Tagi E-commerce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: e-commerce

Rynek nieruchomości czeka na euro. Wnioski z konferencji Property Forum 2014

100 prelegentów, 1000 uczestników, 18 sesji tematycznych w ciągu dwóch dni oraz rozdanie nagród Prime Property Prize 2014 – zakończyła się IV edycja konferencji Property Forum. Czy przyniosła odpowiedzi na pytania: co trzeba zrobić,...

Rośnie rynek usług kurierskich. Spodziewany jest wzrost liczby fuzji i przejęć

Dzięki szybkiemu wzrostowi handlu internetowego dynamicznie rozwija się również rynek usług kurierskich. Konkurencja na nim jest coraz większa, dlatego firmy muszą sięgać po nowoczesne rozwiązania. Uczestnicy rynku spodziewają się, że wraz z jego rozwojem będzie...

Ścisła współpraca Divante oraz home&you

Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&you , powstał w listopadzie 2012 roku....

Kino Polska kupuje pakiet wiekszościowy w TV Okazje

Kino Polska TV podpisała 18 września umowę z Michałem Cieśla dotyczącą zakupu przez Kino Polska 80 proc. udziałów spółki TV Okazje za  59,5 tys zł. – TV Okazje jest podmiotem debiutującym na rynku mediów, zajmującym się sprzedażą...

Grupa Wirtualna Polska inwestuje w Domodi

Grupa Wirtualna Polska przejmuje 51% udziałów w Domodi sp. z o.o. Podpisana jednocześnie umowa inwestycyjna zapewnia dalsze zaangażowanie założycieli w zarządzanie i rozwój spółki, która jest operatorem serwisów Domodi.pl oraz Homebook.pl. Domodi.pl to specjalistyczny marketplace modowy,...

MCI inwestuje w MyBaze.com – platformę online integrującą sprzedawców i kupujących w branży design

Internet Ventures FIZ, fundusz z Grupy MCI Management (MCI), którego uczestnikiem jest Krajowy Fundusz Kapitałowy, obejmie mniejszościowy pakiet udziałów w spółce MyBaze Sp. z o.o. (MyBaze.com), platformie online integrującej projektantów, artystów oraz młode marki...

E-commerce w natarciu

Wygoda, oszczędność czasu, dostępność 24/7, a może po prostu konkurencyjność cenowa i rosnąca świadomość konsumencka? Każdy z tych czynników bez wątpienia ma udział we wciąż rosnącej popularności e- zakupów. Czy to, że każda marka...

Panattoni Europe wyda 350 mln euro na obiekty logistyczne

150 mln euro Panattoni Europe zamierza wydać na realizacje nowych obiektów logistycznych głównie w Polsce, Czechach i na Słowacji. 200 mln euro firma wyda na inwestycje w Niemczech. Plan ten może zostać rozszerzony o kolejne transze, jeżeli rynek utrzyma...

Envelo: neokartka z siatkarskich Mistrzostw Świata

Platforma Envelo, marka internetowych usług pocztowych, towarzyszy kibicom podczas Mistrzostw Świata w Siatkówce Mężczyzn. W katowickim Spodku mogą oni bezpłatnie wysłać neokartkę prosto z meczu. Wystarczy, że odwiedzą stoisko Envelo i skorzystają z aplikacji...

Redan zwiększył sprzedaż w sierpniu o 10,8 proc. do 46,6 mln zł

Odzieżowa Grupa Redan poinformowała o dwucyfrowym wzroście sprzedaży w sierpniu. Od początku roku sprzedaż wzrosła o 7,6 proc rdr do 307,8 mln zł. Do wysokiej dynamiki sprzedaży w sierpniu przyczyniła się głównie dyskontowa część biznesu, czyli siec sklepów Textilmarket. W...

Dobre perspektywy rozwoju przed rynkiem usług kurierskich. W walce o klienta firmy wprowadzają innowacyjne...

Rynek e-commerce prężnie się rozwija. Eksperci spodziewają się dynamiki wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Coraz większa sprzedaż online przekłada się na coraz lepszą sytuację w branży usług kurierskich. W związku z dużą konkurencją i większymi wymaganiami klientów...

BNP Paribas Real Estate: dynamiczny rozwój rynku powierzchni przemysłowych i magazynowych nie zamierza zwolnić

Intensywny rozwój rynku powierzchni przemysłowych i magazynowych w ciągu ostatnich kwartałów, jest wynikiem polepszającej się sytuacji gospodarczej Polski, rozwoju produkcji, a także zwiększonego eksportu. Do takich wniosków doszli eksperci z firmy doradczej BNP Paribas...

Grupa Wirtualna Polska rośnie w siłę

Grupa Wirtualna Polska (GWP) odnotowała w ostatnim czasie wiele sukcesów. Po zmianach właścicielskich, które miały miejsce w lutym tego roku, przeprowadziła reorganizację, przebudowała ofertę oraz dokonała przeglądu struktur firmy. W efekcie GWP zanotowała kilkunastoprocentowy...

Debiut Alibaby może być największy na świecie. Spółka jest bardziej atrakcyjna niż Facebook

16 września na Wall Street ma zadebiutować Alibaba, czyli chiński odpowiednik eBaya. Analitycy szacują, że może to być największe IPO w historii, gdyż spółka ma szansę zebrać nawet 26 mld dolarów. Alibaba chce przyciągnąć kapitał 80-proc....

Firmy otwierają się na pracowników tuż po studiach. Biedronka zatrudni tysiąc absolwentów

Duże firmy powoli otwierają się na zatrudnianie osób tuż po studiach, bez doświadczenia zawodowego. Przykładem jest sieć sklepów Biedronka, która zaoferuje absolwentom tysiąc nowych miejsc pracy. Firmy wychodzą również z inicjatywą ściślejszej współpracy z uczelniami....

Zakupy na Facebooku? Lubię to!

Internet daje nam wiele udogodnień i szybkich rozwiązań. Bardzo możliwe, że już niedługo będziemy mogli robić zakupy prosto z Facebooka. Serwis Zuckerberga jest właśnie w fazie testów nowej funkcji ‘Kupuje to’, która ma umożliwić...

Rynek nieruchomości magazynowych w Polsce

Według najnowszego raportu DTZ – Property Times – Rynek Magazynowy w Polsce, łączne zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce osiągnęły poziom ponad 8,07 milionów m kw., a w budowie znajduje się rekordowa wielkość ok....

Rozwój usług e-commerce w branży budowlanej

7 na 8 Polaków jest usatysfakcjonowanych z obsługi i wsparcia, jakie otrzymują, składając w Internecie zapytania ofertowe w poszukiwaniu dostawcy potrzebnego im produktu lub wykonawcy usług budowlanych oraz są gotowi polecić serwis swoim znajomym...

Kolejna inwestycja MCI w sektorze e-travel

Travelata.ru, rosyjska spółka z segmentu online travel pozyskała 7 mln USD z drugiej rundy finansowania. Kapitał pochodzi od nowego inwestora jakim jest fundusz Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (ang. EBRD) oraz funduszu MCI.TechVentures (TV)...

Klienci przy zakupie kierują się głównie marką

Polski rynek handlu elektronicznego jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Jego popularności sprzyja rozwój nowych technologii i coraz większe obycie klientów w korzystaniu z różnych kanałów sprzedaży. Jednym z najsilniejszych trendów na rynku jest kierowanie się przy zakupie...

Merlin.pl, należący do Grupy Czerwona Torebka, planuje sprzedaż produktów spożywczych przez internet

Grupa Czerwona Torebka prognozuje, że do końca roku sieć sklepów Małpka Express będzie liczyła około 430 placówek. Z kolei liczba dyskontów Czerwona Torebka wzrośnie o kolejnych kilkadziesiąt. Spółka zamierza także wprowadzić internetową sprzedaż produktów spożywczych w ramach...

Jerzy Jóźkowiak: Poczta Polska stawia na e-commerce

Poczta Polska rozwija ofertę dla sklepów internetowych. Nie chce koncentrować się tylko na transporcie i doręczaniu paczek, lecz także oferuje ubezpieczenia, bankowość oraz e-usługi. Klientów ma zachęcić właśnie kompleksowa oferta, dzięki której możliwe będzie obniżenie kosztów poszczególnych...

Mariusz Jabłoński dyrektorem rozwoju biznesu platformy RTB Adfocus

Mariusz Jabłoński objął w Netsprint stanowisko dyrektora rozwoju biznesu odpowiedzialnego za rozwój platformy RTB Adfocus. Do jego obowiązków należy m.in. rozwój i koordynacja działań związanych z promowaniem produktów i usług Netsprint dla e-commerce: Adfocus...

Nowa ustawa o prawach konsumenta wejdzie z półrocznym opóźnieniem. Duże zmiany czekają głównie kupujących...

Z półrocznym opóźnieniem zaczną w Polsce obowiązywać nowe przepisy o prawach konsumenta kupującego m.in. w sieci. Zgodnie z dyrektywą powinny one wejść w życie w połowie czerwca, jednak odpowiednią ustawę dopiero podpisał prezydent. Nowe przepisy w ocenie ekspertów mają przyczynić się do...

Rośnie sprzedaż części samochodowych przez internet. Powstają e-platformy łączące sprzedaż i usługi naprawcze

Firmy motoryzacyjne dostarczające części samochodowe pracują nad zwiększeniem swojego udziału w rynku dzięki rozszerzaniu zakresu usług, szerokiej dystrybucji części oraz postawieniu na sprzedaż internetową, która w ostatnich miesiącach znacząco rośnie. Kluczem do sukcesu może być też...

Przybywa ofert pracy dla informatyków i handlowców. Wolniej za to rosną płace

Na rynku pojawia się coraz więcej ofert pracy. Szczególnie poszukiwani są pracownicy w branży IT, przedstawiciele handlowi z doświadczeniem oraz osoby tworzące nowe produkty w finansach, IT i FMCG, czyli dobra szybko zbywalne. Wynagrodzenia natomiast nie rosną tak szybko jak przed kryzysem....

Platformy konsolidujące sklepy przyszłością handlu w internecie

Sprzedaż w internecie rośnie w szybkim tempie. W ubiegłym roku zwiększyła się o ponad 20 procent w porównaniu z 2012 rokiem. Eksperci przewidują, że w tym roku tempo zmian będzie podobne. Przyszłością branży e-commerce mogą stać się platformy, które...

Polacy coraz częściej kupują buty przez internet. Cenią luksusowe marki i duży wybór

Zakupy butów przez internet zyskują coraz większą popularność. Z badania firmy „E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że ponad połowa internautów choć raz kupiła w sieci obuwie. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy wydali na...

Producenci dóbr luksusowych otwierają się na e-commerce

Pomimo spowolnienia gospodarczego, w minionym roku podatkowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2013 r.) wyniki sprzedaży 75 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły blisko 172 mld dolarów. Autorzy pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global...

Od 2005 r. w Polsce ubyło prawie 100 tys. sklepów. Handel będzie jednak dynamicznie...

Choć w ciągu ostatniej dekady o ponad jedną piątą zmalała liczba sklepów, handel detaliczny będzie nadal rósł 6 proc. rocznie – wynika z raportu przygotowanego przez DNB Bank Polska i Deloitte. Handel hurtowy będzie się rozwijał nawet szybciej,...

Rynek supermarketów jest mocno rozdrobniony. Może się jednak pojawić zdecydowany lider

Rynek supermarketów czekają duże zmiany. Dziś działa na nim wielu graczy i można spodziewać się, że – wzorem rynku hipermarketów i dyskontów – również tu nastąpi konsolidacja i jeden z podmiotów uzyska przewagę nad konkurentami – ocenia...

Rośnie znaczenie zakupów mobilnych

Polscy internauci robią zakupy w sieci już nie tylko na ekranach komputerów. Korzystają z laptopów, tabletów, smartfonów i e-booków. Zaczynają na ekranie telefonu, a kończą na domowym PC. Choć rośnie znaczenie zakupów mobilnych, użyteczność...

W Polsce jest miejsce na kolejne 4 tysiące dyskontów. Jeszcze szybciej rozwija się e-handel

Liczba dyskontów w Polsce może jeszcze wzrosnąć nawet dwukrotnie w perspektywie kilku lat – tak potencjał rynku ocenia Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej Czerwonej Torebki. Dziś działa ponad 3 tysiące tego typu sklepów, a do końca...

Answear.com wchodzi na rynki Czech i Słowacji

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, jeden z największych multibrandowych sklepów odzieżowych w polskim Internecie – Answear.com, zgodnie z długoterminową  strategią stworzoną wspólnie z inwestorem – funduszem MCI.TechVentures, realizuje plan ekspansji regionalnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej,...

Decyzje zakupowe Polaków coraz szybsze. Wpłynęła na to sprzedaż w internecie

Dynamiczny rozwój e-handlu zmienił sposób dokonywania zakupów i przyspieszył decyzje klientów. Sprzedaż w sieci dostarcza też dużej ilości danych, których umiejętna analiza pozwala sprzedawcom określić profil każdego kupującego. W Polsce rozdrobniony rynek czeka w przyszłości konsolidacja. Według Piotra Czapskiego,...

Płatności gotówkowe w defensywie. Polacy coraz częściej płacą kartą lub telefonem

Mimo że ponad 80 proc. transakcji dokonywanych jest w Polsce za pomocą gotówki, w tempie dwucyfrowym rośnie liczba płatności kartami, transakcji zbliżeniowych i mobilnych. Polscy konsumenci są wyjątkowo otwarci na nowinki technologiczne w tym zakresie. Dla nich kluczowa...

Twoja firma nie ma strony internetowej? Nie istniejesz!

Twoja firma nie ma strony internetowej? Nie istniejesz! W dzisiejszym świecie takie stwierdzenie wydaje się być mocno uzasadnione. Firmowa strona to podstawa. Dobra strona. Elementarne błędy mogą bowiem skutecznie i na zawsze odstraszyć twoich...

Windeln.de przed Amazon.com i Zalando w rankingu e-commerce

Według najnowszego rankingu serwisu www.excitingcommerce.de, jednego z czołowych niemieckich portali traktujących o e-commerce, spółka Windeln.de z portfela Grupy MCI zajęła trzecie miejsce wśród najlepszych portali e-commerce w Niemczech, ustępując nieznacznie pola tylko Amazon.com i...

Polacy w sieci kupują coraz częściej i czują się tam coraz bezpieczniej

Niedawno opublikowany został najnowszy raport z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie serwisu Ceneo.pl. Dostarczyło ono interesujące dane na temat aktywności zakupowej Polskich internautów. Wniosek? Polacy w sieci kupują coraz częściej i czują...

MCI Management zapowiada dalsze inwestowanie w rynek internetowy, także poza Polską

MCI Management po inwestycji w Grupę o2 liczy na rozwój tej platformy. Spółka wiąże przyszłość z mediami cyfrowymi, choć nie będzie inwestować w projekty konkurencyjne. Jest też zainteresowana innymi obszarami rynku internetowego, m.in. projektami inteligentnych domów i komunikatorów, a...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny nieruchomości w Polsce dalej w górę – raport Banku Pekao

To jeszcze nie koniec wzrostów cen – taką tezą ekonomiści Banku Pekao S.A. rozpoczynają swój najnowszy raport specjalny dotyczący krajowego rynku nieruchomości. W pierwszej...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Branża wynajmu długoterminowego aut w Polsce rośnie o 8,3% r/r

Co czwarty nowy samochód osobowy nabywany przez firmy w pierwszym kwartale 2024 znajdował się w wynajmie długoterminowym. Rynek motoryzacyjny w Polsce kontynuuje odbudowę po okresie...
Exit mobile version