Tagi CRM

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: CRM

Technologia zwiąże łańcuchy logistyczne

W ciągu 5 lat globalny rynek automatyki magazynowej urośnie ponad dwukrotnie, donosi Interact Analysis. To efekt pandemii. Za jej sprawą firmy będą chętnie inwestować w roboty i automatyzację, żeby zabezpieczyć działalność operacyjną i zapobiegać...

Ponad 10 mln zł przychodów Woodpecker po 9 miesiącach 2021 r. – więcej niż...

Woodpecker.co, spółka technologiczna oferująca aplikację w modelu SaaS pełniącą rolę inteligentnego asystenta sprzedaży B2B, podsumowuje wyniki za III kwartał. Spółka utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów i zysku netto oraz znacząco powiększyła marżę EBITDA. Przychody...

Raport EY: Liderzy rynku to liderzy technologiczni

Jedynie 3% liderów rynkowych nie jest jednocześnie liderem technologicznym w swoim sektorze gospodarki. Raport EY Technologiczna transformacja marketingu pokazuje, że firmy w komunikacji z konsumentami najchętniej korzystają z narzędzi marketing automation. Przyszłość należy jednak...

Oracle z nowym, pierwszym w pełni zautomatyzowanym rozwiązaniem pozwalającym na generowanie oraz dopasowanie potencjalnych...

Pod koniec września firma Oracle zaprezentowała nowe rozwiązanie stworzone dla pracowników sektora marketingu – Oracle Fusion Marketing. Technologia ma pomóc w realizacjach kampanii, które zwiększają możliwość sprzedaży i przyśpieszają cykl transakcji. Fusion Marketing wykorzystuje...

Deloitte: Ubezpieczyciele nieustannie zwiększają nakłady finansowe na technologię

Ponad połowa amerykańskich ubezpieczycieli przewiduje, że ich przychody zwiększą się w 2021 roku – wynika z raportu „Midyear 2021 US insurance outlook: Most carriers primed for growth as economy rebounds” przygotowanego przez firmę doradczą...

Shoper osiągnął 60% wzrost przychodów w I półroczu 2021 roku

Shoper, lider rynku sklepów internetowych w modelu SaaS (Software as a Service), opublikował raport finansowy za I półrocze 2021 roku. Przychody w tym okresie wyniosły 33,4 mln zł, co oznacza wzrost o 60% r/r,...

Coffeedesk ruszył z emisją akcji. Chce zebrać 4,4 mln zł

Coffeedesk – należący do All Good SA lider polskiego eCommerce w segmencie kawy i jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży kawowej w regionie CEE – przedstawił wyniki finansowe za H1 2021 i...

Czego możemy oczekiwać od nowoczesnego systemu ERP? Część 1.

W dzisiejszych czasach oprogramowanie ERP stało się standardem. Trudno znaleźć średnie lub duże przedsiębiorstwo, które nie korzysta ze wsparcia mniej lub bardziej zaawansowanego systemu ERP. Systemu ewoluują i oferują nowe funkcjonalności wynikające z rozwoju...

Handel: 3 na 4 przedsiębiorstwa planują wdrożenia IT, a zwrotu z inwestycji oczekują w...

Cyfryzacja opanowała handel, jednak ciągle jej mało. Aż 85 proc. przedstawicieli kadry zarządzającej sektora detalicznego ocenia, że sama digitalizacja to za mało, a branża potrzebuje zróżnicowanych strategii wspieranych danymi. W branży handlowej dominuje pogląd,...

Adam Marciniak dołącza do Zarządu Grupy CCC

W związku z dynamiczną rozbudową funkcji technologii i cyfryzacją stacjonarnych kanałów sprzedaży, Grupa CCC wzmacnia skład Zarządu. Nadzór nad obszarem technologii i digitalizacji obejmie Adam Marciniak – jeden z czołowych specjalistów w Polsce w...

Czy platforma BPM przyspiesza cyfrową transformację biznesu?

Pandemia i jej następstwa diametralnie zmieniły warunki funkcjonowania polskich firm. Kluczowe dla przetrwania okazały się przede wszystkim elastyczność i umiejętność szybkiego dostosowania się do sytuacji. Te biznesy, które płynnie przełączyły się na działalność w...

Hybrydowe miejsca pracy przyczyniają się do rozwoju aplikacji software’owych

Koronawirus zmienił sposób, w jaki pracujemy w trakcie pandemii i w jaki będziemy pracować w niedalekiej przyszłości. Procent personelu, który pracuje wyłącznie z domu, wzrósł szybko do szacowanej średniej 34 proc. w Europie i...

Grupa R22 inwestuje w SellIntegro

Grupa R22 rozszerza kompetencje i ofertę usług e-commerce. Poprzez spółkę H88, właściciela marki cyber_Folks, inwestuje w SellIntegro, dynamicznie rosnącą firmę specjalizującą się w automatyzacji i masowej integracji systemów zarządczych i księgowych z platformami e‑commerce. W...

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród tysięcy dyrektorów ds. marketingu z całego świata. Z raportu wynika,...

Czas SaaS

Małe i średnie firmy z Polski coraz chętniej korzystają z usług chmurowych. Z szacunków Grupy AB - rynkowego lidera - wynika, że firmy oferujące tego typu usługi w ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyły sprzedaż...

Shoper przejmuje Shoplo za 17,5 mln zł

Shoper, właściciel platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu Software as a Service (SaaS), przejął trzecią najbardziej popularną tego typu platformę w kraju, liczącą około 4 700 sklepów. Na mocy umowy zawartej z...

Shoper z blisko 60% wzrostem przychodów w I półroczu 2021 roku

Shoper opublikował wstępne szacunkowe wyniki finansowe. Przychody w I półroczu 2021 roku wyniosły 33,3 mln zł, co oznacza wzrost o 59% r/r, skorygowana managerska EBITDA osiągnęła poziom 15,4 mln zł, o 45% więcej niż...

Szybki rozwój e-commerce wymusi zmiany w sektorze logistyki

O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B najważniejsze dla ich klientów są szybkość dostaw (54%) oraz ich terminowość (50%). Blisko 30% firm zapytanych o...

CRM dla pośrednika – jakie funkcjonalności są niezbędne?

Współpraca z pośrednikiem nieruchomości to już niemalże standard w przypadku osób zainteresowanych zakupem, wynajmem czy sprzedażą nieruchomości. Profesjonalna agencja zapewnia pełne wsparcie na każdym etapie transakcji. Prowadzenie biura nieruchomości nie jest jednak prostą sprawą....

Capgemini: Warto dzielić się danymi

Sharing Economy, czyli ekonomia współdzielenia wkracza do świata danych. Korzyści z dzielenia się informacjami mogą pomóc organizacjom osiągnąć nawet o 9 proc. wyższe roczne przychody w ciągu 5 lat. Firma analityczna Capgemini opracowała raport...

System CRM w firmie i jego funkcje ułatwiające prowadzenie biznesu

Poszukiwanie nowych rozwiązań i dróg kontaktów z klientami jest ogromnie ważne. Dlaczego? Otóż budowanie długotrwałej więzi z klientem daje każdej firmie wymierne korzyści. Działanie w oparciu o zaawansowane narzędzia umożliwiające budowanie trwałej relacji pomiędzy...

Salesforce zakończył proces przejęcia Slack’a

Firma Salesforce (NYSE: CRM), ogłosiła dziś, że zakończyła proces przejęcia Slack Technologies, Inc. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Slack jest obecnie częścią rodziny Salesforce. Za sprawą tej integracji udało nam się stworzyć unikalne połączenie...

Deloitte: Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte...

Windykacja polubowna przyspieszyła w pandemii

Opóźnione płatności, które przyczyniają się do powstania zatorów płatniczych, są poważnym problemem polskich przedsiębiorstw. Tymczasem pandemia spowodowała wzrost zainteresowania windykacją na zlecenie, dzięki której udaje się odzyskać pieniądze od kontrahentów. W kwietniu średni okres...

Jak technologie zmienią sektor nieruchomości

Technologie i rozwój nieruchomości zawsze szły w parze. Dla przykładu modernizm w architekturze został spopularyzowany na świecie pod koniec XIX wieku w wyniku rewolucji technologii, inżynierii i materiałów budowlanych oraz z chęci oderwania się...

Euvic chce zainwestować w eo Networks

Euvic, jedna z najdynamiczniejszych technologicznych grup kapitałowych w Polsce chce przejąć kontrolę nad eo Networks. 27 kwietnia do UOKiK wpłynął wniosek w tej sprawie. Eo Networks to spółka z 20-letnią historią, notowana na New Connect....

Handel nie wykupił się z długów. W pandemii zadłużenie wzrosło o ćwierć miliarda złotych

Przez cały ostatni rok sektor handlowy musiał mierzyć się na zmianę z ograniczeniami działalności i całkowitym zamknięciem, co wymagało od niego ogromnej elastyczności i poniesienia dodatkowych kosztów. Ponadto, palącym problemem handlowców są zatory płatnicze....

Przerwy techniczne w bankach coraz bardziej dotkliwe dla klientów. Instytucje poszukują sposobów na uniknięcie...

W 2020 roku 60 proc. banków zamknęło lub skróciło godziny otwarcia oddziałów, ale jednocześnie zmieniająca się rzeczywistość sprawiła, że wiele z nich wdrożyło nowe funkcjonalności cyfrowe. Są one głównie wdrażane podczas przerw technicznych, które skutkują...

Banki przyszłości? Technologiczne skoncentrowane na relacji z klientem

Pandemia COVID-19 stała się dla wielu banków punktem sprawdzającym, na ile są przygotowane do przejścia w pełni cyfrowy model operacyjny. Chmura stała się koniecznością i te instytucje, które w szybkim czasie zdołały się zaadoptować,...

Adam Holewa, Igor Matus oraz Kryspin Derejczyk dołączają do Zarządu Grupy CCC

W związku z intensywnym rozwojem Grupy CCC, Zarząd zdecydował o powołaniu trzech nowych Wiceprezesów. Dzięki dynamicznej rozbudowie modelu omnichannel, cyfryzacji wszystkich kanałów sprzedaży oraz rozwojowi oferty produktowej, w tym zapoczątkowanym nowym formatom działalności, Grupa...

Współczesna gra: Jak cyfrowa transformacja przyczyni się do sukcesu klubów piłkarskich na boisku i...

Wypełnione po brzegi stadiony w dniu meczu, kolejki na treningi drużynowe i wycieczki śladami klubowych legend - wszystko to jednoczy społeczności fanów klubów sportowych na całym świecie. Kiedy natomiast emocje po strzelonym golu słabną...

Systemy ERP i MRP rzeczywista optymalizacja procesów produkcyjnych

Jednym, z głównych zadań firmy zorientowanej na rozwój i sukces jest dążenie do ciągłego doskonalenia procesów produkcyjnych. Zdarza się jednak, że koszty wdrażania usprawnień przewyższają potencjalny zwrot z takiej inwestycji. Na szczęście istnieje efektywne...

80% Polaków nie ma możliwości pracy zdalnej – robotyzacja i automatyzacja pomogą

Według danych GUS w kwietniu 2020 roku pracę zdalną wykonywało w Polsce 16,7% osób. Odsetek ten spadł do końca września do ok. 6%.   Zgodnie z tymi danymi ok. 80% Polaków, z uwagi na...

Transformacja cyfrowa w handlu B2B musi znacząco przyspieszyć i podążyć za trendami wdrożonymi w...

Dynamicznie zmieniający się ekosystem gospodarczy, pandemia i coraz większe zainteresowanie otwieraniem kolejnych kanałów sprzedaży skłoniły Unity Group do prześledzenia procesów transformacji handlu w segmencie B2B. Wspólnie z agencją badawczą CubeResearch Unity Group przeprowadziło...

Program dla prawników Amberlo ma nowych inwestorów

Amberlo, litewski startup oferujący oparte o chmurę oprogramowania dla prawników, pozyskał inwestycję w wysokości 1 miliona euro na rozwój działalności w Polsce i UE. Wiodącym inwestorem jest fundusz Iron Wolf Capital z Litwy, wspierany...

Pandemia znacznie zwiększyła zainteresowanie rozwiązaniami chmurowymi. Ponad 60 proc. firm zamierza w nie zainwestować...

61 proc. firm na świecie planuje w kolejnych dwóch latach zainwestować w rozwiązania chmurowe – wynika z badania EY Digital Investment Index 2020. To jedna z trzech najpopularniejszych technologii wdrażanych w przedsiębiorstwach, a czas pandemii jeszcze przyspieszył jej implementację....

Specjaliści od e-commerce przebierają w ofertach z każdej branży

Wybuch pandemii koronawirusa spowodował, że firmy straciły możliwość sprzedaży tradycyjnymi kanałami. W efekcie dziś pracodawcy masowo poszukują specjalistów od e-commerce. Kandydaci znajdą zatrudnienie niemal w każdej branży i mogą liczyć na zarobki od 5...

Dla części firm pandemia to impuls do zmian. Cyfrowa rewolucja w tym roku przyspieszy

Rozwój usług chmurowych, narzędzi do pracy zdalnej i sprzedaży internetowej oraz działanie na rzecz większego cyberbezpieczeństwa – to zdaniem Tomasza Dreslerskiego, dyrektora sprzedaży ds. klientów kluczowych i korporacyjnych w Orange Polska, główne trendy na rynku telekomunikacyjnym i teleinformatycznym, które rozwiną...

Inteligentna platforma usprawni pracę handlowców w terenie. Rozwiązanie może w przyszłości zastąpić systemy CRM

Automatyzacja procesów biznesowych postępuje coraz szybciej. Już dziś szereg monotonnych działań pracownicy umysłowi mogą oddelegować inteligentnym botom reagującym na polecenia głosowe i tekstowe. Dzięki opracowanej przez Polaków platformie znacznie usprawni się praca przedstawicieli handlowych. Specjalna aplikacja...

Kto zmienił pracę w 2020 roku? Te branże pracownicy wybierali najczęściej

Specjaliści IT, kierownicy ds. rozwoju i biznesu, analitycy biznesowi, psychologowie, radcy prawni - to pracownicy, których w minionym roku przybyło na polskim rynku pracy najwięcej. Z badań firmy Devire, która wspólnie z Kodilla.com przeanalizowała...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version