Tagi GRUPA 365 NET

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: GRUPA 365 NET

Autopromocja i jej rola w biznesie

Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak wielką rolę w biznesie odgrywa dobra autopromocja, czasem zwana też po prostu umiejętnością sprzedaży samego siebie. Jak skupić uwagę innych podczas autoprezentacji? Jak właściwie wejść w interakcję ze słuchaczami?...

Zasady współpracy z blogerami

Już od dłuższego czasu głośno jest o opłacalności współpracy z blogerami. Przestaje się mówić o tym czy warto, ale w jaki sposób to robić. By współpraca na linii bloger (lider opinii) – marka przyniosła...

Case study – 5 błędów których należy unikać

Case study to produkt/ usługa w działaniu, to metoda budowania wiarygodności i zaufania, sposób przekonania klienta, że nasze obietnice znajdują realizację w rzeczywistości. Pod warunkiem oczywiście, że przy tworzeniu studium przypadku unikniemy prostych, a bardzo...

Jak zwiększyć sprzedaż?

Internet roi się od sposobów, rad i recept na zwiększenie sprzedaży. Nim jednak sięgniemy po zaawansowane i innowacyjne metody warto skupić się na podstawowych obszarach organizacji komunikacji i pracy. Sprawność działania i profesjonalizm w...

Efektywne pioruny i błyskawice czyli burza mózgów

Nowe pomysły i rozwiązania warunkują rozwój i innowacyjność właściwie w każdej dziedzinie życia. Tym bardziej w firmie, która nastawiona powinna być przecież właśnie na sukces działania. Stąd nieustająca popularność burzy mózgów – procesu nastwionego...

E-commerce w natarciu

Wygoda, oszczędność czasu, dostępność 24/7, a może po prostu konkurencyjność cenowa i rosnąca świadomość konsumencka? Każdy z tych czynników bez wątpienia ma udział we wciąż rosnącej popularności e- zakupów. Czy to, że każda marka...

Jak zwiększyć swoją produktywność?

Najlepszy sposób na zwiększenie swojej produktywności jest pozornie prosty - należy skonstruować dla siebie idealny harmonogram dnia (nie tylko tygodnia czy miesiąca). Przy dobrze zagospodarowanym czasie pracy, nietrudno jest znaleźć chwilę na regenerację. Oto...

Sieć, jako źródło wiedzy o lekarstwach

Nie bez powodu Google w mowie potocznej określany bywa mianem „doktora”. W internecie można znaleźć chyba wszystko, także na temat zdrowia. Choć na szczęście w tym wypadku samodiagnoza dokonana przy wykorzystaniu informacji z sieci...

Rozpocznij karierę z odpowiednim nastawieniem

O swoją karierę zadbać należy samemu. Jest to plusem - daje dużą swobodę i uczy samodzielności. Wiadomo, że szkoła wyższa nie przygotuje do życia zawodowego w 100%. Sukces leży w tym, by traktować siebie jak...

Gdzie chcą pracować młodzi ludzie?

Zdania na temat pracowników z pokolenia obecnych dwudziestolatków są mocno podzielone. Słychać sporo głosów krytycznych, wiele jest jednak również opinii pozytywnych. W końcu wśród młodych pracowników jest przecież spora grupa takich, którzy wnoszą do...

Praca w grupie zabija indywidualności?

Efektywne i zgrane zespoły pracownicze to siła i podstawa działania organizacji. Czy jednak osiągnięcie najwyższego poziomu zespołowości i integracji pracy to wciąż zysk dla firmy, czy może już zagrożenie, związane chociażby z zagładą indywidualności? Właściwie...

PR zaczyna się wewnątrz

Komunikacja wewnętrzna w firmie pełni kluczową rolę nie tylko w odniesieniu do efektywności i spójności prowadzonych działań, realizowanych projektów. To także ona jest bowiem zalążkiem budowy wizerunku. Aktywne działania podejmowane na zewnątrz już dawno...

Czy farma fanów daje dobre owoce?

Każdy specjalista ds. marketingu internetowego spotkał się już ze zjawiskiem farmy fanów, które jest wszem i wobec dyskredytowane. Jednak czemu właściwie takie rozwiązania są nieetyczne i nieprofesjonalne? Co właściwie jest złego w "hodowli" fanów? Użytkownik...

Pozwól się poznać twoim klientom

Zakładka „o nas” na firmowej stronie internetowej już dawno przestała być tylko dodatkiem, jednym z mniej ważnych komponentów. To właśnie między innymi dzięki umieszczonym tam informacjom pozwalamy się poznać, pokazujemy jaka jest „ludzka twarz”...

Program lojalnościowy – gra warta świeczki?

Firmy z przeróżnych branż bombardują swoich klientów rozmaitymi programami lojalnościowymi. Rzeczywiście, dobre tego rodzaju narzędzie jest świetnym sposobem budowania lojalności klientów. Niestety, wiele programów nie spełnia żadnej ze swoich podstawowych funkcji, nie są one...

Jak cię widzą… tak cię widzą

Nasz wirtualny wizerunek w poszukiwaniu pracy może naprawdę pomóc lub równie mocno zaszkodzić. Rzecz w tym, by jako oficjalnych nie traktować tylko profili na GoldenLine czy LinkedIn. Jak się okazuje, te portale społecznościowe których...

E- sprzedawco wykorzystaj swój potencjał!

Internet dzięki swoim zaletom umożliwia zagraniczną ekspansję nawet mniejszym przedsiębiorcom z kategorii e – commerce. Co jest największą barierą? Niska świadomość korzyści, które mogą przynieść wysiłki związane z uruchomieniem sprzedaży transgranicznej. Jak donoszą wyniki najnowszych...

Sezon wakacyjnych rekomendacji

Zadowolony klient to prawdziwa reklama. Analogicznie, ten którego oczekiwań nie spełnił nasz produkt czy usługa, staje się naprawdę dużym zagrożeniem dla reputacji. Szczególnie w czasach, gdy internet pozwala szybko i łatwo dzielić się opiniami....

Dlaczego zakupy online?

Dostępność przez całą dobę jest jednym z głównych czynników motywujących internautów do robienia zakupów w sieci, wynika z raportu „E- commerce w Polsce 2014. Gemius dla e- Commerce Polska”. Co jeszcze ma decydujące znaczenie? Jak...

Mailing sprzedażowy – jak go tworzyć, aby nie trafił do kosza

Na naszą skrzynkę mailową każdego dnia trafia co najmniej kilka newsletterów. Pomimo, że nie wszyscy odbiorcy je odczytują, a niektórzy traktują jak spam, to e-mail marketing jest skuteczną metodą reklamy online. Największą jego zaletą...

Monitoring marki, czyli co i jak mówią o nas klienci

Nawet jedna negatywna opinia w sieci potrafi mocno zaszkodzić marce. Jest to szczególnie widoczne w czasach rewolucji social media, gdy każdy z nas może zabrać głos. Głos ten ma coraz większe znaczenie, nawet w...

Wirtualnie po władzę realną, czyli politycy w internecie

Ile razy wpis polityka na Twitterze stał się tematem dyskusji w innych mediach? Ile razy do internetu wyciekły materiały związane z działalnością polityków, które wywołały burzę? Wkrótce wybory do Parlamentu Unii Europejskiej. Polityki w...

Wakacje offline? Skądże! Internet coraz częściej towarzyszy Polakom w podróżach

Podczas urlopu, wyjazdów służbowych, a nawet zwykłego przemieszczania się między domem a pracą... wszędzie tam coraz trudniej obejść się nam bez dostępu do sieci. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Google przez IIBR, 45% ankietowanych Polaków...

Remarketing – ryzyko czy zysk?

Z badań przeprowadzonych przez Marketing Land oraz SurveyMonkey wynika że aż 75% konsumentów w sieci zauważa „śledzące” reklamy. Czy ten zaskakująco wysoki poziom świadomości respondentów oznacza koniec dla retargetowanej reklamy? Absolutnie nie. Kurtyna została podniesiona....

Przedsiębiorco, chroń swoją reputację!

Jako przedsiębiorąca z pewnością nie raz zastanawiałeś się jak skutecznie utrzymać nieposzlakowaną opinię o twoich produktach lub usługach w sieci. Co więcej- jesteśmy przekonani, że obecnie zdecydowana większość firm działających na rynku już dawno...

Prawne aspekty organizowania konkursów na Facebooku

Dobrze zorganizowany konkurs na Facebooku potrafi być niezwykle skutecznym narzędziem w rękach marketera. Podejmując się takiego przedsięwzięcia musisz jednak pamiętać, że jako organizator ponosisz pełną odpowiedzialność za jego zgodność z prawem. Poniżej znajdziesz kilka...

Co nakręca eCommerce?

W styczniu 2014 r. Cube Research po raz trzeci przeprowadził badanie w ramach projektu „Co nakręca eCommerce?”. Udział wzięło w sumie 463 przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe wylosowane z puli ponad 9 tys. podmiotów tego...

Dlaczego Twoja marka powinna znaleźć się na Instagramie?

Wielu ludzi frazę „social media” jednomyślnie kojarzy z Facebookiem. Jest to jednak jedynie część większej całości. Warto poszerzyć dystrybucję swoich komunikatów o inne pola, zwłaszcza w dobie ograniczania zasięgów na platformie Zuckerberga. Dobrym ruchem...

Wideorewolucja na Facebooku tylko na najbogatszych

Jeśli do tej pory tylko wydawało nam się, że news feed tonie w kryptoreklamach, Facebook postanowił potwierdzić stosowność tych obaw. Wprowadzenie przez zespół Zuckerberga reklam wideo to już nie czyste mrzonki, a fakt. Jedyną...

SERM czyli wizerunek i reputacja w Internecie

Zgodnie z aktualnymi danymi (Geminus, VI. 2013) ponad 96% Polaków korzystających z Internetu używa wyszukiwarki Google. Wysoka popularność wyszukiwarek na całym świecie sprawiła, że stały się one jednym z najważniejszych narzędzi internetowych, a co...

Początek monopolizacji usług geolokalizacyjnych? Google kupił Waze!

Świat obiegła informacja o kolejnej niebagatelnej transakcji w branży internetowej. Po zeszłorocznym zakupie Instagramu przez Facebook i majowym przejęciu Tumblra przez Yahoo, przyszedł czas na ruch ze strony Google. Ten wyszukiwarkowy gigant „wytargował” Waze...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version