Realizacja zleceń i płatności

0

Profesjonalne podejście do obsługi Klienta jest dla nas podstawą działania. Standardem w ABC Lingua
jest elektroniczna wymiana dokumentów – przetłumaczone teksty Klienci otrzymują za pośrednictwem Internetu.

Materiały do tłumaczenia można dostarczyć mailem pod adres: biuro@abclingua.pl. Tłumaczenie przesłanych materiałów zostanie bezpłatnie wycenione.

W oparciu o przesłaną wycenę usługi oraz ewentualne ustalenia dokonują Państwo wpłaty należności na nasze konto. Możemy również wystawić fakturę proforma. Standardową procedurą dla nowych Klientów jest płatność z góry.

Po otrzymaniu wpłaty lub potwierdzenia realizacji przelewu wysłanego na nasz adres mailowy przystępujemy do realizacji zlecenia.

Sprawdź jak przebiega proces realizacji i obsługi zamówień tłumaczenia pisemne, tłumaczenia specjalistyczne, biuro tłumaczeń, agencja tłumaczeń, tłumaczenia techniczne, pojęcia informatyczne, praca tłumacz, tłumaczenie, tłumaczenia, pisemne, ustne, przysięgłe, specjalistyczne, techniczne, towarzyszące, symultaniczne, konferencyjne, tłumacze, słownik informatyczny, korektor, lokalizacja oprogramowania, tłumaczenia stron www

Stałym Klientom oferujemy korzystne warunki współpracy (indywidualny system rabatowy, odroczony termin płatności).

Ważne!
W przypadku tłumaczeń uwierzytelnionych poświadczenie zgodności tłumaczenia z oryginałem jest możliwe wyłącznie w przypadku dostarczenia oryginału.

Czytaj również:  Nowoczesne rozwiązania związane z tłumaczeniami tekstów