Facebook staje się internetową fabryką nowych produktów i usług – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Największy serwis społecznościowy wprowadził w październiku trzy nowe aplikacje,...
Od kilku tygodni świat żyje wyborami prezydenckim, które miały miejsce w miniony wtorek w Stanach Zjednoczonych. Zwycięstwo Donalda Trumpa było dużym zaskoczeniem, tym bardziej, że wszystkie opublikowane w przedwyborczy...
Stało się. Liczba odsłon stron internetowych na urządzeniach mobilnych po raz pierwszy w historii wyprzedziła tę generowaną przez internautów desktopowych. Jak wynika z badania...
Scripps Networks Interactive Inc. (SNI) to amerykańska korporacja medialna, która jest właścicielem 6 stacji telewizyjnych w USA, zajmujących się programami typu „lifestyle”: HGTV, Food Network, DIY Network, Cooking...
W ostatnich trzech miesiącach roku branża modowa wydaje zwykle na promocję ponad połowę rocznych budżetów reklamowych – wynika z obserwacji domu mediowego Codemedia. W tym...
W zeszłym tygodniu dwie platformy Social Media ogłosiły nowe aktualizacje. Instagram rozpoczął testy nad nowymi rozwiązaniami dla e-commerce, z kolei Twitter postawił na usprawnienie...
W IRCenter przyjrzeliśmy się #selfie na Instagramie, Facebooku i Twitterze. Porównaliśmy okres od września do grudnia 2015 z październikiem 2016. Selfie mówi o tym: Jak chcielibyśmy się prezentować? Do czego aspirujemy i czym chcemy...
Gdyby o popularności atrakcji turystycznych miała decydować liczba zameldowań na Facebooku, to niekwestionowanym zwycięzcą byłaby Gubałówka ze 189 561 wizytami. Jeśli w ten sam sposób...
Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły...
Na forum UE trwają prace nad nową dyrektywą audiowizualną, która w większym stopniu będzie dotyczyć platform internetowych. Nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie, wolność powinna...
Według prawników, wprowadzenie ograniczenia dotyczącego występowania dzieci w reklamach produktów chroniących ich zdrowie czy bezpieczeństwo uderzyłoby w oferujące je branże. Tymczasem problemem do rozwiązania...
Jeśli do tej pory kojarzyłeś Snapchata głównie jako tę tajemniczą aplikację, którą interesują się głównie gimnazjaliści, najwyższa pora uzupełnić wiadomości: Snapchat w błyskawicznym tempie...
W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił...
Poznaliśmy wizerunkowych liderów branż wyłonionych w rankingu Top Marka 2016. To już dziewiąta edycja prestiżowego badania, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”....
W ciągu miesiąca jednemu internaucie wyświetla się w przeglądarce ponad 1700 masowych banerów reklamowych. Takie wyliczenia przedstawia comScore. Z reguły internauta nie zapamiętuje żadnego...
Od stycznia do końca września 2016 roku w mediach społecznościowych pojawiło się 58 tys. deklaracji o trwających, planowanych lub przeczytanych książkach. To ponad dwa razy więcej...
W II i III kwartale 2016 roku w mediach społecznościowych pojawiło się 90 proc. wszystkich publikacji na temat banków – wynika z analizy IMM. W TOP 3...
W maju 2016 NapoleonCat opracował ranking polskich profili na Instagramie. Wówczas w czołówce znajdowały się konta sportowców, celebrytów oraz blogerów i vlogerów. Czy ta...
Prezentujemy ranking cytowań mediów we wrześniu przygotowany przez analityków NEWTON Media. Liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (218), za nią: Rzeczpospolita (170)...
Telewizja Światłowodowa, czyli dystrybuowana przez EVIO Polska usługa interaktywnej telewizji cyfrowej, trafia do abonentów dzięki bliskiej współpracy z dostawcami usług internetowych. Szybka rozbudowa oferty...
12-13 października 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się 9. edycja Warsaw International Media Summit, wydarzenia poświęconego tematyce najnowszych strategii i trendów...
Zmienić pracę? Inwestować i rozwijać przedsiębiorstwo? Czy może raczej poczekać, ponieważ sytuacja na rynku jest niekorzystna? Codziennie podejmujemy decyzje biznesowe na podstawie informacji płynących...
Jeśli media publiczne nie wykonają skoku jakościowego, zginą – przekonuje Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Jego zdaniem ten skok jest możliwy tylko...
Wrzesień pokazał, że media społecznościowe nie stoją w miejscu, tylko systematycznie rozwijają dostępne funkcje albo wprowadzają całkiem nowe rozwiązania – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Przykładowo, obowiązujący...
Jesienne miesiące to okres, w którym zawartość szafy urasta do jednego z większych problemów. Na przełomie września i października w mediach społecznościowych pojawiło się 850 wpisów i komentarzy z pytaniami...
Poniedziałek 3 października minął w całej Polsce pod hasłem #CzarnyProtest, któremu towarzyszyły dyskusje i wszechobecne społeczne poruszenie. NapoleonCat.com przeprowadził krótką analizę przebiegu protestu na...
Zapobiegają bólom głowy, pozwalają uniknąć błędów, oszczędzają czas i pieniądze - systemy do zarządzania marketingiem.
Inwestycje w systemy do zarządzania marketingiem są jednymi z najmniej...
Facebook Canvas, czyli pełnoekranowe, interaktywne reklamy emitowane użytkownikom serwisu na urządzeniach mobilnych, zostały udostępnione w lutym br. i spotkały się z dużym zainteresowaniem reklamodawców....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) pracuje już w nowym składzie. Dokończenie cyfryzacji telewizji, odpowiedź na pytanie, co z radiem cyfrowym, prace nad zmienianą na poziomie Komisji...
Jak wynika z raportu Boston Consulting Group rynek telekomunikacji i mediów istotnie się zmienia. Większego znaczenia nabierają treści wideo dostępne przez internet. To zaś sprawia, że przybywa graczy...
Dzienniki ogólnopolskie
W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (248). Publicyści często odwoływali się do artykułu „Tajny agent Macierewicza” nt. niejasnych powiązań...
Wydawcy e-serwisów, portali, blogerzy i vlogerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi umożliwiających zarabianie na reklamach, ich głównym źródle przychodów. Najczęściej wykorzystywanym na rynku jest...
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media...
Ponad połowa Polaków dziennie poświęca od 15 do 45 minut na czytanie informacji. Najczęściej szukają ich w internecie. Robi tak 83 proc. respondentów. 30 proc....
Dla 63 proc. respondentów, którzy przeglądają prasę i serwisy internetowe, najistotniejsze są newsy z kraju – wynika z raportu „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Deklarują...
Dobre perspektywy przed rynkiem dystrybucji prasy. Dla Kolportera ubiegły rok był najlepszy od ośmiu lat mimo odnotowanego na rynku spadku sprzedaży o 2 proc. –...
Potrafią znieważyć, oczernić, upokorzyć – w Internecie aż roi się od osób, których wirtualna aktywność sprowadza się wyłącznie do poniżania pozostałych użytkowników. Większość z...
Z raportu PwC wynika, że 4–5 proc. wzrostu gospodarczego w Polsce to zasługa operatorów sieci telewizji kablowych. Tylko w latach 2009–2014 ich wkład w polski PKB wyniósł...