Tagi E-commerce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: e-commerce

Wirtualna Polska po II kwartałach 2016 r.

37-procentowy wzrost zysku EBITDA, 34-procentowy wzrost przychodów gotówkowych ze sprzedaży usług, uruchomienie zaawansowanej technologicznie platformy obsługującej serwisy tematyczne, rozwój aplikacji mobilnych oraz intensywne prace nad finalizacją projektu uruchomienia telewizji Wirtualnej Polski. Grupa WP podsumowała...

Płatności internetowe będą bezpieczniejsze. Nowe przepisy unijne wprowadzą podwójne uwierzytelnianie transakcji

Płatności elektroniczne rozwijają się bardzo dynamicznie na fali ekspansji zakupów internetowych i handlu mobilnego. Jednym z warunków dalszego wzrostu jest zapewnienie jak najwyższego bezpieczeństwa transakcji online, co jest kluczową kwestią dla kupujących w internecie. Do jego zwiększenia...

SOFORT GmbH wyniki po II kwartałach 2016 r.

Dostawca bezpośredniej metody płatności SOFORT w pierwszej połowie br. odnotował 28% wzrost. Z tego względu firma spodziewa się, że rok zamknie całkowitym wynikiem jeszcze lepszym niż w 2015 r. SOFORT jest obecnie dostępny w...

Najlepsze pół roku w historii rynku nieruchomości magazynowych. Najemców przyciągają jedne z najniższych w...

Od stycznia do czerwca firmy wynajęły 1,3 mln mkw. magazynów. To najlepsze półrocze w historii tego rynku. Druga połowa roku też zapowiada się dobrze. W budowie jest kolejne 742 tys. mkw. Niewynajętych pozostaje tylko 6,1...

Branża e-commerce przyspieszy. Podatek od handlu detalicznego spowoduje wejście większej liczby sklepów do internetu

Podatek od handlu detalicznego przyspieszy debiut części sklepów w internecie – ocenia Jakub Kot, prezes Dealavo. E-sklepy pomogą zrekompensować koszty związane z nowym obciążeniem podatkowym. Szczególnie duże sieci FMCG, gdzie marże są niskie, będą starały się...

eStoreMedia wprowadza narzędzie do automatycznego audytu implementacji treści w e-commerce

eStoreMedia opracowało innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Autorskie narzędzie umożliwia producentom szybką weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym w Polsce i na świecie. - Usługę tę dedykujemy klientom korzystającym...

MCI Capital S.A. wypracowała 48,2 mln zł zysku netto w I połowie 2016 r.

• Wskaźnik NAV na akcję wyniósł na 30.06.2016 r. 19,31 zł notując niewielki (3%) wzrost od poziomu na koniec 2015 (18,69 zł) • W I połowie 2016 r. Spółka wypracowała 48,2 mln zł zysku netto...

Raport: Chmura obliczeniowa w polskim e-biznesie

Odpowiedni poziom obsługi ważniejszy od ceny, obniżka kosztów w organizacji, ale również obawa przed utratą poufnych danych – tak polski e-biznes ocenia chmurę obliczeniową w badaniu przeprowadzonym przez e24cloud. Prezentujemy wyniki ankiety „Chmura obliczeniowa...

Tysiąc miejsc pracy powstanie w okolicach Szczecina. Operator nowego magazynu Zalando rozpoczyna rekrutację

Ponad 130 tys. mkw. powierzchni magazynowej powstanie w Gryfinie w Zachodniopomorskiem na potrzeby Zalando. Magazyn od połowy przyszłego roku będzie obsługiwać rynki polski, niemiecki i skandynawski popularnej platformy odzieżowej. Jego obsługą logistyczna zajmie się firma Fiege, która...

E-handel przechodzi do mediów społecznościowych. Dają szanse na pozyskanie nowych klientów i szeroką promocję

Z mediów społecznościowych regularnie korzysta 63 proc. internautów. Ze względu na rosnący zasięg handel internetowy staje się coraz bardziej social. Ponad 40 proc. internautów polubiło i śledzi w serwisach społecznościowych ulubione marki, a to często przekłada...

3 przykłady firm, które powstały przez przypadek, a odniosły sukces

„Scratch your own itch!” To popularne w środowisku startupów określenie, które można przetłumaczyć dosłownie jako „podrap się tam, gdzie Cię swędzi”. Choć brzmi jak ludowa mądrość, to okazuje się zadziwiająco skuteczną strategią w biznesie....

ID Logistics – wyniki za I półrocze 2016 r.

Grupa ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, odnotowała w drugim kwartale 2016 roku przychód w wysokości 239,4 mln EUR, osiągając wzrost 5.1% w stosunku do tego samego okresu z roku ubiegłego. Sumując przychody z...

W czym tkwi skuteczność retargetingu?

Marketerzy coraz częściej przy wysyłce mailingów stosują retargeting. Spersonalizowane wysyłki osiągają bowiem nawet o kilkanaście procent wyższą dostarczalność od wiadomości masowych. Czym dokładnie jest retargeting i jakie korzyści płyną z jego zastosowania? Masówka a...

Handel internetowy napędza polski rynek przesyłek. Wymagania odbiorców rosną

Rynek przesyłek w Polsce wart jest 1,4 mld euro i wciąż rośnie. Co roku przesyłanych jest ponad 300 mln paczek. Jak wynika z raportu Gemius, ponad 40 proc. klientów wybiera dany sklep ze względu na niskie koszty...

Pyszne.pl w 2020 r. wartość rynku zamawiania posiłków online wyniesie 1 mld zł

Z usług największego w kraju serwisu do zamawiania posiłków przez internet skorzystać może już 90% Polaków mieszkających w dużych i małych miastach. Pyszne.pl umożliwia dostęp online do oferty ponad 5 tysięcy restauracji, w tym 670...

Firmy Fintech jako partner banków

W ostatnich latach konsumenci zyskiwali coraz większy wybór dostępnych metod płatności w Internecie, także wywodzących się spoza sektora bankowego. Nowa rzeczywistość w naturalny sposób, w pierwszej kolejności, spowodowała reakcję konfrontacyjną tradycyjnych graczy – w...

Polski e-handel będzie w 2020 roku wart 60 mld zł. Jego rozwój napędzi segment...

Wartość e-handlu w Polsce, która obecnie sięga 36 mld zł, w ciągu kolejnych czterech lat wzrośnie aż do 60 mld zł. Wraz z dynamicznym wzrostem zakupów w sieci prężnie rozwija się także segment płatności. W Polsce dużą popularnością cieszy...

Handel napędzany programem „Rodzina 500+” boryka się jednak z wieloma kłopotami

Otoczenie gospodarcze sprzyja branży handlowej. Polacy są skłoni więcej coraz kupować, a ich możliwości zakupowe wspiera kontynuowana poprawa sytuacji na rynku pracy. Stopa bezrobocia osiągnęła 8,6 proc. w lipcu br. zgodnie z szacunkami Ministerstwa...

Przyszłość e-commerce – co nas czeka do roku 2026

Branża sprzedażowa podlega dziś bezprecedensowym przeobrażeniom. Innowacje technologiczne, nowe modele biznesowe oraz zmieniające się oczekiwania konsumentów kształtują nowe oblicze e-Commerce. Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, wraz z Ovum, globalną firmą...

Do końca tego roku branża IT wyda 111 mld dolarów na technologie chmurowe

„Cloud shift”, czyli nacisk na chmurę. Tak firma analityczna Gartner określa przemianę dokonującą się w dzisiejszym biznesie, który w coraz większym stopniu decyduje się na wykorzystywanie technologii chmurowych. Zwrot przedsiębiorstw w kierunku cloud computingu...

Wywiad ze Stéphanem Treppoz, prezesem Sarenza

Czym wyróżnia się rynek e-commerce w Polsce? Jakie różnice można zauważyć w porównaniu z innymi krajami europejskimi? Stéphane Treppoz: Polski rynek e-commerce jest jeszcze młody i znajduje się w fazie intensywnego wzrostu. W tym roku...

E-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż poza szczytami sprzedażowymi?

Oferty specjalne na granicy rentowności, duże budżety na kampanie reklamowe – firmy różnymi sposobami próbują poradzić sobie z czasem międzysezonowej stagnacji w e-biznesie. W najgorszej sytuacji są małe firmy, które nie mogą konkurować z...

Dealavo: 6-krotny wzrost. Rośnie popyt na monitoring cen

Dealavo, firma dostarczająca narzędzia do monitorowania i porównywania cen online, tylko w 2015 roku zanotowała 600% wzrost przychodów. W tym roku mają one wzrosnąć czterokrotnie. To nie tylko efekt rosnącego zainteresowania rozwiązaniami Dealavo na...

Połowie Polaków w dużych miastach zakupy zajmują dwie godziny tygodniowo. 1/3 konsumentów chciałaby skrócić...

Polacy narzekają na brak czasu. Przyznają, że zbyt mało czasu poświęcają rodzinie, nie mają też kiedy rozwijać swoich pasji i zainteresowań. Większą część dnia zajmuje im praca i obowiązki związane z prowadzeniem domu, m.in. zakupy spożywcze. Blisko połowa...

Integracja Dotpay i eCard – powstaje przyszły lider usług płatniczych w Polsce

Dotpay i eCard, agenci rozliczeniowi specjalizujący się w płatnościach elektronicznych online, łączą siły. Podmiot powstający w wyniku integracji obu spółek ma ambicję zająć pozycję lidera w zakresie usług płatniczych dla sektora eCommerce w Polsce....

Właściciele punktów kurierskich zacierają ręce

Rok 2015 okazał się przełomowym dla usług KEP, obejmujących przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczkowe. Pojawiły się nowe strategie głównych firm kurierskich, a przesyłki międzynarodowe zaczęły dominować nad krajowymi. Tylko w ubiegłym roku, przy 313...

Innowacyjne usługi finansowe w świetle nowej dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2)

Bardzo istotna dla sektora finansowego i środowiska e-commerce dyrektywa PSD2 przyczyni się do rozwoju, integracji i zwiększenia bezpieczeństwa w handlu elektronicznym w Unii Europejskiej. Jest ona także reakcją władz Wspólnot na dynamiczne przemiany rynkowe...

Spekulacja kwitnie w Poznaniu

Region Poznania jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się lokalizacji magazynowych w Polsce. Zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej w regionie na koniec czerwca br. przekroczyły 1,5 mkw. Poznań jest trzecim po względem wolumenu regionem, z wysoką...

Polskie firmy logistyczne największym przewoźnikiem w Europie. Teraz muszą się skupić na wdrażaniu nowoczesnych...

Krajowa flota składa się obecnie z blisko 200 tys. pojazdów kursujących po Europie. Polskie firmy są konkurencyjne, bo oferują najlepszy stosunek jakości do ceny usługi oraz są elastyczne. Aby utrzymać swoją pozycję w najbliższych latach, muszą jednak...

Rynek analityki danych jako usługi rośnie o blisko 61 proc. w skali roku

Złoto, ropa naftowa, Big Data. Oto hasłowa historia biznesu ostatnich lat. To właśnie wielkie zbiory danych stały się nową walutą dzisiejszej gospodarki. Sektor analityki Big Data przeżywa obecnie gigantyczny boom i wedle analiz IDC...

Datech uruchamia system obsługi automatycznych odnowień subskrypcji oprogramowania Autodesk

Datech, specjalizowana marka firmy Tech Data zajmująca się dystrybucją oprogramowania do projektowania, ogłosił, że jako pierwszy wśród dystrybutorów udostępnił partnerom Autodesk system obsługi automatycznych odnowień subskrypcji oprogramowania tego vendora. – Ten przełom był możliwy dzięki...

Handel w sieci napędza rynek kurierski. Firmy inwestują w nowe rozwiązania usprawniające dostawy

Sprzedaż w internecie odpowiadała w ubiegłym roku za 29 proc. rynku paczek, a za trzy lata będzie to już aż 39 proc. – oceniają eksperci PwC. Rosnący handel internetowy wymusza na firmach z branży inwestycje w usprawnienia. E-sklepy walczą...

Raport: Komunikacja mobilna w biznesie 2016

Wśród działających w Polsce firm wzrastają wydatki na komunikację mobilną. Aż 41% przedsiębiorstw e-commerce oraz 51% firm z obszaru handlu tradycyjnego zadeklarowało, że ich wydatki na ten cel w 2015 roku wzrosły (w porównaniu...

Cyfrowa rewolucja w bankowości. Zmieniają się sposoby komunikacji z klientem oraz kanały świadczenia usług

Tradycyjne formy kontaktu z bankiem tracą na rzecz mobilnych. Klienci chcą przez smartfony sprawdzać stan konta, robić przelew i kupować produkty. Eksperci oceniają, że płatności mobilne, które są dziś popularne wśród klientów indywidualnych, wkrótce wejdą także do...

Rynek usług logistycznych dynamicznie rośnie. Polskie firmy liderami na zagranicznych rynkach

Dzięki rosnącemu segmentowi handlu w sieci dynamicznie rozwijają się usługi transportowe. Coraz większe wymagania e-commerce’owych klientów, np. w zakresie szybkości dostaw i magazynowania, powodują, że firmy logistyczne muszą dostosowywać swoją działalność i inwestować w technologie. To jednak pozwala zdobywać...

Do 2018 roku Polacy będą wysyłać prawie 440 mln paczek rocznie. Firmy kurierskie i...

Rośnie zainteresowanie usługami kurierskimi i paczkowymi w Polsce. Z szacunków PwC wynika, że w kolejnych dwóch latach rynek będzie rósł o ponad 10 proc. rocznie, a jego wartość w 2018 r. może osiągnąć ponad 6,4 mld zł. Rynek...

Projekt w sprawie geo-blokowania powinien zachęcać firmy do ekspansji

Projekt rozporządzenia w sprawie zniesienia blokowania geograficznego (geo-blokowanie), który przedstawiła Komisja Europejska ma ułatwić dostęp konsumentów do towarów i usługi oferowanych w innych państwach członkowskich. Nie uda się to jednak bez realnego ułatwienia przedsiębiorcom...

Rosnący handel między Azją a Europą gigantyczną szansą dla Polski i krajowej branży logistycznej....

Polska może się stać rynkiem pośredniczącym w wymianie handlowej między Azją a Europą. Wszystko dzięki koncepcji jedwabnego szlaku 2.0, wdrażanej przez chińskie władze, który ma biec przez nasz kraj. Już dziś wymiana dynamicznie rośnie – w ciągu ostatnich...

Do końca roku w Polsce będzie 23 tys. e-sklepów. Dla 87 proc. właścicieli jest...

W tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce może wzrosnąć o 15 proc. i sięgnąć 35,8 mld zł, a w 2020 roku – 63 mld zł. Eksperci szacują, że w ciągu najbliższych miesięcy liczba e-sklepów przekroczy 23 tys. Zdecydowana...

Raport: Polski m-commerce wyniki i prognozy

W 2015 roku obroty polskiego m-commerce wzrosły o 109% W 2016 roku polski e-klient wyda średnio 128 euro poprzez urządzenia mobilne Z tabletów i smartfonów na zakupach online korzysta więcej Polaków (16%) niż...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny nieruchomości w Polsce dalej w górę – raport Banku Pekao

To jeszcze nie koniec wzrostów cen – taką tezą ekonomiści Banku Pekao S.A. rozpoczynają swój najnowszy raport specjalny dotyczący krajowego rynku nieruchomości. W pierwszej...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Branża wynajmu długoterminowego aut w Polsce rośnie o 8,3% r/r

Co czwarty nowy samochód osobowy nabywany przez firmy w pierwszym kwartale 2024 znajdował się w wynajmie długoterminowym. Rynek motoryzacyjny w Polsce kontynuuje odbudowę po okresie...
Exit mobile version