Tagi CRM

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: CRM

Oszczędności i braki kadrowe zmuszą sklepy stacjonarne do wprowadzenia elektronicznych etykiet cenowych

Podczas gdy tradycyjny handel mierzy się z trendem dynamicznie rozwijającej się sprzedaży internetowej, eksperci zalecają płynne łączenie rozwiązań offline z online. Cyfrowe wsparcie podnosi jakość usług, obniża koszty i generuje zyski. Dlatego, sklepy stacjonarne...

W Polsce powstał pierwszy Data Science House

Na fali globalnego boomu na Big Data jak grzyby po deszczu rosną firmy specjalizujące się w analityce wielkich zbiorów danych. Przedsiębiorcy wiedzą, że jest się o co bić. Wartość cyfrowych profili internautów z obszaru...

Polskie technologie, które mają szansę podbić świat

MIT Enterprise Forum Poland wybrał 23 polskie startupy technologiczne, które przejdą program akceleracji realizowany w oparciu o know-how jednego z najlepszych na świecie uniwersytetów technologicznych - Massachusetts Institute of Technology. Wśród nich znaleźli się...

Informatyzacja firm skutecznym rozwiązaniem nie tylko dla korporacji, ale również dla MŚP

Brak odpowiednich rozwiązań informatycznych wspomagających procesy na styku klient-przedsiębiorstwo to obecnie jeden z największych hamulców rozwoju i ekspansji zagranicznej polskich małych i średnich firm – oceniają eksperci Deloitte Digital. Tymczasem, według badania Salesforce „Customer Relationship” z...

Analiza danych w firmie z sektora MŚP. Czym jest i w jaki sposób ją...

Gromadzenie i analiza danych jest obecnie istotnym procesem, który pozwala budować wyraźną przewagę konkurencyjną. Wbrew pozorom, analiza danych nie jest czynnością zarezerwowaną wyłącznie dla największych firm, ponieważ z powodzeniem może być też przeprowadzana w małych i...

Personalizacja treści i automatyzacja marketingu zwiększą sprzedaż

Firmy, które znają oczekiwania swoich klientów, sprzedają więcej. Wszystko dzięki możliwości spersonalizowania udostępnianych treści, a także automatyzacji procesów marketingowych. Pierwsze narzędzie pomoże zbudować relację z odbiorcą, a drugie zwiększy efektywność wykonywanych działań. Każdy użytkownik,...

Na świecie w 2020 roku będzie 45 zetabajtów danych. Wydatki firm na ich przetwarzanie...

Rynek danych rozwija się dziś sześć razy szybciej niż cała branża IT. Za cztery lata jego wartość przekroczy 200 mld dol. Ze względu na to, że na analityce danych opartych jest coraz więcej procesów...

W 2017 roku Big Data nie zwolni tempa – 5 trendów na najbliższe 12...

Firmy specjalizujące się w analityce Big Data kończą 2016 rok nad kreską. Zdaniem IDC wzrósł w tym roku odsetek danych realnie wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa: aktualnie to już około 30 proc. W górę poszła również...

10 narzędzi znad Wisły w służbie marketerom

Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę,  ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy. Prezentujemy wybrane rozwiązania...

Od maja 2018 r. dane osobowe w UE będą lepiej chronione. Firmy już teraz...

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (GDPR) zacznie obowiązywać w maju 2018 roku. Nowe przepisy nadają konsumentom szereg uprawnień, które obejmują m.in. prawo do bycia zapomnianym oraz prawo do informacji o tym, jak wykorzystywane są ich dane osobowe....

E-commerce: Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

61 proc. zadowolonych z zakupów konsumentów podzieli się tą wiadomością z rodziną i przyjaciółmi. Lojalni klienci kupują o 90 proc. częściej i wydają 60 proc. więcej jednorazowo na zakupy niż osoby po raz pierwszy...

Dane osobowe w 2016 w digital marketingu

W Polsce dzieje się teraz na rynku w związku z danymi osobowymi – niebawem wejdzie w życie nowa ustawa o ochronie danych osobowych i RODO, co ograniczy możliwości targetowania reklam. Internauci przyzwyczaili się już do tego, że kieruje się do nich reklamy wg płci, wieku...

Przeterminowane i fałszywe dane problemem dla firm

Firmy mają dziś poważne trudności z zarządzaniem swoimi zasobami cyfrowymi. Płacą krocie za dane, których już dawno powinny były się pozbyć. Utrzymują na swoich serwerach przeterminowane, nieaktualne, fałszywe i bezużyteczne informacje. Te dane to...

Rynek Big Data wart jest ponad 130 mld dolarów

Według raportu „Worldwide Semiannual Big Data and Analytics Spending Guide”, autorstwa firmy analitycznej IDC, wartość globalnego rynku Big Data w tym roku przekroczy próg 130,1 mld dolarów. W najbliższych latach będzie zaś rosnąć w...

Tylko połowa ankietowanych pomorskich firm z sektora MŚP czerpie korzyści z narzędzi IT

50% małych i średnich przedsiębiorstw dobrze zna narzędzia IT, służące optymalizacji ich biznesu i korzysta z nich. Pozostałym nadal brakuje tej wiedzy – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Goyello, gdańską spółkę z branży IT....

Polskie firmy ruszają na zagraniczne rynki – wyniki badań Microsoft

Polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zamierzają wchodzić na zagraniczne rynki. Prawie połowa właścicieli firm uczestniczących w badaniu Ipsos MORI „Nowoczesne IT w MŚP 2016” przyznaje, że w perspektywie roku będą oni...

Deloitte i Apple zawarły strategiczne partnerstwo

Firma doradcza Deloitte rozpoczęła współpracę z koncernem Apple. Będzie ona polegała na projektowaniu oraz pomocy we wdrażaniu rozwiązań technologicznych dla firm w oparciu o platformę iOS wykorzystywaną w iPhonach i iPadach. Apple i Deloitte...

Big Data w firmie: popularna w teorii, śladowa w praktyce

„Analityka Big Data? Oczywiście, wykorzystujemy ją w naszej firmie!”. Takie zapewnienia słychać dziś ze strony sektora biznesowego w Polsce i na świecie. Według raportu „Big Data Analytics Market Study”, autorstwa Dresner Advisory Services, niemal...

Lepsze wyniki w e-biznesie dzięki programmatic

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu...

Chmurowa rewolucja zmienia rynek pracy. Zyskają nie tylko specjaliści IT

Cloud computing, czyli rozwiązania chmury obliczeniowej, szturmem zdobywają kolejne dziedziny biznesu. Obawy, że zagrozi to miejscom pracy są bezpodstawne – podkreślają przedstawiciele spółki ATM. Chmurowa rewolucja oznacza bowiem nowe miejsca pracy i ogólny wzrost zatrudnienia...

Polacy stworzyli największą platformę Big Data w Europie

Polska spółka jedną z największych hurtowni Big Data na świecie Jeszcze więcej danych! Warszawska spółka Cloud Technologies zakończyła właśnie prace rozwojowe nad nową generacją platformy zarządzania danymi (Data Management Platform), o nazwie OnAudience.com. Umożliwi ona...

E-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż poza szczytami sprzedażowymi?

Oferty specjalne na granicy rentowności, duże budżety na kampanie reklamowe – firmy różnymi sposobami próbują poradzić sobie z czasem międzysezonowej stagnacji w e-biznesie. W najgorszej sytuacji są małe firmy, które nie mogą konkurować z...

Marek Woźny Dyrektorem Zarządzającym Application Services w Capgemini

Firma Capgemini poinformowała o zatrudnieniu Marka Woźnego na stanowisko dyrektora zarządzającego (Vice President / Managing Director) obszaru Application Services w firmie Capgemini Polska Sp. z o.o. należącej do grupy Capgemini, globalnego lidera wśród firm...

Cztery innowacje w zakresie personalizacji, które zrewolucjonizują e-biznes

Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in. Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje...

Rynek analityki danych jako usługi rośnie o blisko 61 proc. w skali roku

Złoto, ropa naftowa, Big Data. Oto hasłowa historia biznesu ostatnich lat. To właśnie wielkie zbiory danych stały się nową walutą dzisiejszej gospodarki. Sektor analityki Big Data przeżywa obecnie gigantyczny boom i wedle analiz IDC...

Jak wykorzystać piłkarskie mistrzostwa do zwiększenia zysków?

Dziś dla milionów kibiców rozpoczyna się sportowe święto. Z piłkarskich mistrzostw cieszą się nie tylko fani futbolu, ale także marketerzy. Co-marketing, upselling czy kampanie z wykorzystaniem danych z CRM – to tylko kilka przykładów marketingowych...

Gothaer wzmacnia kapitały własne i zwiększa udział w rynku ubezpieczeń majątkowych

Grupa Gothaer przedstawiła 1 czerwca br. korzystne wyniki za 2015 rok osiągnięte w trudnym środowisku rynkowym: skonsolidowany zysk netto wzrósł o 14,5% do poziomu 134 mln EUR. Część zysku przeznaczono na wzmocnienie kapitałów własnych...

Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata

Decyzja o wyborze systemu ERP może być jedną z tych, które w znaczący sposób wpłyną na zmianę sposobu funkcjonowania firmy. Dzięki możliwości zintegrowania księgowości, finansów, sprzedaży, produkcji, zasobów ludzkich i innych obszarów działalności, wdrożenie...

Cloud Technologies wkracza do Rosji

Cloud Technologies, jeden z liderów Big Data marketingu w Europie, rozpoczyna właśnie działalność na rynku rosyjskim. Warszawska firma będzie zaopatrywała w dane domy mediowe oraz agencje marketingowe działające na rosyjskim rynku, a także wspierała...

Przybywa urządzeń w sieci i gromadzonych w nich danych. Firmy inwestują w systemy analityczne

Na świecie pracuje kilka miliardów urządzeń połączonych, które przekazują do sieci zebrane informacje. W najbliższych latach ich liczba, a co za tym idzie – również ilość wytwarzanych danych będą dynamicznie rosły. To sprawia, że...

Jak wykorzystać okres Wielkanocy, aby zwiększyć zyski?

Eksperci szacują, że przed Wielkanocą sklepy internetowe mogą osiągnąć nawet do 50 proc. wzrostu sprzedaży.  W jaki sposób e-przedsiębiorcy mogą wykorzystać potencjał sprzedażowy nadchodzących świąt, aby niezależnie od branży, zwiększyć zyski?  Polacy na Wielkanoc wydają...

Klient z danych poskładany

Co Big Data daje CRM? Wywiad z Piotrem Prajsnarem, CEO Cloud Technologies Współczesne firmy szukają coraz bardziej inteligentnego oprogramowania. Raport Accenture Technology Vision donosi, że 35 proc. przedsiębiorstw mocno inwestuje dziś w technologie cyfrowe, traktując...

Projekt w Katarze zdobywa złoty medal w konkursie SAP Quality Award 2015

Projekt wdrożenia systemu SAP DBM Dealer Business Management w Abdullah Abdulghani & Bros. Co. W.L.L. (AAB), jednego z największych na świecie niezależnych dystrybutorów pojazdów marki Lexus i Toyota, otrzymał złoty medal na SAP 2015...

Nowa strategia Full Funnel zachęci klientów do zakupów

Duże budżety reklamowe czy atrakcyjne rabaty i promocje, nie zawsze powodują dokonanie zakupu przez internautę. Jak pokazują najnowsze badania, tylko trzech na stu odwiedzających e-sklep staje się jego klientem. Jakie działania w ramach Full...

Deloitte Digital liderem usług z zakresu projektowania i wdrażania doświadczeń klienta

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer...

Chmura czy kawa: co lepiej wpływa na wyniki firmy?

Co wyniki badania „Nowoczesne IT w MŚP” mówią na temat podejścia polskich pracowników do wydajności w miejscu pracy. Wielu pracowników z sektora małych i średnich firm pracuje bardzo ciężko. Z badań przeprowadzonych przez Ipsos MORI...

Jaki program pomieści to wszystko?

Na rynku mamy prawdziwe zatrzęsienie aplikacji internetowych skierowanych do osób rozpoczynających swoją przygodę z biznesem – czy to samodzielnie, czy to w ramach tworzenia większej organizacji, np. startupu. Wybierać należy je jednak raczej ostrożnie,...

Program sam wybierze najlepszą ofertę

Korzystając z internetu oraz odpowiedniego oprogramowania, pozyskanie nowego podwykonawcy staje się łatwiejsze. Innowacyjne programy pomogą uporządkować bazy wykonawców, automatycznie wybiorą najlepsze oferty i wystawią oceny na podstawie historii współpracy. Nie wszystkie zadania firma musi wykonywać...

Barometr e-commerce 2016

Wartość rynku handlu internetowego w Polsce wzrośnie w tym roku do blisko 36 mld zł, w ciągu najbliższych 5 lat podwoi się, a liczba e-sklepów w 2016 r. wzrośnie o 7 proc. – prognozują...

Premiera nowej wersji systemu NAV 2016 dla partnerów Microsoft Dynamics

12 stycznia 2016 b.r., w Warszawie odbyła się premiera najnowszej wersji oprogramowania ERP - Microsoft Dynamics NAV 2016. Spotkanie skierowane było do partnerów Microsoft Dynamics. Podczas wydarzenia wielokrotnie podkreślano, że sieć partnerska intensywnie się...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version