Unikatowe narzędzie do zarządzania firmą w Internecie już w Polsce

0

Większość Internautów, szukając dowolnej firmy, wpisuje jej nazwę do wyszukiwarki internetowej.  Wynik wyszukiwania pokazuje czy dana firma jest, gdzie się znajduje i jaki ma telefon. Brak tych danych lub niepoprawne dane w wyszukiwarce internetowej natychmiast negatywnie wpływają na postrzeganie takiej firmy. Czy w ogóle istnieje? Czy szukam właściwej firmy? Użytkownik zadaje sobie pytanie “może skorzystam z usług innej firmy, bo ta już pewnie nie działa”. Szereg negatywnych konsekwencji dla biznesu, który nie zadbał o swój wizerunek w Internecie.

NETskanerTymczasem od niedawna na polskim rynku dostępne jest narzędzie, które pozwala zadbać o spójne i prawidłowe dane lokalizacji firmy w Internecie, jednocześnie w odniesieniu do wielu serwisów internetowych publikujących dane teleadresowe i prezentację danej firmy.

NETskaner pozwala w prosty sposób zarządzać i kontrolować dane lokalizacji firmy w wielu serwisach internetowych w sieci.

Zasada działania jest następująca. Eniro, firma oferująca jako jedyna to narzędzie na rynku polskim, tworzy profil lokalizacji firmy w NETskanerze, a następnie synchronizuje ten profil z wieloma serwisami na rynku (Google, Facebook, Panorama Firm, Yelp, Cylex, nawigacje samochodowe TomTom, Navmii i wiele innych) poprzez bezpośrednie połączenie API. Profile są tworzone tam, gdzie ich wcześniej nie było. Natomiast jeśli istnieją, są identyfikowane i aktualizowane. Synchronizacja odbywa się w czasie rzeczywistym.

Właściciel firmy otrzymuje dostęp do panelu administracyjnego i w dowolnym momencie może aktualizować i poszerzać zawarte tam informacje. Zakres możliwych do prezentowania danych jest bardzo szeroki i obejmuje dane teleadresowe, opis działalności, słowa kluczowe, a także grafiki, logotypy i filmy wideo. Właściciel firmy może także za pomocą NETskanera monitorować opinie i recenzje pojawiające się w sieci na temat jego firmy oraz śledzić statystyki wejść do profili na poszczególnych serwisach.

NETskaner działa korzystnie w wielu wymiarach. Po pierwsze pozwala na kontrolę i zarządzanie danymi lokalizacji firmy. Następnie wpływa pozytywnie na pozycjonowanie strony domowej firmy, ponieważ zapewnia linkowanie do strony domowej z profili utworzonych w sieci internetowej. Pozwala monitorować media społecznościowe i w odpowiednim momencie zareagować. Buduje pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy w Internecie.

Czytaj również:  Social Customer Care – jego rola i znaczenie

NETskanera można przetestować bezpłatnie, wykonując darmowy audyt obecności firmy w sieci: www.netskaner.pl