Prefixbox uznany jako reprezentacyjny dostawca wyszukiwarek internetowych uzywajacych technologii NLP

0

Zdolności przetwarzania języka naturalnego (ang. Natural Language Processing – NLP) firmy Prefixbox nadają dystrybutorom przewagę nad konkurencją.

Przetwarzanie języka naturalnego (ang. Natural Language Processing) jest kluczowe w optymalizacji wyszukiwarek, ponieważ sklep internetowy należy do wysoce konkurencyjnej branży, w której dystrybutorzy muszą dotrzymywać kroku trendom, aby przekonać klientów do własnej oferty. NLP jest używane przede wszystkim w polach wyszukiwania i funkcjach czatu, gdyż ta technologia umożliwia komputerom przetwarzanie języka mówionego. Coraz częściej klienci wyszukują produkty w sposób podobny do rozmowy z kolegami.

Aby zapewnić przyjemne zakupy, sklepy internetowe potrzebują technologii, która obsługuje formaty wielozadaniowe, aby ich potencjalni klienci nie wylądowali na stronach bez rezultatów – najgorsze co może przytrafić się kupującemu (to się zdarza średnio w 20% przypadków).

Istvan Simon, założyciel i prezes Prefixbox’u.
Istvan Simon, założyciel i prezes Prefixbox’u.

W tym badaniu Gartner stwierdza, że „aby zrozumieć intencję (NLP), dana wyszukiwana domena/produkt muszą także być zrozumiane. To pomaga generować właściwe odpowiedzi lub kolejne pytania, które pomogą klientowi znaleźć poszukiwany produkt”[1]. Według dowodów zewnętrznych jest to bezpośrednio powiązane ze zwiększaniem dochodów online i wskaźnika konwersji.

Funkcja wyszukiwania to kluczowy przyrząd zwiększający dochody online, ponieważ prowadzi on kupujących do produktów, których poszukują.

„W firmie Prefixbox staramy się zapewnić zaawansowaną, ale także łatwą do wprowadzenia technologię wyszukiwania handlowego. Jesteśmy zaszczyceni, że Gartner uznał naszą pracę w coraz ważniejszej przestrzeni wyszukiwania handlowego z użyciem NLP” powiedział Istvan Simon, założyciel i prezes Prefixbox’u.

[1] To understand intent [of NLP], the specific domain/product set to be searched must also be understood. This helps generate appropriate answers or next questions for the customer as the conversation leads to a product selection

Czytaj również:  ASM Group ogłasza wyniki finansowe za Q1 2019