Tagi Instagram

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Instagram

Co czeka e-commerce w nowym roku? Trendy na 2022

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch...

Wirtualna rzeczywistość. Terapeutyczna zmora, ale też nadzieja

Coraz więcej nastolatków cierpi na zaburzenia depresyjnie. Zadania nie ułatwiają media społecznościowe, które poprzez filtry kształtują wypaczony obraz ciała. Wolni od problemów nie są również dorośli, którzy „podrasowane” selfie przynoszą chirurgom plastycznym jako wzór...

Social shopping będzie jeszcze łatwiejszy

Social shopping coraz mocniej daje o sobie znać na polskim rynku – transmisje na żywo najpopularniejszych sprzedawców ogląda w Polsce nawet kilka tysięcy osób równocześnie, co czwarty Polak przynajmniej raz w życiu dokonał zakupów...

Zakupy świąteczne 2021 – w tym roku skromniejsze i zrobione z dużym wyprzedzeniem

Duże zakłócenia w realizacji łańcuchów dostaw i zastoje po stronie producentów mogą sprawić, że w tym roku zakupy świąteczne będą stanowić wyzwanie, zarówno dla kupujących, jak i sprzedawców. Odzwierciedleniem tego mogą być dane przedstawione...

RTB House inwestuje w NapoleonCat

Spółka RTB House zainwestowała w NapoleonCat, polską firmę specjalizującą się w narzędziach wspierających zaangażowanie marek w mediach społecznościowych. Inwestycja to dla NapoleonCat nie tylko szansa na wzrost i dalszy rozwój narzędzi oferowanych przyszłym i...

Deloitte: Polacy podejmują decyzje zakupowe, zanim wejdą do sklepu

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do zmiany obrazu handlu detalicznego w Polsce, zwiększając  jednocześnie wpływ technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków. Raport firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków...

Dlaczego nie działa Facebook i Messenger? Ekspert wyjaśnia

4 października w godzinach popołudniowych Facebook, Instagram oraz inne popularne serwisy internetowe przestały działać. Problemy potwierdził na koncie oficjalnym twitterowym Facebook, który już pracuje nad rozwiązaniem. Choć nie potwierdzono jeszcze oficjalnej przyczyny awarii, to...

Jak zyskać obserwujących na Instagramie na koncie firmowym?

Możliwości w dziedzinie marketingu, które współcześnie dają portale społecznościowe, są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców, chcących dotrzeć do nowych klientów drogą internetową. W szczególności Instagram staje się głównym kanałem poszukiwania oraz utrzymywania relacji między...

Spada wykrywalność fikcyjnych faktur. Ale w Internecie nadal kwitnie handel „kosztami”

W 2020 roku liczba wykrytych fikcyjnych faktur spadła o przeszło 33% w porównaniu z rokiem wcześniejszym. W ub.r. łączna kwota brutto wynikająca z ww. dokumentów była o ponad 40% mniejsza niż w 2019 roku....

Agencja marketingowa – jak może pomóc odnieść sukces?

Marketing prowadzony w internecie to obecnie najpowszechniejszy i najbardziej skuteczny sposób docierania do klienta docelowego. Sprawdza się to w przypadku firm małych, lokalnych, działających na obszarze województwa czy miasta, oraz oczywiście w przypadku przedsiębiorstw,...

Google Analytics 4 – co zmieni nowa analityka?

Większość klientów odwiedza sklepy internetowe korzystając ze smartfona, ale do sfinalizowania zakupu ponad połowa z nas wciąż używa komputera. Dla sprzedawców to wyzwanie. Do niedawna nie potrafili precyzyjnie określić, kto z kupujących jest tym...

Nie wszystkie social media sprawdzą się w przypadku przedsiębiorców

Social media w biznesie to prawdziwy temat-rzeka, a dobranie odpowiednich platform zależy przynajmniej od kilku czynników. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie zrezygnować z obecności na SM lub co gorsza – działać na...

Obserwuj, daj lajka, dodaj do koszyka – jak działa social selling po polsku?

Serwisy społecznościowe w ciągu ostatniej dekady wyrosły na potężne narzędzie wspierające sprzedaż. Jego skuteczność opiera się na bezpośredniej interakcji. Kto powinien tego spróbować? Jak zrobić to dobrze? - podpowiadają eksperci z Shoper. Przy uruchamianiu nowego...

Badanie: Polacy o sztucznej inteligencji w rekrutacji

Blisko 2/3 Polaków nie miałoby nic przeciwko, gdyby przy ich rekrutacji do pracy wykorzystano sztuczną inteligencję – wynika z badania Pracuj.pl. Nie oznacza to jednak, że użycie AI (ang. artificial intelligence) przez działy HR...

Rozwój e–commerce i ciągła migracja odbiorców do mediów cyfrowych stanowią spore wyzwanie dla marek...

Mimo że dla branży FMCG rok 2020 okazał się łaskawy względem popytu, pozostawił swój ślad na ścieżce zakupowej. Producenci stanęli przed wyzwaniem, jakim było przeprojektowanie sieci dystrybucji i komunikacji tak, aby produkty trafiały do...

Jak zwiększyć zasięgi konta na Instagramie?

Instagram z dnia na dzień staje się coraz popularniejszą platformą społecznościową. Jeszcze do niedawna służył praktycznie wyłącznie publikacji zdjęć z krótkim opisem. Dziś można na jego łamach z powodzeniem promować i sprzedawać produkty znanych...

Milionerzy z 3D. Awatary są tak samo wiarygodne jak realni celebryci

Komputerowe animacje, takie jak Miquela, Blawko czy Shudu, gromadzą setki tysięcy obserwujących na Instagramie, zarabiają nawet milion dolarów za post, choć są jedynie wirtualnymi postaciami. Pomimo sztucznej natury wzbudzają zaufanie użytkowników, a to, co...

Pandemia przyspieszyła zmiany na rynku reklamy. Coraz mocniej w przekazach reklamowych będą wykorzystywane sztuczna...

Jeszcze niedawno sztuczna inteligencja, marketing oparty na danych i optymalizacja wyszukiwarek głosowych były ambitnymi koncepcjami. Dziś te innowacyjne trendy w marketingu cyfrowym należą do najważniejszych priorytetów większości właścicieli firm w 2021 roku. Reklama przeniosła się do internetu,...

Sztuczna inteligencja w służbie OSINT (operacje wywiadowcze)

Przystępując do analizy możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w tak specyficznej kategorii wywiadu, jakim jest wywiad ze źródeł otwartych (ang. Open Source Intelligence – OSINT), zacząć należy od określenia podstawowych pojęć, jakich będziemy używać w...

Ustawa wolnościowa może zwiększyć ilość szkodliwych treści w sieci. Przed usuwaniem wpisów administratorów odstraszy...

Ustawa wolnościowa została 22 stycznia przesłana do KPRM i czeka na wpis do wykazu prac Rady Ministrów. Nowy akt prawny ma chronić prawo do wolności słowa w sieci, nad czym czuwać będzie pięcioosobowa Rada Wolności Słowa. Będzie...

Startup Booksy zebrał rekordową rundę w wysokości 70 mln dolarów

70 milionów dolarów w rundzie C - inwestycja w Booksy to największa zebrana runda na tym etapie rozwoju spółki wśród wszystkich polskich startupów. Pieniądze od amerykańskich inwestorów pozwolą na dynamiczne zwiększenie udziału na kluczowych...

Polacy gotowi na zmianę pracy

Blisko 9 na 10 Polaków jest otwartych na nowe oferty pracy, a główną motywacją do jej zmiany pozostają zarobki – wynika z najnowszych badań Pracuj.pl „Polacy w środowisku pracy”, towarzyszących nowej kampanii portalu. Jak...

Potęga sprzedaży na portalach społecznościowych – social selling

Social selling polega na wykorzystaniu mediów społecznościowych do prowadzenia działalności sprzedażowej czyli udostępnianiu produktów on-line swoim klientom bez konieczności zakładania sklepu e-commerce. Sprzedaż przez social media prowadzona jest z wykorzystaniem narzędzi, które dostarcza sama...

Szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes? Franczyza EXPO jest dla Ciebie!

Każdy czas jest dobry, by zrobić krok naprzód, jeśli stawia się go na stabilnym i pewnym gruncie.  Jeśli szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes, zdecyduj się na model franczyzowy.  W wyborze najbardziej odpowiadającego pomoże Franczyza...

Tydzień do końca prezydentury Trumpa. Demokraci chcą postawić ustępującego prezydenta w stan oskarżenia

W poniedziałek przedstawiciele Partii Demokratycznej formalnie przedstawili wniosek dotyczący impeachmentu Donalda Trumpa, z którego wynika, że prezydent jest niezdolny do dalszego sprawowania władzy. Politycy oskarżają go o podżeganie swoich zwolenników do ataku na Kapitol. – Prezydent Trump dokonał bardzo niepokojących rzeczy pod...

10 TRENDÓW jakie trendy zdominują e-commerce w 2021

Nie tylko pandemia: jakie trendy zdominowały e-commerce w 2020 i będą ważne w 2021? W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk...

7 trendów e-commerce w 2021 roku

Nic nie wskazuje na to, by kolejny rok miał być niesprzyjający dla branży e-commerce, która dzięki pandemii koronawirusa rośnie w galopującym tempie. Wraz z inwestycją w zakupy online sprzedawcy chętniej wdrażają też nowe technologie,...

Wielka technologiczna czwórka zagraża wolnemu rynkowi. Co zrobić z monopolem „bandy czworga”?

Spółki Big Tech stały się ulubieńcami inwestorów. Ich rynkowa potęga wzbudza jednak coraz większe obawy związane z niszczeniem wolnego rynku. W najbliższych miesiącach przekonamy się co dalej z Facebookiem czy Google. Już za prezydentury D.Trumpa...

Twoja szansa na rozwój biznesu w czasach kryzysu. Dołącz do Franczyza Expo 2021!

Koronawirus mocno uderzył w biznes. Kryzys to jednak świetny moment na zmiany, na które wcześniej nie miało się odwagi. To też idealna okazja, by pokazać innym nowe drogi rozwoju. Zrób to dzięki Targom Franczyza...

5 największych trendów na rynku startupów w 2021

Trwająca niemal od początku roku epidemia koronawirusa SARS-CoV-2 uwydatniła to, że istnieje grupa firm, które mogą czerpać korzyści biznesowe i trwale się rozwijać niezależnie od ogólnej sytuacji gospodarczej kraju. Mowa o startupach, czyli młodych...

10 marek najczęściej wykorzystywanych przez hakerów w atakach phishingowych

Microsoft, DHL, Google, PayPal i Netflix – to najczęściej wykorzystywane marki, pod które podszywają się hakerzy, aby podstępnie wykorzystać nasze dane. Prym wiedzie Microsoft - twierdzą specjaliści cyberbezpieczeństwa z Check Point Research w najnowszym...

Doktor Facebook = Teleznachorstwo zamiast telemedycyny

Mówi się, że w Polsce mamy 40 mln selekcjonerów piłkarskich i tyle samo lekarzy. Tymczasem okazuje się, że skłonność do wypowiadania się w sprawach, w których brakuje nam kompetencji, to nie tylko nasza narodowa...

Zwiększenie sprzedaży w sklepie – skuteczne porady

Okazuje się, że to nie cena jest głównym czynnikiem wpływającym na sprzedaż. Użyteczność strony, przebieg procesu zakupowego, sposób w jaki klient trafił do sklepu internetowego – to oddziałuje na sprzedaż i jej rozmiar. Nawet...

W wakacje aktywni stają się oszuści i cyberprzestępcy. Urlopowicze muszą uważać na bezpieczeństwo swoich...

Polacy podczas wakacji muszą chronić się nie tylko przed zakażeniem koronawirusem, ale także zadbać o inne środki bezpieczeństwa, by nie stać się ofiarą oszustów i nie stracić oszczędności. W ostatnich dniach coraz popularniejsze wśród przestępców staje się „oszustwo na...

Współczesny konsument kupuje coś więcej niż sam produkt. Sprzedawcy kreują więc pozytywne emocje z...

Blisko 2/3 klientów przed zakupem czerpie inspirację z mediów społecznościowych – wynika z badań PwC. Współczesny konsument kupuje już nie tylko sam produkt czy usługę, ale również wrażenia i emocje związane z jego zakupem. Dlatego kreowanie pozytywnych doświadczeń konsumenckich,...

Dobry czas dla restauratorów z różnych nurtów. Polscy konsumenci doceniają zarówno food trucki, jak...

Polski rynek gastronomiczny przechodzi duże zmiany. Trudno wyodrębnić jeden dominujący trend – z jednej strony mamy rosnącą popularność street foodu i food trucków, z drugiej strony modny staje się fine dining, czyli sztuka restauracyjna na najwyższym poziomie....

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie. Powstają narzędzia ułatwiające ocenę wiarygodności...

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i przedstawiciele administracji...

Polacy stawiają na gotowe dania. Sięga po nie 85 proc. konsumentów, a rynek jest...

Coraz szybsze tempo życia przekłada się na szybki rozwój rynku dań gotowych. Według Kantar Millward Brown po dania instant w kubeczkach sięga niemal 85 proc. Polaków, a cały rynek jest wart ponad 1 mld zł...

Gwiazdy sportu zachęcają młodzież do aktywności fizycznej. Wykorzystują w tym celu YouTube’a i Instagrama

Konkurencja ze strony komputerów i smartfonów, dni wypełnione po brzegi zajęciami pozalekcyjnymi, brak chęci i motywacji – to główne czynniki, z których wynika coraz niższa aktywność fizyczna dzieci i nastolatków w Polsce. Pomysłodawcy programu Drużyna Energii chcą to zmienić....

Aplikacja mobilna dla sklepu online – 5 powodów dlaczego warto

Aplikacje mobilne są ważnym ogniwem między marką, a detalistami i konsumentami z uwagi na to, że są kompatybilne z danym systemem operacyjnym i bardziej funkcjonalne niż strony internetowe, a ponadto prezentują ofertę sklepu na ekranie...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Dolar w odwrocie?

Słabsze dane z USA powodują, że kapitał wraca na naszą stronę oceanu. Pomimo tego jednak złoty wcale nie zyskuje, a wręcz traci. Widać, że...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version