Nokaut.pl i Bazarek.pl zmieniły właściciela. Grupa SARE przejęła 100 proc. udziałów

0

Grupa SARE S.A. przejęła za 1,8 mln zł spółkę Sales Intelligence, do której należą m.in. Nokaut.pl i Bazarek.pl.

– Ta transakcja ma zwiększyć nasze portfolio głównie w modelach wspierających sprzedaż e-commerce i wydawców – mówi w rozmowie z MarketNews24 Dariusz Piekarski, prezes Grupy SARE S.A.

Wśród klientów SARE są m.in tacy wydawcy jak Interia.pl, a sklepy internetowe, które korzystają ze wsparcia SARE to np. eobuwie.pl czy Media Markt.

Sales Intelligence jest dla nas istotna ze względu na dane, jakie posiada oraz model współpracy z ponad 2 tys. sklepów internetowych. Nie mogę mówić o oczekiwaniach finansowych, bo jako spółka giełdowa nie publikujemy prognoz, ale mogę powiedzieć, że przejęcie udziałów Sales Intelligence pokazało nam w liczbach konkretne synergie – mówi prezes Piekarski.

A to jeszcze nie koniec zakupów Grupy SARE. – Jesteśmy na etapie kolejnych analiz rynkowych, w których mocno wspiera nas fundusz 21 Concordia – zdradza prezes Grupy SARE.

Czytaj również:  Jak mistrz świata Formuły 1 stał się (niesłusznie) bohaterem afery podatkowej