowania marki. Brand marketing przez...
Polscy profesjonaliści PR wymagają i oczekują światowych standardów podnoszenia kwalifikacji. – W nadchodzących latach o przyszłości rynku PR będą decydować m.in. młode kadry z kompetencjami odpowiadającymi na...
Instytucje finansowe i banki coraz częściej angażują do swoich reklam celebrytów. Klienci kierują się często nie tym, kim jest reklamująca dany produkt osoba, lecz przede wszystkim...
Według danych GUS-u w październiku inflacja wyniosła 17,9% i wedle szacunków na początku przyszłego roku ma sięgnąć 20%. Ten fakt może być wykorzystany przez...
Wielu ludzi frazę „social media” jednomyślnie kojarzy z Facebookiem. Jest to jednak jedynie część większej całości. Warto poszerzyć dystrybucję swoich komunikatów o inne pola,...
Kolor to jeden z elementów kształtujący obraz polityka w podświadomości wyborcy. Donald Trump chętnie sięga po błękit podkreślający jego amerykańskość i patriotyzm oraz czerwone dodatki, które – zdaniem...
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb...
Cisza wyborcza wyzwoliła kreatywność internautów. W social media głośno komentowano ceny „produktów” na wyborczym bazarku. Na temat samego hashtagu #bazarek pojawiło się aż 4,5...
Każdy z nas uwielbia słodycze, szczególnie te ofiarowane szczerze jako prezent. To one, jak żaden inny upominek, oddziałują na nasze zmysły, angażując smak, węch,...
Jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą? Okazuje się, że pomimo wielu nowoczesnych i zaawansowanych technologii, jednym z najbardziej skutecznych sposobów wciąż pozostają nośniki...
Jeszcze niedawno sztuczna inteligencja, marketing oparty na danych i optymalizacja wyszukiwarek głosowych były ambitnymi koncepcjami. Dziś te innowacyjne trendy w marketingu cyfrowym należą do najważniejszych priorytetów...
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje...
Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych rosną najszybciej na rynku reklamy internetowej. Jednak wciąż większość przychodów portali generują reklamy graficzne oraz tradycyjny marketing. Portale korzystają na...
Każdego dnia doświadczamy 4000-6000 kontaktów z reklamą. To więcej niż nasi przodkowie przez całe swoje życie. W gąszczu różnorodnych komunikatów, walka o zauważalność marki...
Dorastają pod wpływem Facebooka, smartfonów i talent shows, a ich placem zabaw jest Internet. Wiedzę czerpią z Internetu i są nastawieni na szybkie wyszukiwanie...
Zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą nie jest łatwe, gdy konkurencja stale rozwija swoje usługi lub wdraża nowe produkty. Z myślą o wysokiej skuteczności działań marketingowych...
270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane...
Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www,...
Właściwie za każdym istotnym wydarzeniem kulturalnym i sportowym stoi jakaś marka. Dlaczego firmy angażują się w sponsoring? Odpowiedź na to pytanie jest prosta- obustronne...
Marketing odgrywa bardzo ważną rolę w rozwoju każdego biznesu. Z tego względu coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie współpracy z agencją marketingową. Sprawdź,...
Nowe badanie Oracle pokazuje, że wszechobecna inflacja skłoni europejskich konsumentów do wczesnego kupowania i polowania na dobre okazje, a 68% osób twierdzi, że skorzysta...
Marketing sensoryczny może mieć ogromne znaczenie dla podjęcia decyzji o zakupie – podkreśla dr Marek Borowiński, specjalista ds. psychologii koloru w Shop Doctor. Impulsy zmysłowe odpowiadają...
Wolniejsze tempo rozwoju gospodarczego w najważniejszych gospodarkach świata oraz rozbudzone nastroje protekcjonistyczne skierowane przeciw globalizacji znajdują się wśród najważniejszych czynników utrudniających sytuację ekonomiczną sprzedawców...
Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że aż 85% produktów innowacyjnych to rynkowa porażka. Co jest kluczem do sukcesu? Wartościowa innowacja to przede wszystkim coś,...
Womenomics, trend związany z rosnącą rolą kobiet w ekonomii i gospodarce światowej, zaznacza się coraz wyraźniej. Firma doradcza EY prognozuje, że to właśnie kobiety będą miały w nadchodzących...
Blogerzy zwykle zaczynają od dzielenia się swoją wiedzą, ale z czasem wielu z nich udaje się zarabiać na dostarczanych treściach. Blog musi być jednak prowadzony systematycznie, z pasją i zaangażowaniem. Dostarczając...
Jak pozycjonować swoją stronę? Czy można to robić samodzielnie? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – tak! Jeśli ma się oczywiście odpowiednią wiedzę. Szczegóły...
Od kilku lat sklepowe półki zapełniają się coraz większą ilością bezalkoholowych piw i win – obie kategorie notują dwucyfrowe wzrosty sprzedaży rok do roku...
Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od...
Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji...
Rośnie znaczenie rynku zautomatyzowanej reklamy osobistej. Jego wartość na całym świecie przekroczyła już 12 mld dolarów, a według szacunków do końca 2017 roku wzrośnie...
Wyeliminowanie tzw. ciasteczek, czyli plików cookie, to bardzo duża zmiana na rynku reklamy. Działanie zmierza do zagwarantowania internautom większej anonimowości i prywatności. Czy sprawi,...