Tagi 4F

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: 4F

Aktywna integracja z teamem pracowników – poradnik dla każdego

Współcześnie przedsiębiorstwa coraz częściej doceniają korzyści płynące z regularnej integracji zespołowej. Utrzymywanie pozytywnych relacji w zespole przekłada się na przyjemną atmosferę w miejscu pracy, a także na zwiększoną efektywność i zaangażowanie pracowników. Integracja to...

Prawo do pracy, a prawo do przejścia na emeryturę. Nie ma już czasu na...

Ageizm nadal wypycha starszych pracowników z rynku pracy: w UE tylko 51% populacji w wieku od 60 do 64 lat pozostaje aktywana na rynku pracy. Głównymi przyczynami są trudności ze znalezieniem odpowiedniej pracy...

Archicom podsumowuje 2022 r.

Archicom odnotował w 2022 r. satysfakcjonujące wyniki operacyjne, sprzedając 827 mieszkań, a także wypracowując zysk na poziomie 110 mln zł. Ubiegły rok wiązał się z wieloma wyzwaniami dla firm deweloperskich, spośród których należy wymienić...

Małe obiekty nakręcają nową podaż – III kwartał 2022 na polskim rynku handlowym

Po oddaniu do użytku 72,7 tys. mkw. GLA zasoby powierzchni handlowej w Polsce zwiększyły się do 12,57 mln mkw. GLA w ramach 592 centrów – takim wynikiem zakończył się III kwartał na polskim rynku...

Tylko w pierwszej połowie 2022 r. parki handlowe i centra convenience urosły o ponad...

Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu...

Tar Heel Capital Pathfinder i KnowledgeHub inwestują w PerfectBot z giełdowej Grupy K2

PerfectBot, spółka z Grupy K2, pozyskała właśnie dwóch inwestorów i 2,52 mln zł na dalszy rozwój czatbota nowej generacji automatyzującego obsługę klientów e-commerce.  Z narzędzia korzystają już takie marki jak Reserved, Sinsay czy 4F....

Igor Klaja, twórca OTCF (właściciela marki 4F) łączy siły z marką Moliera2

Przedsiębiorca Igor Klaja, twórca OTCF - właściciela marki 4F nawiązał współpracę ze znanym polskim dystrybutorem odzieżowych marek luksusowych - Moliera2 S.A. Celem współpracy obu podmiotów jest zdobycie pozycji lidera w segmencie sprzedaży internetowej i...

Podsumowanie I połowy 2022 roku na polskim rynku nieruchomości handlowych

W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą...

Grupa Fortis podsumowuje 2021 rok i planuje kolejne inwestycje

Miniony rok był dla Grupy Fortis intensywnym czasem rozwoju oraz planowania kolejnych projektów, w tym między innymi budowy parków handlowych w Strzelcach Opolskich i w Lubrzy o łącznej powierzchni wynajmowalnej około 13 000 mkw. Grupa...

Zmiany w zarządzie Colliers w Polsce

Colliers w Polsce kontynuuje proces zmian w strukturze firmy. Po ogłoszonym 1 lipca awansie Moniki Rajskiej-Wolińskiej na stanowisko Dyrektor Generalnej na region CEE, firma informuje o powołaniu nowych członków zarządu spółki w Polsce. Do...

Cyfryzacja mody zmieni świat zakupów

Cyfryzacja w branży modowej to nie tylko urozmaicenie doświadczeń zakupowych klientów – to realny wpływ na działalności biznesową, nawet kilkukrotne zwiększenie konwersji sprzedażowej i zmniejszenie ilości zwrotów. Przede wszystkim to jednak znaczne zmniejszenie śladu...

Justyna Gościńska nową CEO GO Sport Polska

Justyna Gościńska objęła stanowisko CEO GO Sport Polska. Jej głównym zadaniem jest strategiczne zarządzanie biznesowe, które ma wzmocnić pozycję firmy w Polsce.   Jako CEO GO Sport Polska Justyna Gościńska będzie odpowiadać za realizację strategicznych...

Answear.com z dynamicznym wzrostem w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował w minionym kwartale bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody zwiększyły się rdr. o 78 proc. do 123,5 mln zł, z kolei EBITDA i zysk netto wyniosły...

70% wzrost popytu r/r w I kw. 2021 r. na polskim rynku magazynowym

Pomimo pandemii COVID-19, popyt na rynku magazynowym osiągnął rekordowy poziom 1.6 mln mkw, wynika z podsumowania pierwszego kwartału 2021 r. przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. Najwięcej transakcji zawarto na rynkach Poznania,...

Answear.com ze sprzedażą online o 82 proc. większą rdr. w I kw. 2021 r.

Answear.com według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 proc. rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w...

Zmiany w INTERSPORT Polska S.A.: Kaczmarek u steru firmy

Z końcem marca br. Marek Kaczmarek objął stanowisko Prezesa Zarządu Spółki INTERSPORT Polska S.A., zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Artura Mikołajko. Jest to kolejny etap w rozwoju firmy. Nowy Prezes stawia m.in. na podniesienie...

Rekordowy rok magazynowy w roku gospodarczej próby

Rekordowa aktywność najemców na poziomie 5,2 mln mkw. wynajętej powierzchni magazynowej, a także zmiany w zachowaniach konsumenckich były kluczowymi czynnikami, które wpłynęły na doskonałe wyniki rynku powierzchni magazynowych w 2020 roku w Polsce. Ponadto...

Magazynowy boom w 2020 r. Jaki będzie 2021?

Pomimo pandemii rynek magazynowy w Polsce pozostaje w bardzo dobrej kondycji. W 2020 roku zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej zwiększyły się o ponad 2 mln mkw. Tym samym całkowita podaż osiągnęła w Polsce 20,6 mln...

Polacy stawiają na tradycyjne, ale wygodne zakupy – JLL podsumowuje III kw. 2020

Udział sprzedaży internetowej powrócił do poziomu zbliżonego do okresu sprzed pandemii. Jednocześnie polscy klienci chętniej niż wcześniej stawiają na wygodne zakupy w mniejszych formatach handlowych. Firma doradcza JLL podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych w...

Polacy wolą płatności mobilne. Chętnie też korzystają z innowacyjnych rozwiązań w bankowości i e-handlu

E-handel jest coraz bardziej innowacyjny. W centrach logistycznych Amazona roboty pakują zamówienia, a drony dostarczają je odbiorcom. W Estonii zamówione towary z pobliskich sklepów spożywczych są dostarczane klientom przez roboty. Z kolei w Polsce popularność zyskują nowoczesne...

Tradycyjni sprzedawcy w starciu z e-commerce. Kto wygra walkę na innowacje?

Interaktywne lustra, nowatorskie koszyki – tak tradycyjni sprzedawcy walczą o klienta, który coraz chętniej robi zakupy w sieci, a co za tym idzie, rzadziej odwiedza salony sprzedaży. Sklepy internetowe nie pozostają dłużne, wprowadzając kolejne...

Outlety notują wzrosty sprzedaży pomimo negatywnego wpływu zakazu handlu w niedzielę

Po trzech pierwszych miesiącach tego roku centra Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą, Gdańsku i Sosnowcu odnotowały wzrost sprzedaży średnio o ponad 10% w stosunku do tego samego okresu w 2018 r. Ruch...

Zmiany w Galerii Bronowice w Krakowie

Galeria Bronowice, zarządzana przez Ceetrus Polska, bardzo dynamicznie wkroczyła w rok 2019. Nowe umowy, wzmocnienie tenant-mix, kolejne udogodnienia dla klientów oraz rozpoczęcie budowy nowego wejścia do obiektu to tylko część zmian, jakie dzieją się...

Polskie sieci handlowe umacniają swoją pozycję na rynku

Z analiz Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) i firmy doradczej EY wynika, że polskie sieci handlowe są jednymi z kluczowych najemców galerii i z powodzeniem konkurują z zagranicznymi markami. Od momentu wejścia Polski do...

SARE przejęła spółkę Fast White Cat

Technologiczna spółka SARE, działająca w branży komunikacji i marketingu w Internecie przejmuje Fast White Cat S.A. z Wrocławia, spółkę specjalizującą się w tworzeniu i podnoszeniu efektywności sklepów internetowych w oparciu o platformę Magento, a...

Polska kluczowym rynkiem dla Atrium. Grupa zainwestuje ponad 300 mln euro w warszawskie centra...

Polska jest dla nas kluczowym krajem, w którym planujemy skupić większość naszych inwestycji. To dynamicznie rozwijający się rynek, na którym obserwujemy tak ważny w naszej branży wzrost siły nabywczej pieniądza – podkreśla Liad Barzilai, prezes zarządu Grupy...

Projekt nowelizacji ustaw podatkowych z 24 sierpnia 2018

Stanowisko ZPP ws. exit tax, zmian w zakresie rozliczania leasingowanych samochodów i innych zmian wprowadzanych projektem nowelizacji ustaw podatkowych z 24 sierpnia 2018 r. Przedstawiony projekt ustawy zawiera szereg bardzo istotnych z punktu widzenia podatników...

Za tydzień startują igrzyska paraolimpijskie. Rafał Wilk wzbudza największe zaangażowanie w social mediach

Do Rio de Janeiro pojedzie prawie setka polskich paraolimpijczyków. Zmagania sportowców będzie można obserwować od 7 do 18 września. W ostatnich tygodniach w internecie i mediach społecznościowych widać rosnące zainteresowanie przygotowaniami do rywalizacji – wynika...

4F chce wspierać kolejne dyscypliny sportu. Trwają rozmowy ze związkami sportowymi

Dla producenta odzieży sportowej wspieranie sportu jest pierwszym wyborem – podkreślają przedstawiciele marki 4F, która ubrała polskich olimpijczyków i sponsoruje Polski Związek Lekkiej Atletyki. Wczoraj lekkoatleci, którzy wywalczyli medale w Rio, otrzymali od marki specjalne nagrody...

Nagroda specjalna Lewiatana dla Wolfganga Schäuble

Krzysztof Zawadzki, Igor Klaja, Jerzy Koźmiński, Wiktor Osiatyński i Wolfgang Schäuble - to tegoroczni laureaci Nagród Konfederacji Lewiatan. Nagrody zostaną wręczone w środę, 15 czerwca, w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Nagroda im. Andrzeja Wierzbickiego w...

W Polsce co roku pojawia się nawet 30 nowych marek handlowych. Coraz więcej z...

Polski rynek wciąż jest interesujący dla międzynarodowych marek. Co roku pojawia się na nim nawet 30 nowych graczy. Rozwijają się przede wszystkim w centrach handlowych, które zapewniają nowoczesną przestrzeń, marketing, dobry dojazd i miejsca parkingowe. Coraz więcej...

4F wchodzi na zagraniczne rynki. Firma planuje nawiązanie współpracy indywidualnej z najlepszymi sportowcami

4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy...

4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspierać kolejne reprezentacje olimpijskie

Firma 4F chce być marką globalną. Dziś sponsoruje trzy reprezentacje narodowe, rozpoczęła współpracę z polskimi paraolimpijczykami, zapowiada również starania o pozyskanie do współpracy kadry innych krajów. Firma współpracuje też z indywidualnymi sportowcami. Taka forma marketingu przekłada się...

ATM Grupa – ponad 4 mln zysku netto po I kwartale 2014 roku

Ponad 4 mln zysku netto to wynik, jaki zanotowała po pierwszym kwartale 2014 roku Grupa Kapitałowa ATM, największy polski niezależny producent programów telewizyjnych i filmowych. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 r. zanotowano wzrost...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version