Płaszcz dla bezdomnych przebojem mody

0

Firma odzieżowa zaprosiła młodych projektantów, aby stworzyli produkt dla bezdomnych. Tak powstał płaszcz, który stał się przebojem mody.

Płaszcz może być używany jako śpiwór lub plecak, dlatego stał się modny także wśród turystów. Firma odzieżowa część zysków ze sprzedaży przekazała organizacjom, które zajmują się wyprowadzaniem osób z bezdomności.

– Powstał produkt, który każdy chciał mieć w szafie – mówi w rozmowie z MarketNews24 Małgorzata Marek, koordynator ds. CR Europie Środkowo- Wschodniej w PwC. Uwazą, że jest to świetny przykład prowadzenia społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), który wprawdzie nie dotyczy Polski, ale pokazuje jak pomysłowe potrafią być firmy, które wprowadzają u siebie CSR.

Czytaj również:  Warszawa wraca na mapę najbardziej aktywnych rynków w Europie w zakresie ofert pierwotnych