Do tej pory kwiecień był miesiącem gdzie w branży e-commerce rosły wyniki sprzedaży. W tym roku jednak widać, że cele sprzedażowe są znacznie poniżej oczekiwań. Okazuje się, że dla branży e-commerce problemem były nie tylko święta ale przede wszystkim pogoda. Dlaczego tak się stało i jak można prowadząc biznes w branży e-commerce niwelować wpływ tego typu czynników? O tym w rozmowie z MarketNews24 opowiadał Łukasz Abgarowicz z RTB House. Więcej w materiale wideo.
E-COMMERCE W tym roku branża e-commerce ma problem z pogodą?
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Rok 2023 w Grupie TIM: spora odporność na rynkową dekoniunkturę, ...
Redakcja -
Drugie najwyższe w historii przychody ze sprzedaży, niemal 100 tysięcy klientów i również rekordowa wycena TIM-u, związana z wyborem inwestora, który wesprze TIM SA...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw
Redakcja -
Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...