Tagi Eobuwie.pl

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Eobuwie.pl

Największe sklepy online trzymają dane na ich serwerach. Teraz rywale stworzą jeden biznes

Polskie firmy Centuria i Adminotaur łączą siły, aby zdobyć pozycję lidera rynku business continuity. Łączące się marki dostarczają usługi dla e-biznesów generujących rocznie ponad 3 miliardy złotych sprzedaży. Poznańska Centuria to jeden z...

Rynek powierzchni handlowych po I połowie 2023 roku

W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego...

Grupa CCC podsumowała I kw. 2022 r.

Wzrost przychodów we wszystkich segmentach, kolejna skokowa poprawa marży brutto oraz dobry odbiór kolekcji wiosenno-letniej – Grupa CCC zamyka Q1 2022. W pierwszym kwartale 2022 roku (luty-kwiecień) Grupa CCC wypracowała 1,9 mld PLN przychodów (+33%...

Ruszają zgłoszenia do 20., jubileuszowej edycji konkursu EY Entrepreneur of the Year

Już od 5 maja można zgłaszać przedsiębiorców, którzy walczyć będą o tytuł EY Przedsiębiorca Roku 2022. Rusza 20. edycja międzynarodowego konkursu, w którym niezależne jury wybierze wyróżniającego się przedsiębiorcę lub przedsiębiorczynię - osobę która...

Grupa CCC podsumowała Q1 2022: dynamiczny, 32% wzrost przychodów i blisko 50% marża brutto...

Grupa CCC w pierwszym kwartale 2022 r. (luty-kwiecień) wygenerowała 1,9 mld PLN przychodów, co oznacza blisko 32% wzrostu rdr. Ponad połowę tej kwoty (55%) stanowił e-commerce. Marża brutto Grupy wzrosła w pierwszym kwartale o ok....

Grupa CCC podsumowała rok obrotowy 2021

Grupa CCC zamknęła 2021 r. (luty’21-styczeń 22’) przychodami na poziomie 7,6 mld PLN, co daje blisko 45% wzrost rdr. Ponad połowę tej kwoty (51%) stanowił e-commerce. Pomimo istotnych ograniczeń w handlu stacjonarnym w Q1,...

Grupa CCC zamyka IV kwartał 2021: Wzrost przychodów we wszystkich szyldach i intensywny rozwój...

Grupa CCC zakończyła IV kwartał roku obrotowego 2021 (listopad 2021 – styczeń 2022) wzrostem przychodów o 46% rdr. Jest to trzeci z rzędu okres rozliczeniowy, w którym sprzedaż Grupy wyniosła ponad 2 mld PLN....

Marcin Grzymkowski, twórca marki eobuwie inwestuje w Ergonode – spółka dokapitalizowana kwotą 5 mln...

Marcin Grzymkowski, twórca marki eobuwie.pl, inwestuje w polski start-up Ergonode, tworzący oprogramowanie wspierające tworzenie i zarządzanie treściami produktowymi w sklepach internetowych . Biznesmen widzi globalny potencjał w technologicznej spółce, do której - poza...

HalfPrice otworzy pierwszy sklep na Słowacji

W Nitrze powstaje właśnie pierwszy słowacki sklep HalfPrice, w którym klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Swoją działalność koncept off-price zacznie tam w kwietniu 2022 roku. Słowacja będzie już piątym...

Grupa CCC zamyka Q3 2021 najwyższą w historii sprzedażą i dwucyfrową rentownością EBITDA

Grupa CCC zamyka trzeci kwartał roku obrotowego 2021 (sierpień-październik) najwyższą w historii sprzedażą kwartalną, tj. 2,1 mld PLN (+28% rdr). Osiągnięty wynik to efekt wysokiej sprzedaży kolekcji jesienno-zimowej wszystkich szyldów Spółki, w tym udanej...

Grupa CCC podsumowała drugi kwartał 2021

Grupa CCC zamyka drugi kwartał roku obrotowego 2021 (maj-lipiec) najwyższą w historii sprzedażą kwartalną, tj. 2 mld PLN (+41% rdr). Blisko połowę tej kwoty (43%) stanowi przychód z kanałów e-commerce. Dobre wyniki Spółki to...

Rynek CPaaS rośnie na fali dynamicznego rozwoju e-commerce i postępującej cyfryzacji społeczeństwa

CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) to rozwiązanie umożliwiające komunikacje pomiędzy firmami a ich klientami za pośrednictwem jednej dedykowanej platformy. Zdobywają coraz większą popularność głównie za sprawą dynamicznego rozwoju e-commerce oraz postępującej cyfryzacji społeczeństwa. Co to jest CPaaS? CPaaS...

Grupa CCC podsumowuje drugi kwartał 2021/22

Rekordowe 2 mld PLN przychodów, wysokie dynamiki sprzedaży w sieci detalicznej i e-commerce oraz dwucyfrowa rentowność EBITDA. Grupa CCC zamyka II kwartał roku obrotowego 2021/22 (maj-lipiec) wzrostem przychodów o blisko 40% rdr. Sprzedaż osiągnęła poziom...

Ekspansja sieci eobuwie.pl w Czechach. W Pradze powstanie pierwszy sklep, dostawa nawet w 90...

W piątek, 30 lipca, w prestiżowej galerii handlowej Novy Smichov w Pradze eobuwie.pl otworzy swój pierwszy sklep w Czechach. To debiut na rynkach zagranicznych i jednocześnie początek ekspansji międzynarodowej sieci stacjonarnej polskiej spółki. Prascy...

Eobuwie.pl pozyska 500 mln PLN od SoftBank Vision Fund 2

Grupa CCC popisała umowę z SoftBank Vision Fund 2, w ramach której zainwestuje on kwotę 500 mln PLN w eobuwie.pl S.A. – jedną z wiodących internetowych platform obuwniczych i odzieżowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Pozyskany...

Grupa CCC podsumowuje I kwartał 2021/22 – 85% wzrost przychodów

Przychody Grupy CCC w I kwartale 2021 r. wyniosły 1428 mln zł. Sprzedaż e-commerce od lutego do kwietnia 2021 r. odnotowała dynamiczny, 83% wzrost. Udział przychodów online w sprzedaży Grupy w tym okresie...

Grupa CCC wychodzi z pandemii silniejsza, z jeszcze mocniejszym e-commerce i zamyka rok...

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się lockdownom towarzyszył w minionym roku dynamiczny wzrost e-commerce – aż o 71% rdr. Grupa CCC kontynuowała rozwój modelu...

Grupa CCC poprawiła przychody o 85% w I kw. 2021 r. Sprzedaż również powyżej...

Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/22 przychodami na poziomie 1429 mln zł (+85% r/r). Od lutego do kwietnia spółka działała w bardzo wymagającym otoczeniu rynkowym, a w obliczu ograniczeń sprzedaży stacjonarnej w...

Serwis Ceneo.pl ogłosił Ranking Zaufanych Sklepów 2020

Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to jeden z najstarszych rankingów sklepów internetowych w Polsce. Tworzony jest na podstawie kilku milionów ankiet, które w ciągu ostatniego roku wypełnili klienci sklepów internetowych. Opinie są wystawiane w ramach...

Rośnie sprzedaż obuwia w internecie. Liczba transakcji cyfrowych wzrosła do 20 proc.

Polski rynek obuwia w latach 2018–2021 będzie się rozwijał w tempie 4,6 proc. – wynika z prognoz analityków PKO BP. Znacząco rośnie potencjał sprzedaży w internecie. Skorzystać z niego chce spółka CCC, która w ostatnich dwóch latach zainwestowała prawie 1,5...

Amazon idzie po swoje i nie bierze jeńców. Polskie e-sklepy czeka prawdziwy sprawdzian

Jeżeli Amazon zdecyduje się przekroczyć polską granicę, krajowy e-handel czekają ogromne zmiany. Amerykański gigant na globalnym rynku rozpycha się coraz bardziej, pożerając po drodze lokalne przedsiębiorstwa – od płotek po grubsze ryby. Na przegrupowywanie...

Jakie wyzwania czekają galerie handlowe w 2019 roku?

Galerie handlowe już dawno przestały być miejscami, w których Polacy tylko robią zakupy. Rodacy bywają w nich co najmniej kilka razy w miesiącu - kupują, ale też szukają rozrywki i nowoczesnych rozwiązań. Jakie wyzwania...

Click&Collect i SelfCheckout czyli Handel Przyszłości

Handel Przyszłości (New Retail) to połączenie technologii on-line i off-line. To sposób budowanie nowej formy handlu w oparciu o to, jak klienci faktycznie robią zakupy. Na polskim rynku przybywa marek, które wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...

Najlepsze cyfrowe transformacje w Polsce – Digital Excellence Awards

Eobuwie.pl i LPP dzięki innowacyjnej logistyce i ścisłemu sprzężeniu online i offline, podnoszą oczekiwania klientów co do szybkości obsługi i dostępności produktów. ARiMR jest jedną z pierwszych organizacji rządowych, która rozwija własne...

Polacy rzadko kupują buty przez internet, bo obawiają się zwrotów. Precyzyjne skanowanie stopy i...

Tylko co dziesiąty Polak kupuje buty przez internet. Większość boi się niedopasowania obuwia i konieczności zwrotu. Dzięki systemowi esize.me, który wprowadza sklep eobuwie.pl, problem można jednak ominąć. Klienci będą mogli zeskanować swoje stopy, a program dobierze...

Polacy coraz chętniej kupują online za granicą. Popularność zyskują chińskie sklepy, na czele z...

Polscy internauci mają coraz większe zaufanie do transgranicznych zakupów w sieci. Co czwarty kupujący online zrobił zakupy w zagranicznym e-sklepie – wynika z badania Gemius. Popularność zyskują szczególnie chińskie platformy sprzedażowe. Ich udział w ogólnej liczbie transakcji na...

Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku...

Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji – wynika z badań AdRetail „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych jest moneyback, czyli zwrot części...

Deloitte: W walce o klientów sklepy muszą łączyć zalety sprzedaży stacjonarnej i internetowej

Dziś już coraz rzadziej się mówi, że sklepy tradycyjne są zagrożone przez e-commerce. Coraz popularniejsza jest za to idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych....

Grupa SARE SA chce przejąć Nokaut.pl i Bazarek.pl za 1,9 mln zł

Nokaut.pl i Bazarek.pl są wystawione na sprzedaż. Grupa SARE SA chce zapłacić nie więcej niż 1,9 mln zł. Negocjacje między dwoma spółkami giełdowymi mają zakończyć się do 30 kwietnia. Właścicielem serwisów Nokaut.pl i Bazarek.pl jest...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Dolar w odwrocie?

Słabsze dane z USA powodują, że kapitał wraca na naszą stronę oceanu. Pomimo tego jednak złoty wcale nie zyskuje, a wręcz traci. Widać, że...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version