Do tej pory kwiecień był miesiącem gdzie w branży e-commerce rosły wyniki sprzedaży. W tym roku jednak widać, że cele sprzedażowe są znacznie poniżej oczekiwań. Okazuje się, że dla branży e-commerce problemem były nie tylko święta ale przede wszystkim pogoda. Dlaczego tak się stało i jak można prowadząc biznes w branży e-commerce niwelować wpływ tego typu czynników? O tym w rozmowie z MarketNews24 opowiadał Łukasz Abgarowicz z RTB House. Więcej w materiale wideo.
E-COMMERCE W tym roku branża e-commerce ma problem z pogodą?
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Uporczywa inflacja w USA wspiera dolara
Redakcja -
Inflacja CPI w USA ponownie przekroczyła oczekiwania. Odczyt nie był na tyle wysoki, by silnie zaniepokoić Rezerwę Federalną, jasne wydaje się jednak, że dezinflacyjny...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Przegląd rynku PRS w Polsce – podsumowanie H2 2023 roku
Redakcja -
Podobnie jak w pierwszej połowie 2023 roku, najczęstsze wskazywane przez inwestorów wyzwanie na kolejne 12 miesięcy stanowią utrzymujące się wysokie stopy procentowe. Natomiast w ...