Vivus Finance planuje pozyskać pół miliona klientów do końca roku

rp_3053b0f492_384078168-vivus-plany.png

CEO Magazyn Polska

Firma pożyczkowa Vivus Finance zamierza pozyskać do końca roku prawie 500 tysięcy nowych klientów. W przyszłym roku chce zwiększyć ich liczbę o 60 proc. Szansy na rozwój upatruje w innowacyjnych rozwiązaniach oraz w rosnącej popularności usług internetowych.

 Działamy w Polsce od 14 miesięcy i w początkowych 2-3 miesiącach byliśmy ostrożni, badaliśmy rynek – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Loukas Notopoulos, prezes firmy Vivus Finance. – Ekspansję pożyczkową rozpoczęliśmy dopiero w tym roku, gdy poczuliśmy się pewni i wiedzieliśmy już dokładnie, jaki jest profil klienta, który nas interesuje.

Vivus liczy na to, że do końca roku uda się pozyskać ok. pół miliona nowych klientów. Na przyszły rok planuje wzrost ich liczby o kolejne 60 proc. 

  Mamy dosyć ambitne plany na 2014 rok. Chcemy dodatkowo wdrożyć kilka fajnych pomysłów, które zrewolucjonizują rynek finansowy w Polsce – zapowiada Notopoulos. – Rozmawiamy ze sklepami internetowymi, chcemy nadać tzw. kontekstowość, czyli być tam, gdzie pojawia się potrzeba klienta i dać mu ten środek, czyli pieniądz, który spełnia jego potrzeby

Prezes Vivus Finance szansy na dalszy rozwój upatruje m.in. w występującym w wielu branżach trendzie przechodzenia do usług online. Nie widzi zagrożeń związanych z nierzetelnymi klientami, ponieważ firma dokładnie sprawdza osoby, które przychodzą do niej po pożyczkę.

 – Dla branży consumer finance średni wskaźnik kredytów przeterminowanych powyżej 90 dni plasuje się około 16-19 proc. U nas ten wskaźnik jest na poziomie 10,5 proc. Dlaczego? Ponieważ sprawdzamy klientów, współpracujemy ze wszystkimi biurami informacji gospodarczej oraz Biurem Informacji Kredytowej. To pozwala nam powiedzieć, że jak udzielamy pożyczkę, to otrzymuje ją osoba, która odda nam również te pieniądze – podkreśla Loukas Notopoulos.