Tagi Google

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Google



Larry Page i Sergey Brin założyli Google we wrześniu 1998 r. Dzisiaj Google zatrudnia ponad 50 tys. osób na całym świecie, oferując szeroką gamę popularnych produktów oraz platform takich jak: wyszukiwarka, Mapy, rozwiązania reklamowe, Gmail, Android, Chrome i YouTube. Polskie biuro Google rozpoczęło działalność w 2005 r. w Warszawie. W październiku 2015 r. powstał holding Alphabet, a Google stał się jego częścią. Więcej na temat misji Alphabet można znaleźć pod adresem http://abc.xyz.


Komputery coraz częściej będą analizowały i uczyły się naszych zachowań. Wartość rynku inteligentnych aplikacji...

Uczenie maszynowe samo w sobie stanowi realizację zjawiska, które określamy jako sztuczna inteligencja. To proces, w którym sam komputer uczy się czegoś nowego, bazując jedynie na dostarczonych mu danych. Zautomatyzowane systemy analityczne, które kształcą się wraz...

Pierwszy w Polsce darmowy live streaming z programistami gigantów IT

Ruszył pierwszy w Polsce cykl darmowych live streamów z polskimi programistami pracującymi za granicą dla światowych gigantów i przy innowacyjnych startupach technologicznych. Wśród rozmówców są m.in. Tomasz Wiszkowski -  Software Developer Google z Seattle,...

Najwyższy odczyt inflacji bazowej w strefie euro od 4 lat

Inflacja bazowa w strefie euro urosła w kwietniu do poziomu 1,2% rok do roku, co jest najwyższym odczytem od 4 lat. Wzrost inflacji był wyższy od oczekiwanego przez analityków wzrostu na poziomie 1,0% oraz...

Sprzedaż okularów VR na globalnym rynku w ciągu 2 lat urośnie do 30 milionów...

Epson zaprezentował aż trzy nowe modele okularów do rozszerzonej rzeczywistości. Ofertę japońskiego producenta uzupełnią: BT-300, BT-350N i BT-2000. Jak na razie firma prowadzi selektywną sprzedaż, ale wkrótce ma się to zmienić, ponieważ branża skupiona wokół wirtualnej...

Badanie Antal: Polacy wytypowali najbardziej pożądanych pracodawców

71 firm – tylu laureatów znalazło się w rankingu „Najbardziej pożądani pracodawcy”. Eksperci firmy Antal, która organizowała badanie już po raz siódmy, zauważają, że w porównaniu do poprzednich lat, Polacy wskazują firmy marzeń coraz...

Rośnie konkurencja dla GoPro czy Google’a. Polski przedsiębiorca stworzył zaawansowany algorytm do rejestrowania materiału...

Zaledwie kilka firm na świecie opracowało algorytm, który w połączeniu z zaawansowanymi systemami kamerowymi pozwala na rejestrowanie wideo 360 stopni. Należą do nich giganci tacy jak Google czy GoPro, a także polska firma Bivrost. W ciągu ostatnich...

Francuski CAC40 i niemiecki DAX na historycznych szczytach po I turze francuskich wyborów

Inwestorzy powrócili z radością do inwestycji w ryzykowne aktywa po tym jak niezależny, centrowy kandydat Emmanuel Macron i ultraprawicowa kandydatka Marine Le Pen przeszli do drugiej tury wyborów prezydenckich. Sondaże tym razem nie zawiodły...

Jak marketing predykcyjny wpływa na performance marketing?

Już podczas zakupów Amazon przewiduje, czy klient kupi wybraną książkę. To magia, a może czytanie w myślach? Nie, to dogłębna znajomość użytkownika wykorzystana przez inteligentne i „uczące się” algorytmy danych, służące do symulowania różnych...

Nowe technologie pozwalają zamówić jedzenie w restauracji wygodniej i taniej. Gdański start-up łączy program...

Nowe technologie, w tym zwłaszcza technologie mobilne, wykorzystywane są na wielu płaszczyznach i ułatwiają codziennie funkcjonowanie. Aplikacje w telefonie, systemy zamówień online i płatności mobilne – mało kto wyobraża sobie dziś życie bez tych udogodnień, zaś badania przeprowadzone...

Apple użyje Lexusów RX 450h w badaniach nad pojazdami autonomicznymi

Dziennikarze Automotive News dotarli do oficjalnych informacji, potwierdzających zamiar wejścia technologicznego giganta z Kalifornii w branżę motoryzacyjną. Wynika z nich, że platformą dla prób prowadzonych przez Apple będzie hybrydowy Lexus RX 450h. Władze stanu Kalifornia...

Biznes przechodzi cyfrową transformację. Połączenie technologii z ludzką kreatywnością umożliwi stworzenie nowych usług i...

Chmura, internet rzeczy, cyberbezpieczeństwo, ale przede wszystkim sztuczna inteligencja – to cztery filary cyfrowej transformacji w biznesie. Połączenie innowacyjnych technologii z ludzką kreatywnością da przedsiębiorstwom całe spektrum możliwości. Przede wszystkim umożliwi rozwój, pozyskanie informacji o klientach, wypracowanie...

Dlaczego testowe samochody autonomiczne to hybrydy

Dziennikarze motoryzacyjnego portalu TorqueNews.com zwrócili uwagę na ciekawy fakt: wszystkie samochody, używane jako platformy testowe dla systemów automatycznego prowadzenia pojazdów, to auta hybrydowe lub elektryczne. Czy to kwestia ekologii, czy może prestiżu bądź autoreklamy?...

Przed łódzkimi startupami otwierają się nowe możliwości

W mieście, które do tej pory plasowało się poza czołówką miejsc kojarzonych ze środowiskiem startupowym, otwierają się nowe perspektywy dla przedsiębiorców chcących budować nowoczesne usługi i produkty. W styczniu b.r. ruszył Startup Spark, największy...

YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

Media społecznościowe poruszyła informacja o kłopotach YouTube’a, z którego wycofują się kolejni reklamodawcy. To reakcja na fakt, że zamieszczane przez serwis reklamy sąsiadują z filmikami organizacji terrorystycznych. Właściciel serwisu, Google, zapowiedział działania zapobiegające tej sytuacji. YouTube ma między...

Wrocławski rynek biurowy w krajowej pierwszej trójce

Firma doradcza JLL podsumowała rok 2016 na wrocławskim rynku biurowym. „Z danych ABSL wynika, że Wrocław jest trzecią co do wielkości lokalizacją pod względem liczby i zatrudnienia w centrach usług dla biznesu w Polsce. W...

Do Warszawy przyjechało kilka tysięcy inwestorów i globalnych koncernów. Chcą zainwestować w ciekawe pomysły...

Polski ekosystem wspierający start-upy i innowacyjne przedsięwzięcia wciąż się rozwija. Kluczowa jest dla niego wymiana doświadczeń z dojrzałymi rynkami jak USA czy Izrael, czerpanie z tamtejszych wzorców i dostosowywanie ich do wschodnioeuropejskich realiów. Temu służy największa międzynarodowa konferencja Wolves...

MotoBarometr: tylko co piąty Polak kupiłby samochód wyprodukowany przez markę niemotoryzacyjną

13% przedstawicieli automotive w Polsce uważa, że marki niemotoryzacyjne mają szansę samodzielnie odnieść sukces w branży, natomiast 62%, że jest taka możliwość, ale tylko przy współpracy z producentami motoryzacyjnymi – wynika z raportu Exact Systems...

Carrefour stawia na innowacje. Sieć będzie szukać ciekawych pomysłów wśród małych firm technologicznych oraz...

Francuska sieć handlowa chce budować swoją przewagę dzięki innowacjom. Carrefour stworzył właśnie pierwszy polski inkubator dla start-upów, których zadaniem jest opracowanie nowoczesnych rozwiązań dla branży handlowej. Tegoroczne plany sieci zakładają też rozwijanie e-commerce i kanału mobilnego.  – Carrefour Retail...

Data heroes: po co firmie badacze danych?

Cyfrowy biznes ma nowych bohaterów. To badacze danych. Pomagają firmom w zrozumieniu, rozbudowie oraz monetyzacji strumieni Big Data, jakie każdego dnia przepływają  przez globalną sieć oraz przez same przedsiębiorstwa. Współczesny biznes szuka dróg pozwalających...

Media społecznościowe to nie tylko rozrywka. Nowe aplikacje ułatwiają poszukiwanie pracy i kontakt z...

Social media stopniowo zmieniają swój charakter. Facebook przestaje być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Nowe funkcje wspierają proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą – podkreśla Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl. Serwisy intensyfikują...

Polscy deweloperzy gier mają utrudniony kontakt z Google Play lub iTunes

Nowoczesne gry mobilne wykorzystują dwa modele monetyzacji. „Free to play” jest pierwszym z nich, gdzie gracz nic nie musi płacić za grę. Może przez jakiś czas – nawet długi – korzystać z danej gry....

Rośnie rynek aplikacji mobilnych. Aktywnie korzysta z nich 20 mln osób powyżej 15 roku...

W czerwcu ubiegłego roku liczba posiadaczy smartfonów w Polsce po raz pierwszy w historii przekroczyła 60 proc. Oznacza to, że aktywnie korzystało z nich 20 mln osób powyżej 15 roku życia. Ich popularyzacja doprowadziła do dynamicznego wzrostu...

Deloitte Digital: Sztuczna inteligencja niepostrzeżenie oplata ludzkość

Ludzkość gromadzi ogromne ilości danych – sam Google tworzy przez dwa dni więcej informacji niż wygenerował łącznie przez pierwsze 5 lat swojego istnienia. Moc obliczeniowa komputerów jest obecnie bilion razy większa niż 60 lat...

Strategia cyfrowa dla sektora B2B

Firmy takie jak Uber, Amazon i Google często uważa się za modele biznesowe przyszłości. Nietrudno to zrozumieć: te spółki całkowicie zredefiniowały branże, w których działają. Nadały całkowicie nowy wymiar obsłudze klienta. Nie boją się...

YouTube rezygnuje z długich reklam. Materiały promocyjne mają być lepiej dopasowywane do odbiorcy

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników....

Polscy inwestorzy najlepsi w Europie

Polscy inwestorzy giełdowi coraz lepiej lokują środki. Na tle 18 krajów europejskich osiągnęli w styczniu 2017 najlepsze wyniki, ze średnią miesięczną stopą zwrotu na poziomie 2,06%. Wyróżnia ich wiek. Ponad 80% osób inwestujących na...

Analityka danych wciąż mało popularna. Firmy tracą w ten sposób narzędzie do zarabiania

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do potrzeb klientów, co przekłada się na zyski przedsiębiorców – przekonuje Wojciech Kryński z Ground Frost. Dostęp do wielu z tych rozwiązań jest zupełnie darmowy....

2017 w reklamie online pod znakiem wygody użytkownika

Rok 2017 w branży reklamy online będzie stał pod znakiem rozwoju narzędzi i technologii zwiększających wygodę korzystania ze stron internetowych. Wydawcy internetowi pracują nad zmniejszeniem latencji, czyli czasu potrzebnego na ładowanie witryn – oceniają...

GUS: firmy reklamują się na „chybił trafił”, zalewając internet śmieciowymi banerami

Najnowsze badanie GUS dowodzi, że polscy przedsiębiorcy sięgają po reklamy internetowe ochoczo, jednak nawet w połowie nie wykorzystują drzemiącego w nich potencjału. W efekcie, polski internet pęka w szwach od nikomu niepotrzebnych banerów i...

Analiza danych w firmie z sektora MŚP. Czym jest i w jaki sposób ją...

Gromadzenie i analiza danych jest obecnie istotnym procesem, który pozwala budować wyraźną przewagę konkurencyjną. Wbrew pozorom, analiza danych nie jest czynnością zarezerwowaną wyłącznie dla największych firm, ponieważ z powodzeniem może być też przeprowadzana w małych i...

GDPR – niedostateczna ochrona danych będzie bardzo kosztowna

Rok 2017 to czas, jaki mają polskie firmy na dostosowanie się do nowych unijnych rozporządzeń o ochronie danych osobowych, znanych pod skrótem GDPR (General Data Protection Regulation). Jeśli tego nie zrobią, grożą im kary...

Jak smog rozprzestrzenia się w internecie?

Pierwsza fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne media niekoniecznie zdały egzamin. To, jak temat smogu rozprzestrzenia się w internecie,...

Produkty Klasztorne po przejęciu Dazumi chcą podwoić przychody i myślą o akwizycjach

Założyciele i właściciele spółki Dazumi, którzy po jej przejęciu przez Produkty Klasztorne stali się zarazem większościowymi udziałowcami tej spółki, planują wzrost przychodów na poziomie 100 proc. rocznie. Chcą zmienić nazwę spółki na Stoppoint i przenieść ją z NewConnect...

Toyota w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm świata według The Boston Consulting Group

Według raportu The Boston Consulting Group Toyota należy do pierwszej dziesiątki najbardziej innowacyjnych firm świata. Japoński producent powtórzył ten sukces już po raz czwarty. Toyota zajęła 8. miejsce, dystansując głównych konkurentów z branży motoryzacyjnej,...

Smartfon coraz ważniejszy dla handlu. Mobile przerósł Internet

Nadal aż 90% zakupów odbywa się offline. Dlatego, gracze e-commerce coraz mocniej walczą o obecność w sklepach stacjonarnych, w czasie dokonywanych przez klientów transakcji, za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zdaniem ekspertów, właściwe wykorzystanie m-commerce zapewni...

Jak zmniejszyć koszty tłumaczenia?

Każdego dnia jesteśmy bombardowani coraz większą liczbą informacji. Mimo przewidywań, że pewnego dnia światową komunikację zdominuje jeden globalny język, jak na razie konsumenci wolą kupować towary, o których mogą dowiedzieć się czegoś w języku...

Niezbędnik start-upowy: mam pomysł na aplikację. Ile i za co zapłacę?

Start-upy w ciągu zaledwie kilku ostatnich lat zyskały na popularności tak bardzo, że gdyby dziś przeprowadzić ankietę wśród przechodniów na ulicy dowolnego miasta, trudno byłoby znaleźć osobę, która nigdy o nich nie słyszała. Sprawa...

Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego „jestestwa” jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale...

46% stron WWW na świecie zagrożona. Wśród nich największe polskie serwisy

Według najnowszej analizy firmy Menlo Security aż 46% największych globalnych witryn jest niezabezpieczonych przed szkodliwą działalnością cyberprzestępców. Wśród nich znajdują się również czołowe polskie serwisy. Wp.pl, Onet.pl, Allegro.pl czy polska wersja najpopularniejszej na świecie...

Eksperci prognozują trendy w marketingu w 2017 r.

Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Polska szykuje się do regulacji rynku kryptowalut

W ostatnich latach, rynek kryptowalut zanotował ogromny rozwój, o czym świadczyć może choćby legendarny już wzrost wartości Bitcoina. Niestety, rosnąca popularność tego rodzaju środków...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version