Tagi Content

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: content

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i rozwój nowych umiejętności. Spójrzmy więc na wyzwania, z którymi muszą...

Branża automotive otwiera się na kobiety. Brakuje talentów, a firmy szukają nowych rozwiązań

Branża motoryzacyjna zawsze była i wciąż jest zdominowana przez mężczyzn. Tendencja ta utrzymuje się również w firmach IT, zajmujących się najnowocześniejszymi technologiami motoryzacyjnymi. Jak się okazuje, to właśnie niska reprezentacja kobiet w sektorze, zniechęca...

Program partnerski rozwiązań SaaS: klucz do sukcesu małych firm w marketingu afiliacyjnym

Firmy oferujące oprogramowanie jako usługę (SaaS) stoją przed wyjątkową szansą na rozwój dzięki uruchomieniu własnych programów partnerskich. W tym artykule przyjrzymy się bliżej korzyściom płynącym z zastosowania przez nie marketingu afiliacyjnego, szczególnie pod kątem...

Wynagrodzenia i stawki godzinowe w branży marketingowej 2023/24

Wzrost stawek godzinowych oraz wynagrodzeń w branży marketingowej nie nadążały za inflacją – wynika z badania wynagrodzeń i stawek godzinowych w sektorze komunikacji marketingowej 2023/24 poziomów. Badanie zlecone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało przeprowadzone...

Prowadzenie fanpage’a firmy na FB – jak to zrobić?

Facebook jest jednym z popularniejszych kanałów społecznościowych – możesz go wykorzystać do skutecznej komunikacji ze swoimi klientami. Dowiedz się jak założyć firmowy fanpage na FB i wykorzystać go, aby zwiększyć widoczność i budować wizerunek...

Kursy SEO, czyli jak nauczyć się pozycjonowania stron w Google

Profesjonalny kurs SEO pozwoli zgłębić Twojej osobie tajniki pozycjonowania stron internetowych. Decydując się na tzw. SEO szkolenie poszerzysz swoją wiedzę na temat tajników uzyskiwania wyższych pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania w Google (oraz...

Czym są słowa kluczowe i jakie jest ich znaczenie w pozycjonowaniu?

Słowa kluczowe, czyli wyrażenia wykorzystywane przez użytkowników do wyszukiwania, są nieodzowną częścią strategii SEO. To dzięki nim możliwe jest pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania. Jednak aby proces ten był efektywny, należy rozumieć również inne...

OOH czy DOOH – jak zareklamować się w przestrzeni miejskiej?

W Internecie, pomimo wielu możliwości działań marketingowych, nie tak łatwo jest przyciągnąć uwagę odbiorców. Przebodźcowani internauci coraz częściej korzystają bowiem z programów blokujących reklamy. Warto więc pomyśleć o reklamie zewnętrznej (OOH) i zareklamować swoją markę wykorzystując...

Wzrosty w branży automotive. Czy to oznacza odrodzenie?

Branża automotive swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres firm. Mowa m.in. o koncernach rafineryjnych, producentach ogumienia czy podzespołów, z których składane są pojazdy, a więc silników, wiązek elektrycznych, przewodów czy komponentów z tworzyw sztucznych i...

Polski system emerytalny na 29. miejscu. Za Kazachstanem i Kolumbią

Z najnowszego raportu Mercer CFA Institute Global Pension Index 2023 wynika, że polski system emerytalny znalazł się na 29. miejscu wśród 47 różnych krajów, w których mieszka 64 proc. ludzi na świecie.  Od 2020...

Wpływ otoczenia na kreatywność i produktywność – tajniki efektywnej przestrzeni pracy

Dzięki prawidłowej aranżacji miejsca pracy Twój personel może pracować szybciej i wydajniej. Warto wiedzieć, jak zorganizować stanowiska w biurze, aby pracownicy czuli się komfortowo i sprawnie realizowali obowiązki. W naszym poradniku przeczytasz, w co...

Influencerzy i przedsiębiorcy muszą uważać na reklamę w mediach społecznościowych

Prowadząc działalność w mediach społecznościowych należy liczyć się z przepisami prawa regulującymi taką działalność także poza Internetem. Przekonują się o tym boleśnie kolejni influencerzy, którym Prokuratura stawia zarzuty dotyczące nielegalnej reklamy, a także ci,...

Jak zdobyć polskie lajki na Instagramie? Sprawdzone sposoby

Instagram to bardzo popularna platforma społecznościowa, z której korzysta dziś wielu twórców - w Polsce i na świecie. W mediach społecznościowych wyrażają oni siebie, dzielą się chwilami z życia i nawiązują nowe relacje. Dla...

Fabrity (dawne K2) podsumowuje półrocze 2023 r.

Grupa Fabrity Holding (wcześniej K2 Holding) utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów operacyjnych. Trwający przegląd opcji strategicznych dla segmentu marketingowego powinien zakończyć się w drugim półroczu. W pierwszej połowie 2023 roku Grupa Fabrity Holding bez segmentu...

Lider rynku suplementów ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych – kluczowe wnioski z decyzji...

Niespełna rok po opublikowaniu „Rekomendacji Prezesa UOKiK dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych” i po licznych działaniach w ramach kampanii #OznaczamReklamy, Prezes UOKIK wymierzył pierwsze kary za kryptoreklamę i wprowadzanie konsumentów...

Przedsiębiorczy naukowiec – kluczowe ogniwo w łańcuchu polskiej gospodarki

Światowej klasy nauka to szansa na światowy biznes. Polscy uczeni należą w wielu dziedzinach do globalnej elity, a opracowywane w krajowych laboratoriach technologie budzą zainteresowanie największych globalnych graczy. Mimo to współpraca polskich naukowców z...

Grupa Empik podsumowuje 2022 rok. Wzrosty we wszystkich segmentach działalności

W 2022 roku Grupa Empik zanotowała dalszy wzrost przychodów, napędzany rozwojem biznesów online i digital. Udział tych kanałów w łącznej sprzedaży Grupy przekroczył w ostatnim roku symboliczny próg 50%. 2022 to także kontynuacja...

Przybywa condohoteli, ale na rynku widoczne są już oznaki nasycenia

Według raportu Emmerson Evaluation - „Rynek hoteli i condohoteli w Polsce” w 2022 roku wśród nowopowstających obiektów dominowały projekty realizowane w systemie condo. W ciągu roku podaż condohoteli na największych rynkach turystycznych wzrosła o...

Jak wybrać dobrą agencję marketingową?

Marketing odgrywa bardzo ważną rolę w rozwoju każdego biznesu. Z tego względu coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie współpracy z agencją marketingową. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby wybrać profesjonalną firmę! Czym zajmuje się...

Influencerzy coraz częściej decydują o naszych zakupach

Prawie jedna trzecia wszystkich kupujących odkrywa obecnie nowe produkty za pośrednictwem mediów społecznościowych. Najczęściej robią to osoby z pokolenia Z i Millenialsi, na których decyzje zakupowe duży wpływ mają influencerzy i influencerki – wskazuje...

Pozycjonowanie czy reklamy Google Ads? W co zainwestować?

Odpowiedź na tytułowe pytanie jest jednocześnie prosta i trudna. Prosta – bo brzmi „to zależy”. Trudna – bo zawsze wymaga indywidualnej oceny, w której należy wziąć pod uwagę efektywność, koszty i czas. Jest to...

Branża hotelarska odrobiła większość pandemicznych strat. Boryka się jednak z rosnącymi kosztami

W 2022 roku o 1,3% r/r wzrosła liczba obiektów hotelowych w największych polskich miastach i głównych rejonach turystycznych. Wynik był też o 5,4% lepszy w porównaniu z przedpandemicznym rokiem 2019, pokazuje coroczny raport Emmerson...

Luki w regulacjach hamują rozwój zielonych centrów danych w Polsce

GDAŃSK – Mniejsze kraje z rozwijającymi się rynkami centrów danych odnotowują szybki wzrost konsumpcji energii. W Irlandii w ciągu ostatnich 8 lat zużycie mocy w branży data center wzrosło ponad trzykrotnie, w Danii potroi...

Rola link buildingu w pozycjonowaniu stron www

Pozycjonowanie stron www to istotny aspekt marketingu internetowego, który pozwala na poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania, jest link building. Dzięki niemu strona www może zyskać większą...

ZPP: ograniczenia w obrocie gotówkowym najbardziej uderzą w sektor mikro i małych przedsiębiorców

Stanowisko ZPP ws. poselskiego projektu ustawy zmieniającej ustawę o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz niektórych innych ustaw (EW-020-1191/23). Związek Przedsiębiorców i Pracodawców od...

Czym jest strategia marketingowa i dlaczego jest kluczowa?

Strategię marketingową można śmiało nazwać drogowskazem dla firmy. To rodzaj długofalowego planu marki i wyznaczenie kierunku, w którym dane przedsiębiorstwo chce podążać oraz określenie, jakie cele strategiczne pragnie osiągnąć. Dodatkowo, podczas tworzenia strategii marketingowej...

Społeczne skutki przejścia UE do gospodarki neutralnej klimatycznie oraz wybrane instrumenty ich łagodzenia w...

W artykule zestawiono wyniki analizy wpływu transformacji w kierunku neutralności klimatycznej na sektor zatrudnienia z wspólnotowymi instrumentami wsparcia w kontekście kosztów tych zmian. Opisano założenia i metodę analizy przeprowadzonej na modelach zbudowanych w Centrum...

Czy tworzenie contentu z ChatGPT jest zgodne z prawem? Opinia prawnika

Moment pojawienia się ChatuGPT jest przełomowy. Wiele osób uważa, że AI zastąpi niebawem specjalistów m.in. copywriterów i twórców contentu. Jednak czy wykorzystanie treści z ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem? - Należy pamiętać,...

Zagrożenia dla dominującej pozycji dolara

Jeszcze nieco ponad dwa lata temu, w sierpniu 2020 roku, Nouriel Roubini - wybitny amerykański ekonomista, człowiek który przewidział światowy kryzys gospodarczy z 2008 roku – stwierdzał w podsumowaniu swojego artykułu dla brytyjskiego Guardiana,...

Content Marketing w Polsce

Co jest najtrudniejszym elementem działań content marketingowych? Czy klienci chętnie podejmują działania contentowe i jakie mają względem nich oczekiwania?  Content w służbie potrzeb Zaangażowanie, zwiększenie sprzedaży, budowanie eksperckiego wizerunku – powodów, dla których klienci decydują się...

W 2022 r. powierzchnia parków handlowych wzrosła o 1/3. W planach inwestorzy mają kolejne...

Parki handlowe cieszą się rosnącą popularnością wśród inwestorów. To efekt zmiany nawyków oraz oczekiwań klientów spowodowanych pandemią i nowymi zakupowymi przyzwyczajeniami, wskazują analitycy Emmerson Evaluation. Według danych zebranych przez nich w raporcie „Rynek parków handlowych...

SoDA: rok 2023 będzie pełen wyzwań dla polskiego sektora IT

Presja rosnących wynagrodzeń, rekrutacja pracowników i sytuacja geopolityczna to obszary, które zarządzający firmami IT postrzegają jako najtrudniejsze dla swojej działalności w 2023 roku – wynika z najnowszego Barometru Nastrojów, przeprowadzonego przez polską Organizację Pracodawców...

Czasopisma marketingowe, z którymi staniesz się lepszym sprzedawcą i marketerem

Jesteś dopiero na początku swojej marketingowej drogi i wydaje Ci się, że dziedzina ta pełna jest gór, które trudno przeskoczyć? Nie musi tak być, jeśli wiesz, gdzie szukać sprawdzonych informacji oraz skutecznych rozwiązań. Magazyny...

Microsoft inwestuje w OpenAI. Jak sztuczna inteligencja może wpłynąć na surfowanie po Internecie i...

Twórcy Windowsa mają w planach zainwestować w technologię OpenAI aż 10 miliardów dolarów. A to wszystko między innymi po to, by wykorzystać sztuczną inteligencję do ulepszenia swoich usług. Jakie skutki może mieć taka decyzja...

Wyniki i prognozy dla Netflixa

Liczba subskrybentów Netflixa odbiła się od straty 200 000 na początku 2022 roku, rosnąc o 7,6 miliona nowych subskrybentów w czwartym kwartale. W obecnym klimacie, treść jest kluczowa, a Netflix dostarczył mocny zestaw filmów i...

Spodziewane zaskoczenie, czyli czego można się spodziewać po wynikach amerykańskich banków za Q4’22?

Największe banki w USA opublikują wyniki za IV kwartał 2022 r. w tym tygodniu i na początku przyszłego. W związku z pesymistycznymi prognozami gospodarczymi nie należy oczekiwać sensacyjnych zaskoczeń w stosunku do wyników za...

Content marketing, SEO i influencer marketing – podsumowanie roku i kluczowe trendy na 2023

Wzrost znaczenia machine learningu i sztucznej inteligencji (AI) oraz ich wpływ na działania specjalistów SEO i content managerów, w tym także wykorzystywanie tych rozwiązań do automatyzacji i optymalizacji strategii marketingowych. Jeszcze większa personalizacja treści...

Jak pozycjonować swoją stronę?

Jak pozycjonować swoją stronę? Czy można to robić samodzielnie? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – tak! Jeśli ma się oczywiście odpowiednią wiedzę. Szczegóły na temat pozycjonowania strony internetowej znajdziesz w dzisiejszym artykule. Komu...

Deloitte: rośnie popularność subskrypcji

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji do platform wideo, widać wśród oglądających w wieku 25-34 lata. W przeliczeniu na osobę Polacy posiadają...

Polacy płacą krocie, a będą płacić jeszcze więcej. Brak opłaty opakowaniowej i systemu ROP...

Polska jest jednym z ostatnich krajów Unii Europejskiej, w którym koszty zbiórki odpadów po opakowaniach ponoszą wyłącznie mieszkańcy w ramach opłat gminnych. Z własnych kieszeni finansujemy coś, do czego u naszych sąsiadów dokłada się...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version