W ślad za zapowiedzią opublikowaną pod koniec września, UOKiK rozpoczął już pierwsze działania w zakresie weryfikacji prawidłowości zasad i warunków współpracy pomiędzy influencami, agencjami...
Rosnąca widowania kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7%.
Reklama Out-of-home odbije...
Torby promocyjne mogą być wykorzystywane do promowania Twojej marki na wiele sposobów. Są one doskonałym narzędziem marketingowym i nadają Twojej marce unikalnego wizerunku. Pomagają...
W 2022 roku nie mamy już żadnych wątpliwości – teraz to Internet jest podstawą marketingu każdego biznesu. Jest to najtańsza opcja reklamy, dzięki której...
Działania w Internecie mogą mieć różne cele. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz ulepszyć obecne działania, potrzebujesz strategii pozycjonowania marki. To dzięki...
Blisko 40% konsumentów ma poczucie, że na zakupach w promocji oszczędza średnio 30-40% w porównaniu do regularnej wartości nabywanych produktów. Ponad 20% deklaruje, że...
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69...
Pozycjonowanie stron w Poznaniu robi się coraz to popularniejsze wśród właścicieli firm. Nic w tym dziwnego, zwłaszcza, zauważając jakie przynosi to efekty. Pozycjonowanie (inaczej...
Profesjonalny kurs SEO pozwoli zgłębić Twojej osobie tajniki pozycjonowania stron internetowych. Decydując się na tzw. SEO szkolenie poszerzysz swoją wiedzę na temat tajników uzyskiwania...
Działania reklamowe i wizerunkowe firmy powinny być prowadzone na wielu polach. Jednym z nich może być dystrybucja gadżetów reklamowych. Do tych najlepiej odbieranych przez...
UX design to projektowanie produktów cyfrowych na potrzeby użytkownika. Proces ten jest coraz ważniejszy także w SEO, na co nacisk kładzie samo Google. Stąd...
Pandemia i lockdown musiały zmienić podejście do komunikacji marketingowej w sieciach handlowych. Przede wszystkim budżety przekierowano na komunikację online lub reklamę telewizyjną. Bezsprzecznie najbardziej...
Komputerowe animacje, takie jak Miquela, Blawko czy Shudu, gromadzą setki tysięcy obserwujących na Instagramie, zarabiają nawet milion dolarów za post, choć są jedynie wirtualnymi...
Związek Cyfrowa Polska apeluje do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o korektę kilku kwestii w projekcie wdrożenia unijnej Dyrektywy Omnibus. Stawką jest ochrona konsumentów...
Na to pytanie, które stawia przed sobą wielu marketerów, postanowił odpowiedzieć w najnowszym badaniu zespół ekspertów Havas Media Group. Agencja wzięła pod lupę rynek...
Wielu właścicieli sklepów internetowych, zwłaszcza tych stawiających pierwsze kroki, spotyka się z problemem małej sprzedaży i związanymi z tym zjawiskiem niewielkimi dochodami. Bardzo ważne...
Ostatnie decyzje Prezesa Urzędu Konkurencji i Konsumenta w sprawie spółki T-Mobile Polska s.a. i ich konsekwencje w kontekście naruszenia przepisów dotyczących promocji "1200 GB...
Pomoc agencji marketingowej jest bardzo przydatna dla pozytywnego wizerunku oraz rozwoju firmy. Doświadczenie specjalistów pozwala na lepsze zbudowanie marki. Jak podjąć współpracę z firmą...
Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na...
Pozycjonowanie stron www to istotny aspekt marketingu internetowego, który pozwala na poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania,...
Profesjonalnie przeprowadzone pozycjonowanie stron internetowych może zakończyć się tym, że dana witryna będzie zajmować wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu internauci łatwo ją...
Pozycjonowanie sklepu internetowego to podstawa, jeśli chcesz generować sprzedaż organicznie: w polskich warunkach nawet 50% transakcji pochodzi z ruchu organicznego. Olbrzymim plusem inwestycji w...
Pozycjonowanie stron w Google to proces, który pozwala na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Aby odnieść sukces w internecie, warto zainwestować w odpowiednie...
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową....
“Słowo droższe od pieniędzy” – brzmi popularne powiedzenie, z którym Amazon zgodzić się raczej nie może. Amerykański gigant e-handlu boryka się z plagą nierzetelnych...
Mimo że dla branży FMCG rok 2020 okazał się łaskawy względem popytu, pozostawił swój ślad na ścieżce zakupowej. Producenci stanęli przed wyzwaniem, jakim było...
6 na 10 Polaków dowiaduje się o prowadzonych aukcjach charytatywnych z Internetu. Największy udział mają w tym social media. Są aż kilka razy częściej...
Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy. Branża marketingowa jest...
Według danych GUS-u w październiku inflacja wyniosła 17,9% i wedle szacunków na początku przyszłego roku ma sięgnąć 20%. Ten fakt może być wykorzystany przez...
Silna marka to podstawa każdego biznesu, niezależnie od tego, w jakiej konkretnie dziedzinie czy branży się działa. Co należy jednak rozumieć pod tym pojęciem...
Facebook jest jednym z popularniejszych kanałów społecznościowych – możesz go wykorzystać do skutecznej komunikacji ze swoimi klientami. Dowiedz się jak założyć firmowy fanpage na...
– Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej, wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza – mówi Ewelina Piątek z MediaMarkt....
Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak również na świecie. W najbliższe Święta 63 proc. osób...
Czas pandemii to bez wątpienia sprawdzian funkcjonowania biznesu, ale także moment, w którym działaniom poszczególnych marek przyglądają się konsumenci. Na co szczególnie zwracają uwagę...
Nie bez powodu parasole reklamowe od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców, którym zależy na skutecznej i dobrze prezentującej się reklamie. Dzięki...