Tagi European Trusted Brands

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: European Trusted Brands

9 na 10 Polaków nie ufa politykom!

Zawód polityka od lat cieszy się − zarówno wśród Polaków, jak i innych Europejczyków − małym zaufaniem. Jak pokazują wyniki najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest, zaledwie 9% ankietowanych mieszkańców starego...

Aż 70% Polaków nie ufa Rosjanom! − wyniki badania European Trusted Brands 2014

Polacy nie ufają Rosjanom – pokazuje najnowsze badanie European Trusted Brands przeprowadzone przez Reader’s Digest. Pozytywnie o naszych wschodnich sąsiadach wypowiedziało się jedynie 11% badanych. Do rodaków zaufanie deklaruje niemal połowa Polaków, co niestety...

Niemal połowa Polaków nie ma zaufania do lekarzy

Z roku na rok Polacy tracą zaufanie do lekarzy − wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. W Europie mniejsze zaufanie do przedstawicieli tej profesji wykazują jedynie Rosjanie. Lekarzom ufa w...

Mania kupowania czyli gdzie kupują Polacy

Wybierając się na zakupy spożywcze, najchętniej zaglądamy do Biedronki i Lidla, szukając kosmetyków, najczęściej trafiamy do Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. A gdzie kupujemy odzież? Tu prym wiodą...

7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży

68 proc. Polaków nie ma zaufania do agentów biur podróży – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Podobne nastroje panują w innych krajach europejskich. Agenci biur podróży reprezentują profesję, do której zaufanie ma...

Czołówka w branży usług telekomunikacyjnych i internetowych

Jeśli telefon komórkowy to tylko Nokia lub LG i tylko w sieci Orange lub Play. Jeśli komputer osobisty to jedynie HP lub Apple z internetem od TP (Orange) lub UPC. To wyniki 12. edycji...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Dolar w odwrocie?

Słabsze dane z USA powodują, że kapitał wraca na naszą stronę oceanu. Pomimo tego jednak złoty wcale nie zyskuje, a wręcz traci. Widać, że...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version