Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Polacy ponownie liderem w blokowaniu reklam. 46 proc. odsłon w polskim Internecie jest zablokowanych

Polska pozostaje liderem w popularyzacji wtyczek blokujących reklamy – podaje nowy raport OnAudience.com z grupy Cloud Technologies, prezentujący dane z ponad 60 rynków świata....
gry na telefon gaming

Przyszłość gier jest mobilna? Trendy na 2022 rok, które zdominują branżę gamingową

Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco. Od ponad dekady możemy obserwować sukcesywny wzrost mobile...
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing. Cyfrowa analiza emocji pozwala uniknąć tych błędów

Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing. Cyfrowa analiza emocji pozwala uniknąć tych błędów

Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów...
wdrożenie sieci neuronowych do tłumaczenia maszynowego

Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy

Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak...
Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i zwiększaniu sprzedaży

Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i...

Komercjalizacja mediów społecznościowych postępuje – podkreśla Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu PRoto.pl. Serwisy wprowadzają nowe funkcjonalności, które pozwolą firmom skutecznie zwiększać sprzedaż. W kierunku...
kieszen na ulotki

Nośniki reklamowe POS to prosty sposób na lepszą sprzedaż

Jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą? Okazuje się, że pomimo wielu nowoczesnych i zaawansowanych technologii, jednym z najbardziej skutecznych sposobów wciąż pozostają nośniki...
marketing

77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands® 2019 W Polsce najbardziej meaningful...
Insurance broker or salesman making offer to couple in cafe

10 korzyści posiadania strony internetowej

Pewnie nie raz słyszałeś popularny już slogan “Nie ma Cię w Internecie - nie istniejesz”. Oczywiście nie każdy musi i chce być obecny w...

Na sponsoring ze strony spółek Skarbu Państwa będą mogły liczyć bardziej niszowe dyscypliny sportu

Ministerstwo Sportu i Turystyki stawia na wielowymiarową promocję sportu. Na wsparcie mogą liczyć sportowe środowiska lokalne. Pomoc ma trafić tam, gdzie odkrywa się i kształtuje talenty....
Optymalizacja profilu na Instagramie w celu promocji konta

Optymalizacja profilu na Instagramie w celu promocji konta

Promocja konta na Instagramie zaczyna się od dokładnej analizy jego zawartości oraz grupy docelowej. Dzięki temu można jasno określić, czy planowane działania marketingowe przyniosą...
Zdjęcie_3

Pokolenie Z – technologię ma we krwi

Dorastają pod wpływem Facebooka, smartfonów i talent shows, a ich placem zabaw jest Internet. Wiedzę czerpią z Internetu i są nastawieni na szybkie wyszukiwanie...
821912330_pwn_marketingautomation1.png

Rośnie rola marketingu w firmach. Dzięki postępującej automatyzacji generuje znaczne zyski

Powszechny dostęp do technologii mobilnych i internetu wykreował nowy typ konsumenta, który z jednej strony jest bardziej świadomy swoich decyzji, a z drugiej pozostawia po sobie tysiące...
urząd ochrony danych osobowych

Jest prawie 2 tys. skarg w związku z naruszeniami RODO

Przetwarzanie danych osobowych jest problemem w różnych branżach. Potwierdzają to liczne zgłoszenia o naruszeniach bezpieczeństwa tego procesu. Część spraw docierających do UODO dotyczy wiadomości...
124955240_bienko_prognozy.png

Branża modowa wyda przed świętami rekordową kwotę na reklamę. Najwcześniej rusza promocja w internecie

W ostatnich trzech miesiącach roku branża modowa wydaje zwykle na promocję ponad połowę rocznych budżetów reklamowych – wynika z obserwacji domu mediowego Codemedia. W tym...
marketing

Gadżety reklamowe – jakie wybrać dla swojej firmy?

Gadżety reklamowe to doskonały sposób na promocje firmy. Aby prezenty z logo firmy dobrze spełniały swoją funkcję i zwiększały rozpoznawalność marki, konieczny jest wybór...
Pandemia zaostrzyła kryzysy wizerunkowe w sieci. Polskie firmy nie są do nich przygotowane

Pandemia zaostrzyła kryzysy wizerunkowe w sieci. Polskie firmy nie są do nich przygotowane

Na całym świecie jest już niemal 4 mld aktywnych użytkowników mediów społecznościowych, a w czasie pandemii ponad połowa z nich zwiększyła swoją aktywność w sieci. To z kolei...
kreator stron

Kto może skorzystać z kreatora stron WWW? Jak wybrać najlepsze narzędzie?

Profesjonalne tworzenie stron WWW wymaga nie tylko dużej wiedzy z zakresu HTML, CSS, JavaScript i innych języków programowania, ale także doświadczenia. To dlatego zindywidualizowana...
Netskaner

NETskaner wspiera przedsiębiorców w aktualizacji danych po dekomunizacji nazw ulic

NETskaner to unikalne na polskim rynku narzędzie dla małych i średnich firm, które pozwala na szybką aktualizację danych w wielu serwisach (np. Google, Facebook,...
Linkedin promowanie firmy

Linkedin – Jakie cele biznesowe można zrealizować dzięki tej profesjonalnej platformie

Poszukiwanie nowych klientów, budowanie relacji z obecnymi, poszukiwanie pracowników… Jeżeli chcesz rozwijać firmę, to prędzej czy później będziesz musiał stanąć przed takimi wyzwaniami. Żadne...
Piotr Chrzanowski, Prezes Zarządu VideoTarget.pl

W 2019 r. wideo będzie dominowało w reklamie internetowej

Wideo online będzie głównym motorem napędowym rynku reklamy online w 2019 r. Co do kosztów emisji, to zauważalne będzie odejście od standardowego modelu na...
Przemysław Zawadzki, dyrektor w Dziale Audytu Deloitte

Dzięki branży bukmacherskiej stacje telewizyjne zyskują widzów wydarzeń sportowych

Oglądalność tradycyjnej telewizji spada niemal na całym świecie, jednak transmisje i programy sportowe opierają się temu trendowi. Aż 60 proc. mężczyzn w wieku 18-34...
marketing

Trendy w omnichannel marketingu – Co czeka marketerów w 2017 roku

Co czeka marketerów w 2017 roku? Jaką strategię powinni w tym czasie przyjąć, aby pozostawić swoją konkurencję daleko w tyle? Marek Włodarczyk, Country Manager...
Piotr Krawczyk, dyrektor zarządzający Click Republic

W czym tkwi skuteczność retargetingu?

Marketerzy coraz częściej przy wysyłce mailingów stosują retargeting. Spersonalizowane wysyłki osiągają bowiem nawet o kilkanaście procent wyższą dostarczalność od wiadomości masowych. Czym dokładnie jest...
marketing

Autentyczność, wspólnotowość i zrównoważony rozwój zdeterminują rozwój marketingu w najbliższych latach

Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z najnowszego raportu „Foresight Kulturowy 2025”, przygotowanego...
Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce. Pozyskać zlecenia w sieci mogą tylko firmy aktywne online

Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce....

Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że 200 tys. firm jest w stanie płacić...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Programmatic idzie jak burza. W tym roku zagospodaruje ponad 80 proc. reklam typu display

W Stanach Zjednoczonych, które wyznaczają światowe trendy na rynku reklamy internetowej, programmatic buying rozpycha się rękami i nogami. Już w tym roku aż 82,5...
black friday

Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday

Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika...
wideo laptop telefon

Reklama video wpływa na decyzje 9 z 10 konsumentów

Bez  reklamy video ani rusz – video z 1/3 udziałów w rynku i 30 proc. wzrostu wydatków Według najnowszych szacunków agencji mediowej Zenith, wydatki na...
Spada widoczność reklam w polskim internecie. Połowa z nich nie dociera do konsumentów

Spada widoczność reklam w polskim internecie. Połowa z nich nie dociera do konsumentów

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika...
gazetka promocyjna reklama

Sonda: Ponad połowa konsumentów traktuje gazetki sieci handlowych jako przydatne źródło informacji

52% uczestników sondy wskazuje gazetkę promocyjną jako przydatne narzędzie do poszukiwania promocji. Konsumenci wyjaśniają, że korzystają z publikacji, gdy chcą wybrać dla siebie odpowiednie...
TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

Wybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej sprawił, że jego przewaga w mediach nad pozostałymi liderami polskich partii politycznych była ogromna. Żaden z nich...
Dariusz Skraba

Co przyniosła ustawa krajobrazowa?

11 września 2015 roku w życie weszła ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu zwana ustawą krajobrazową. Czekały na...
Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy. Marki coraz częściej stawiają więc na współpracę z blogerami

Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy. Marki coraz częściej stawiają więc na...

Młodzi konsumenci, czyli przedstawiciele pokolenia millenialsów i pokolenia Z, są odporni na tradycyjne formy reklamy, wyczuleni na fałszywe przekazy i postrzegają świat inaczej, niż poprzednie generacje....
Atrakcyjna cena to wciąż największy bodziec zakupowy dla Polaków. 50 proc. klientów czeka na sezonowe wyprzedaże

Atrakcyjna cena to wciąż największy bodziec zakupowy dla Polaków. 50 proc. klientów czeka na...

Sezonowe wyprzedaże to wciąż najbardziej lubiana przez Polaków forma promocji. Korzysta z nich blisko 90 proc. konsumentów, ponad połowa natomiast wstrzymuje się z decyzjami zakupowymi do momentu...
praca biuro pracownik

Eksperci radzą jak zwiększyć lojalność Klienta biznesowego

Jak wynika z analiz przeprowadzonych przez Instytut Gallupa na grupie ponad 100 tys. respondentów, klienci branż B2B są dziś znacznie mniej lojalni niż jeszcze...
Orlen, Biedronka i PKO BP najcenniejszymi polskimi markami. Sieć handlowa jako jedyna na podium poprawiła swój wynik

Orlen, Biedronka i PKO BP najcenniejszymi polskimi markami. Sieć handlowa jako jedyna na podium...

PKN Orlen, popularna sieć handlowa Biedronka oraz bank PKO BP znalazły się w czołówce rankingu najcenniejszych marek dziennika „Rzeczpospolita”. Krajowy producent paliw, podobnie jak bank, zanotował...
Dr Maciej Kawecki

RODO i public relations – czy rzeczywiście jest się czego bać?

Rozmowa Agnieszki Studzińskiej, redaktor prowadzącej Fundacji internetPR.pl, z dr. Maciejem Kaweckim, koordynatorem prac nad reformą ochrony danych osobowych, dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie...
rp_0df1b0396c_915542051-provident-reklama-OK.png

Provident chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego. Firma jako pierwsza z branży...

Provident przystąpił do Rady Reklamy. Największa polska firma pożyczkowa liczy na to, że za nią pójdą kolejne przedsiębiorstwa z sektora finansowego, by wspólnie przygotować kodeks...