REKLAMAtłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
FINANSE Rekordowe wyniki PayPal za Q3 2020

Rekordowe wyniki PayPal za Q3 2020

W tym tygodniu PayPal ogłosił wyniki finansowe za trzeci kwartał tego roku – to kolejny rekordowy okres w historii działania firmy. W tym roku byliśmy świadkami niesamowitych zmian na rynku e-commerce. Amerykański fintech miał zaszczyt być w centrum tej rewolucji.

  • W trzecim kwartale tego roku PayPal przeprocesował rekordową liczbę transakcji, dzięki czemu osiągnął największe TPV (Total Payment Volume) w swojej historii na poziomie 247 miliardów USD. Biorąc pod uwagę wyniki z tego kwartału, spółka szacuje, że bieżący run ratewynosi około 1 biliona USD liczonych w łącznej wartości płatności.
  • W dobie permanentnego wzrostu liczby użytkowników korzystających z handlu online, wygoda i bezpieczeństwo PayPal nigdy nie były bardziej atrakcyjne czy potrzebne niż teraz. W trzecim kwartale tego roku w systemie zarejestrowało się 15,2 milionów nowych aktywnych kont– to drugi z rzędu kwartał, gdy fintech osiągnąłrekordową liczbę nowych użytkowników pozyskanych organicznie. To oznacza, że jest na dobrej drodze do osiągnięcia swojego celu – zakończenia tego roku z największą w historii liczbą 70 milionów nowych kont na pokładzie.
  • Odnotowano także raptowny wzrost liczby kont biznesowych. W tym kwartale 1,5 milionów osób zaczęło sprzedawać z PayPal – to ponad dwa razy większy przyrost niż przed wybuchem pandemii koronawirusa. Ten skok pokazuje, że coraz więcej przedsiębiorców dostosowuje się do nowych warunków, przenosząc swoje biznesy do sfery online.
  • Podsumowując wszystkie liczby, napływ nowych klientów i rekordowa liczba transakcji płatniczych złożyły się na największy przyrost dochodów w historii PayPal.
  • W pierwszych tygodniach października fintech osiągnął najwyższe w historii TPVprzeprocesowane jednego dnia.

W tym roku PayPal przeprocesuje ponad 900 miliardów USD łącznej wartości transakcji, obsługując ok. 375 milionów klientów. Jest największą otwartą e-platformą płatności na całym świecie, a wydarzenia 2020 roku wzmocniły jeszcze bardziej znaczenie wartości, które oferuje klientom, jak i swoją rynkową pozycję. Następne kilka lat będzie decydującym okresem nowego etapu rozwoju PayPal.

Exit mobile version