EY: Ośmiu na dziesięciu dyrektorów finansowych uważa, że wartość organizacji warto mierzyć nie tylko...

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez EY, 84% dyrektorów finansowych (CFO) uważa, że muszą zbalansować konieczność osiągania dobrych wyników w krótkim okresie z koncentracją...

Zarządzanie w dobie COVID-19. Dlaczego firmy wybierają model just-in-time?

Przed pandemią COVID-19 niemal co czwarty ankietowany przedsiębiorca budował harmonogramy prac z miesięcznym wyprzedzeniem, a aż 17 proc. badanych tworzyło szczegółowe plany roczne. Niepewność,...

Zarządzanie ludźmi i pracą w erze post-covidowej. Jak będzie wyglądać praca biur?

Czekając na ustąpienie epidemii menedżerowie firm zastanawiają się, jak powinna wyglądać praca biur i przedsiębiorstw w erze post-covidowej. Marcowy lockdown sprawił, że praca nad...

Deloitte:: 73 proc. firm prowadzi w 2020 r. procesy inteligentnej automatyzacji

W ostatnich latach tempo i powszechność automatyzacji znacznie wzrosły. Wśród firm, które zdecydowały się na takie zmiany, coraz częściej nie jest to po prostu...

Choć sztuczna inteligencja przynosi już dziś ogromne korzyści organizacjom świadczącym usługi finansowe, to wciąż...

Mimo, że pandemia staje się siłą napędową do wdrażania rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI) w celu poprawy jakości obsługi klienta, to jej potencjał...

Jak usprawnić działanie firmy – system ERP

Proces zarządzania przedsiębiorstwem to niemałe wyzwanie – tym większe, na im szerszą skalę działa firma. Składa się na nie wiele elementów, począwszy od koordynacji...

Compliance w małych i średnich firmach

Prowadząc działalność gospodarczą coraz częściej można spotkać się z pojęciem compliance. Dla dużych przedsiębiorców pojęcie to jest znane. Jednak dla małych i średnich, brzmi...

Transformacja cyfrowa zakończona fiaskiem. Aż 70% firm ma problemy

Aż 7 na 10 procesów digitalizacji przedsiębiorstw w pewnym momencie zwalnia lub nie dochodzi do skutku. Najnowsze badania McKinsey Global Survey pokazują, że organizacje...

Jak sztuczna inteligencja i nowe technologie pomagają w cyfrowej transformacji?

Jak nowoczesne technologie - w tym SI - pomogą przeprowadzić biznes przez proces transformacji cyfrowej? Technologia jest miarą postępu w społeczeństwie. To, w jaki sposób...

Oszczędności rzędu 2 mln zł dzięki automatyzacji procesów

Automatyzacja procesów w firmie może przynieść oszczędności rzędu 2 mln zł Czy automatyzacja procesów biznesowych się opłaca? Według wyników najnowszego badania globalnej agencji doradczej...

Polscy klienci szacują, że w tym roku 62% ich interakcji z firmami odbywa się...

Z czwartej edycji raportu State of the Connected Customer przygotowanego przez Salesforce wynika, że przedłużający się kryzys wpłynął na wszystkie aspekty naszego życia. Diametralnie zmienił...

Wyzwania CEO – nowe czasy, nowe spojrzenie na zarządzanie firmą

Świat stoi u progu permanentnej rewolucji cyfrowej i żadne przedsiębiorstwo nie może pozostać jej obojętne. Nowe technologie już nie tylko wpływają, ale również determinują...

Szybka adaptacja, pozytywna komunikacja i sprawny marketing kluczowe w czasie pandemii COVID-19

58 proc. konsumentów zna markę, która szybko dostosowała swoje działania do pandemicznej rzeczywistości. Dyrektorzy ds. marketingu są niezbędni do funkcjonowania organizacji podczas kryzysu. W czasie...

Deloitte: 54 proc. dyrektorów finansowych w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków

Połowa dyrektorów finansowych w Europie deklaruje większy optymizm odnośnie do perspektywy finansowej przedsiębiorstw, które reprezentują. W marcu odpowiedziało tak zaledwie 10 proc. ankietowanych. Jednocześnie,...

Prowadzisz biznes? Sprawdź, jakie rozwiązania mogą wesprzeć Twoją firmę podczas pandemii

Ostatnie miesiące to dla przedsiębiorców wyjątkowo trudny okres. W związku z pandemią koronawirusa, właściciele firm sukcesywnie ograniczają zbędne koszty i ostrożnie podchodzą do inwestycji. Z drugiej...

Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5 miliarda dolarów w 2024 roku, a...

Elastycznym organizacjom łatwiej przetrwać kryzys

Dane ekonomiczne wskazują, że amerykańskie przedsiębiorstwa dzięki elastyczności zatrudnienia lepiej radzą sobie z kryzysem. Jedną z najważniejszych cech, jakie są potrzebne przedsiębiorstwu w czasie kryzysu...

W czasie pandemii w zespole siła

Funkcjonowanie biznesu w czasach kryzysu to wyzwanie dla wszystkich, zarówno dużych międzynarodowych korporacji, jak i średnich czy mniejszych firm. Odnalezienie się w nowej sytuacji,...

Transformacja cyfrowa w Polsce przyśpiesza

Wartość sprzedaży chmury obliczeniowej w Polsce osiągnęła w 2019 roku kolejny rekord. Według danych IDG przedsiębiorstwa, których dane uwzględniono w raporcie, odnotowały przychody netto...

Jak zarządzać kilkoma start-upami jednocześnie? Poradnik dla ambitnych przedsiębiorców

Założenie i prowadzenie własnego start-upu to odpowiedzialny krok. Początkujący przedsiębiorca staje przed dużym wyzwaniem i mnóstwem decyzji. Musi poznać i przeanalizować rynek, znaleźć unikalne...

Jak skutecznie reagować na kryzys wizerunkowy

Bieżący rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych. Zwykle stanowiły one kilka, zaś w...

Pandemia a Customer Experience. Czego możemy się nauczyć?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG, aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym...

Działania CSR w firmie produkcyjnej – dlaczego warto?

CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, jest obszarem, który coraz bardziej zakorzenia się w codzienności polskich przedsiębiorstw. Z każdym rokiem przybywa firm, które poza trzonem...

Raport „Regional Risks for doing business” 2020 – wyzwania dla biznesu

Wyniki badania Executive Opinion Survey 2020, prowadzonego przez World Economic Forum wyznaczają główne problemy związane z globalną pandemią, ale także pokazują, jak liderzy biznesu...

„Cyfryzuj się, lub giń” – pandemię koronawirusa przetrwają najlepiej dostosowani

W ostatnich latach słowo „cyfryzacja” biznes odmieniał przez wszystkie możliwe przypadki. Organizowano liczne debaty na ten temat, publikowano raporty, w każdym medium pojawiały się...

Cyberbezpieczeństwo – jak zadbać o kulturę bezpieczeństwa w organizacji?

Bezpieczeństwo ewoluuje od odpowiedzialności jednego zespołu do odpowiedzialności całej firmy. Powinno ono stać się częścią kultury organizacji, w której każdy pracownik ma obowiązek zaakceptować...

Employer branding w nowej rzeczywistości. Jak pandemia koronawirusa zmieniła rynek pracownika?

Pandemia Covid-19 nie tylko spowodowała globalny kryzys ekonomiczny, ale wpłynęła prawie na każdy aspekt naszego życia. Nie dziwi więc, że koronawirus wprowadził również nowe...

Analityka danych – remedium na post-pandemiczny kryzys

Z badania przeprowadzonego przez firmę EY wynika, że 41 proc. przedstawicieli kadry kierowniczej firm z 45 krajów deklaruje przyspieszenie procesu automatyzacji w swoich przedsiębiorstwach....

Skuteczne zarządzanie systemem CRM – o czym należy pamiętać?

Prace nad systemem CRM, który ma pomagać firmie realizować jej cele biznesowe, nie kończą się na wdrożeniu. Oprogramowanie musi być stale rozwijane, aby sprostać...

„From Headcount to Skill Count” – zarządzanie talentami w nowej rzeczywistości

W czasie pandemii zapotrzebowanie na nowe umiejętności wzrosło. 86% firm uważa rosnącą lukę talentów za przeszkodę dla swojego biznesu. Tymczasem ponad 40% liderów HR...

Deloitte: Defensywne strategie transakcyjne kluczowe w dobie pandemii

56 proc. respondentów wskazuje zmianę otoczenia rynkowego i działalność konkurencji, jako powód aktywności dezinwestycyjnej. Jeszcze przed wybuchem kryzysu wywołanego koronawirusem, wielu ekspertów rozważało możliwość nadejścia...

8/10 firm przyspiesza cyfrową transformację

Trzecia edycja realizowanego co 2 lata Digital Transformation Index prezentuje, w jaki sposób organizacje przyspieszają realizację projektów związanych z cyfrową transformacją, badając ponad 4...

Polskie firmy dostrzegają wpływ innowacji na przychody i wzrost liczby klientów. Potrzebne są zwłaszcza...

W Polsce tylko co trzecia firma należy do grona innowacyjnych i najczęściej dotyczy to dużych przedsiębiorstw. Zmiany technologiczne są jednak opłacalne. Firmy dostrzegają wpływ innowacji...

Kilka słów o obiektywizacji sprzedaży

Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O...

Połowa firm z sektora MŚP rewiduje budżety flotowe w związku z COVID-19

Niemal 25 proc. małych i średnich firm w Polsce zamierza do końca roku ograniczyć do minimum lub całkowicie wstrzymać zakup nowych samochodów – wynika...

Przyjazny deweloper, czyli działania CSR w przestrzeni społecznej

Aspekt odpowiedzialności społecznej biznesu odgrywa coraz ważniejszą rolę w polskiej gospodarce. Warto pokazać jego pozytywny wpływ na nasze najbliższe otoczenie urbanistyczne i inwestycje deweloperskie....

Bezpieczeństwo prawne managera – zbiór dobrych praktyk zarządczych

W przededniu spodziewanej drugiej fali pandemii koronawirusa, uwagę opinii publicznej zwrócił projekt tzw. „ustawy o bezkarności urzędniczej”, który wpłynął do sejmu. Projekt ten zawiera...

Podczas pandemii 56 proc. firm zrealizowało projekty przygotowujące i wdrażające pracę zdalną

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła procesy cyfryzacji w firmach. Większość przedsiębiorstw skupiła się przede wszystkim na umożliwieniu swoim zespołom telepracy...

Wielozadaniowy contact center – czym jest i jakie daje korzyści

Kilkadziesiąt lat temu ludzie byli w stanie funkcjonować w społeczeństwie i zarządzać przedsiębiorstwami praktycznie bez dostępu do jakiejkolwiek innowacyjnej technologii. Nie było komputerów, nie...

Pandemia koronawirusa COVID-19 radykalnie zmieniła nie tylko cele firmowe, ale i sposoby prowadzenia biznesu

CEO muszą obecnie mierzyć się nie tylko ze skutkami kryzysu gospodarczego, ale również z szybko zachodzącymi zmianami w zakresie elastyczności pracy, cyfrowej transformacji oraz...
Exit mobile version