Tagi Havas Media Group

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Havas Media Group

84% firm prowadzi działania mające na celu walkę ze zmianami klimatu

Wyniki badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej pokazują, że ochrona środowiska oraz działania wobec pracowników, to kluczowe obszary aktywności firm w obszarze ESG. Według respondentów głównym motywatorem podejmowanych przez biznes działań...

Ochrona klimatu, czysta i dostępna energia oraz równość płci to kluczowe wyzwania dla Polski...

Jak wynika z najnowszej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata, a ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze....

Czy Twoja firma jest odpowiedzialna społecznie? Weź udział w badaniu CSR w praktyce

Już po raz siódmy Francusko-Polska Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w badaniu „CSR w praktyce - Barometr CCIFP”. Jego celem jest poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, ich motywów,...

Pracownicy i ochrona środowiska, to główne obszary działań CSR firm

Jak wynika z najnowszej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, 2/3 firm dostrzega wpływ zjawisk wynikających ze zmian klimatu na bieżącą działalność, a 77% przedsiębiorstw już teraz stara się im...

Wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”

Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek...

Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta?

Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania Koronabus podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii, a także bada podejście Polaków do szczepień, pandemii,  związanych...

Ponad 90% firm angażuje się w walkę z pandemią, co trzecia wspiera służbę zdrowia

Najnowsze wyniki badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej” pokazują, że pandemia zmobilizowała nie tylko instytucje państwa, ale również biznes, który aktywnie włączył się w walkę z COVID-19. Najczęściej działania skierowane były...

Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków

Zespół badaczy Havas Intelligence zapytał Polaków o kompleksowe podejście do ekologii, ponawiając po 11 latach badanie Climate Change. Unikatowa wiedza, zestawiona z wnioskami sprzed ponad dekady, pokazuje, że aż pięciokrotnie więcej rodaków dostrzega wpływ...

Marketerzy i gracze o potencjale reklamowym w branży

Na to pytanie, które stawia przed sobą wielu marketerów, postanowił odpowiedzieć w najnowszym badaniu zespół ekspertów Havas Media Group. Agencja wzięła pod lupę rynek gamingowy i esportowy w ramach projektu badawczego „CZY MARKETING W...

Tylko co piąta galeria handlowa wykorzystuje geofencing do komunikacji z klientami

Analiza rynku wykazała, że nie wszystkie centra handlowe znają możliwości geofencingu. Dla niektórych jest on mało istotny, a część nie wyobraża sobie bez tego nowoczesnego handlu. Według szacunków firmy technologicznej Proxi.cloud, tylko nieco ponad...

Geolokalizacja nie daje pewności, że po jej zastosowaniu zyski galerii się zwiększą. Wpływa na...

Wykorzystanie geofencingu w centrach handlowych w praktyce umożliwia wysyłanie ofert tylko tym klientom, którzy faktycznie są zainteresowani określonymi produktami. Jednak eksperci ostrzegają, że samo posiadanie nowoczesnych narzędzi czy nawet gigabajtów danych jeszcze nie gwarantuje...

77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands® 2019 W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann 82% marek mogłoby...

Polacy i zakaz handlu w niedzielę

Od początku roku zmianie uległy regulacje dotyczące handlu w niedzielę. Agencja mediowa Havas Media Group w połowie stycznia przeprowadziła badanie dotyczące podejścia Polaków do zmian w otwieraniu sklepów w niedzielę. To pierwsza fala cyklu...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version