Nowa ustawa hazardowa, która wejdzie w życie 1-go lipca 2017 roku ma uderzyć w szarą strefę. Strony, które umożliwiają nielegalny hazard mają być blokowane....
Wielu ludzi frazę „social media” jednomyślnie kojarzy z Facebookiem. Jest to jednak jedynie część większej całości. Warto poszerzyć dystrybucję swoich komunikatów o inne pola,...
Według wyników ostatniego badania przeprowadzonego przez Kantar TNS i Samsung Electronics Polska, ekrany digital signage mogą wpływać na zmianę decyzji zakupowych nawet przez co...
E-mail Marketing nadal zajmuje pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej – wynika z danych zebranych przez SARE w XV Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi...
Rynek reklamy w Polsce kurczy się. Firmy tną wydatki na reklamę w telewizji, prasie i radiu. Z danych ZenithOptimedia Group wynika, że w tym roku będą mniejsze od...
Wizerunek marki to jej kapitał, który przekłada się na wymierne korzyści sprzedażowe i finansowe. Z roku na rok konsumenci stają się jednak coraz bardziej sceptyczni...
Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za...
Sierpień upłynął pod znakiem kryzysów wizerunkowych – ocenia Małgorzata Baran, redaktor PRoto.pl. Z krytyką musiały się zmierzyć PGE i Tiger, które wykorzystały w promocji rocznicę powstania...
Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek wymarzonymi ambasadorami. Taka współpraca wzmacnia wizerunek brandu i może znacząco podnieść efektywność...
Największe imprezy sportowe to okręty flagowe światowego marketingu sportowego – przekonuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Wysoka frekwencja, a więc i coraz większe przychody...
Facebook Canvas, czyli pełnoekranowe, interaktywne reklamy emitowane użytkownikom serwisu na urządzeniach mobilnych, zostały udostępnione w lutym br. i spotkały się z dużym zainteresowaniem reklamodawców....
W latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku, zaledwie garść koncernów, takich jak Coca-Cola czy IBM, rządziło światową sceną rynku. Jednak odkąd Internet zaczął obniżać bariery stojące...
Początek września to w wielu firmach czas powrotu do zawieszonych od czerwca działań marketingowych, w tym mailingów. Warto przypomnieć kilka złotych zasad, które pozwolą...
Wszystkie globalne badania Mood Media pokazują, że odpowiednio dobrana muzyka wspomaga sprzedaż w sklepie oraz punkcie usługowym. Dla właściciela lokalu odtwarzanie muzyki wiąże się...
Wraz ze wzrostem popularności „bezalkoholowych” wersji piwa i wina, rośnie liczba reklam takich napojów – zarówno w telewizji, Internecie (w tym social mediach), jak...
Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego...
„Organizm” to koncepcja reklamowa, która zastąpi dotychczasową komunikację z udziałem Szymona Majewskiego. Pierwszy spot Banku przygotowany w ramach nowej platformy pojawi się 17 lutego.
Po...
Nowe technologie zmieniają branżę PR. Agencje wykorzystują analizę dużych zbiorów danych, aby uzyskać unikatowe informacje od konsumentów i stworzyć skuteczniejsze kampanie. Sztuczna inteligencja w połączeniu z wirtualną...
69 proc. użytkowników mobilnych to gracze – wynika z badania Mobience. Gry pod względem popularności są wyprzedzane jedynie przez portale społecznościowe, więc rynek ten z roku na...
Konsultant, dzwoniąc z ofertą handlową, bez podania źródła numeru telefonu, popełnia przestępstwo. GIODO ma prawo wydać nakaz, aby usunął uchybienie. Niewykonanie go to koszt...
Pogoń za zaangażowaniem fanów na Facebooku często powoduje, że początkujący administratorzy często zamieszczają na swoich fanpage'ach treści, których doświadczony Social Media Manager się wystrzega....
W kończącym się roku Facebook wprowadził tyle ciekawych, lepszych i gorszych zmian, że można byłoby napisać o nich książkę. Warto jednak skupić się na...
Każdy przedsiębiorca wie doskonale, ile możliwości promowania produktów i usług dają social media. Jednak wielu z nas zdaje też sobie sprawę z tego, że...
Serwis PRoto.pl opublikował tegoroczny, drugi już raport o zarobkach w agencjach PR. Przełamanie tabu płacowego ma pomóc pracownikom i kandydatom lepiej odnaleźć się na rynku, a agencjom...
Wybraliśmy dla Ciebie listę praktycznych artykułów promocyjnych, które z pewnością nie wylądują na dnie szuflady.
Czym się kierować wybierając gadżety reklamowe z logo?
Przygotowujesz paczki dla...
Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych rosną najszybciej na rynku reklamy internetowej. Jednak wciąż większość przychodów portali generują reklamy graficzne oraz tradycyjny marketing. Portale korzystają na...
Wiele osób zastanawia się, czym jest content marketing i dlaczego warto go stosować. Obecnie wiele firm korzysta z niego. Nic dziwnego, ponieważ content marketing...
Jak wynika z analiz przeprowadzonych przez Instytut Gallupa na grupie ponad 100 tys. respondentów, klienci branż B2B są dziś znacznie mniej lojalni niż jeszcze...
Torby promocyjne mogą być wykorzystywane do promowania Twojej marki na wiele sposobów. Są one doskonałym narzędziem marketingowym i nadają Twojej marce unikalnego wizerunku. Pomagają...
Skandale związane z danymi, chociażby te dotyczące Facebooka, coraz częściej dotykają branżę reklamową. Dlatego eksperci szukają złotego środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu...
To ma być kolejny rok dynamicznego rozwoju reklamy w internecie. Rynek spodziewa się dwucyfrowych wzrostów. Najszybciej rozwijającymi się formami mają być wciąż reklamy w urządzeniach mobilnych...
Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych....
VMS (czyli Voice Mailing System) to jedno z narzędzi komunikacji mobilnej. W działaniach marketingowych VMS nie jest tak popularny jak SMS-y lub e-maile, niemniej...
Wyjście na rynek zagraniczny to częsty krok w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Nic dziwnego - działalność w innym państwie otwiera masę nowych możliwości biznesowych. W...
Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług maleją. W pierwszych trzech kwartałach 2016 roku reklamodawcy przeznaczyli 287 milionów na promocję - o prawie...
Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich...
Właściwe działania marketingowe pomagają budować rozpoznawalność lokalu gastronomicznego, zwiększyć liczbę dokonywanych zamówień oraz przyciągać klientów. Umiejętnie prowadzony marketing dla restauracji odgrywa kluczową rolę w...