Tagi Anita Bielańska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Anita Bielańska

Deloitte: 42 proc. Polaków bardzo obawia się, że wojna w Ukrainie będzie miała wpływ...

Wraz z powszechnie polepszającą się sytuacją covidową, od początku tego roku coraz wyraźniej poprawiały się też nastroje konsumentów, deklarujących mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę. Jak...

Nienajlepsze nastroje wśród polskich konsumentów

Początek 2022 roku nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów – wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Spadające nastroje Polaków...

W czasie noworocznych wyprzedaży w sklepach online tylko niespełna 30 proc. produktów można było...

Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego Barometru Cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia 2022 roku w porównaniu...

Rosnące obawy konsumentów

Niemal połowa konsumentów w Polsce ze względu na swoją sytuację finansową powstrzymuje się od większych wydatków. Po wzrostach poczucia bezpieczeństwa deklarowanych przez konsumentów jesienią, ponownie pogarszająca się sytuacja pandemiczna spowodowała, że grudzień to kolejny miesiąc...

Deloitte: Polacy wydadzą średnio ponad 90 zł na świąteczną pomoc dla najbardziej potrzebujących

Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy coraz chętniej kupują lokalnie. 30 proc. rodaków planuje wydać świąteczny budżet w sklepach, które stosują zrównoważone praktyki. Nie zapominają także...

Deloitte: Największe obawy wśród polskich konsumentów wzbudzają wizyty w restauracji i w sklepach

Jak wynika z najnowszej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej kondycji...

Zakupy świąteczne Polaków 2021

Niemal co drugi Polak kupi prezenty pod choinkę przez Internet. Żywność wybieramy w sklepach stacjonarnych, zaś podróże i elektronikę online. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, prawie...

Black Friday 2021 – symboliczne obniżki, ponad połowa sklepów internetowych w Polsce nie zmieniło...

Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Z badania „Zakupy Świąteczne 2021” firmy doradczej Deloitte wynika, że co dziesiąty Polak tego dnia miał zamiar wydać...

Deloitte: W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł

To już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz...

Coraz gorsze nastroje konsumentów

W październiku utrzymywała się zauważalna w poprzednich miesiącach tendencja do pogarszania się nastrojów wśród polskich konsumentów – wynika z najnowszej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Na...

Deloitte: Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w...

Obserwowane w ostatnim czasie problemy z dostępnością nowych pojazdów oraz nienajlepsze nastroje wśród polskich konsumentów nie pomagają im w podjęciu decyzji w sprawie kupna samochodu. Niemal połowa ankietowanych w ogóle nie ma takich planów, a...

1/3 menedżerów prywatnych firm uważa, że wpływ COVID-19 na rynek będzie odczuwalny przez rok

Żaden inny kryzys we współczesnej historii nie wywarł tak istotnego wpływu na firmy na całym świecie, jak ten wywołany pandemią. Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” wynika jednak,...

Deloitte: technologia wyznaczy strategiczny kierunek zmian w firmach

Coraz więcej firm przyspiesza działania związane z transformacją cyfrową, nie tylko po to, aby uczynić swoje operacje szybszymi i bardziej wydajnymi, ale także aby reagować na gwałtowne w ostatnich miesiącach wahania popytu i oczekiwań...

Po rekordowym roku sieci handlowe z niepokojem patrzą w przyszłość

W ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6 proc. Niezagrożoną pozycję lidera zachował Walmart, a jego wzrost w przychodach ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3 proc. W Polsce bezkonkurencyjny...

W 2021 roku wartość rynku ochrony w Polsce wyniesie ponad 11 mld zł

W 2017 roku wartość rynku ochrony osób i mienia w Polsce wyniesie około 10,12 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 13 proc. rok do roku. W ciągu kolejnych lat będzie on rósł około...

Wyższe koszty pracy i rosnąca płaca minimalna wpłyną na wzrost cen za usługi ochrony

W 2015 roku rynek ochrony fizycznej w Polsce (największy z segmentów branży ochrony osób i mienia) wart był 6,6 mld zł. W 2016 roku prognozowany jest wzrost o 9 proc., a w przyszłym roku...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version