Tagi Jan Michalski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Jan Michalski

Deloitte: Niemal jedna trzecia europejskich dyrektorów finansowych testuje rozwiązania związane z generatywną AI

Mimo rosnącej popularności generatywnej sztucznej inteligencji, okazuje się, że wśród dyrektorów finansowych nie jest ona wykorzystywana na szeroką skalę. Obecnie 12 proc. europejskich firm planuje wdrażać rozwiązania AI, a prawie jedna trzecia jest na...

Pandemia zmieniła preferencje pacjentów i przyspieszyła innowacje w opiece zdrowotnej

Ponad 90 proc. przedstawicieli systemu opieki zdrowotnej za najbardziej oczekiwany efekt cyfrowej transformacji uznaje poprawę doświadczenia pacjentów – wynika z raportu Digital transformation. From a buzzword to an imperative for health systems, przygotowanego przez...

Deloitte: Transformacja cyfrowa priorytetem firm prywatnych

Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” odpowiedziało tak aż...

Deloitte: Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte...

W 2020 roku inwestycje w cyfrowy dostęp do usług medycznych wyniosły na świecie rekordowe...

Jedna trzecia szefów firm farmaceutycznych ocenia, że pandemia COVID-19 przyspieszyła cyfrową transformację ich sektora o przynajmniej pięć lat – wynika z raportu “2021 Global Life Sciences Outlook. Possibility is now reality, sustaining forward momentum”,...

Deloitte Digital i Medallia łączą siły

Deloitte Digital i Medallia połączyły swoje siły by wspólnie dostarczać polskim konsumentom swoją wiedzę i rozwiązania. Poprzez wykorzystanie inteligentnej technologii i najlepszych praktyk branżowych, a także bazując na rozwiązaniach wypracowanych przez lata współpracy globalnej,...

Szybka adaptacja, pozytywna komunikacja i sprawny marketing kluczowe w czasie pandemii COVID-19

58 proc. konsumentów zna markę, która szybko dostosowała swoje działania do pandemicznej rzeczywistości. Dyrektorzy ds. marketingu są niezbędni do funkcjonowania organizacji podczas kryzysu. W czasie pandemii COVID-19 działy marketingu powinny uważniej niż dotychczas przyglądać się...

Ponad 80 proc. menadżerów z firm rozwiniętych cyfrowo uważa, że innowacje są siłą napędową...

Firmy rozwinięte cyfrowo wprowadzają zdecydowanie więcej innowacji niż pozostali uczestnicy rynku, a wdrażane rozwiązania są o wiele bardziej zaawansowane niż w przypadku organizacji będących na wcześniejszym etapie cyfryzacji. Z badania „Accelerating Digital Innovation Inside and...

Główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji

Dziesięć lat temu eksperci zajmujący się technologią ekscytowali się rozwojem sieci bezprzewodowej czwartej generacji. Jak wynika z 18. edycji raportu „Global TMT Predictions” firmy doradczej Deloitte, w tym roku już 25 operatorów telekomunikacyjnych udostępni...

Deloitte: Rynek private equity w Europie Środkowej ostrożniej patrzy w przyszłość

Sektor funduszy private equity (PE) w Europie Środkowej jest wciąż bardzo aktywny, ale liczba zawieranych transakcji może ulec zmniejszeniu. Co czwarty badany przedstawiciel PE uważa, że sytuacja gospodarcza ulegnie osłabieniu w najbliższych miesiącach. Natomiast...

Deloitte: Polacy muszą odnaleźć się w cyfrowej rzeczywistości

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions 2018” centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który...

Deloitte: Za pięć lat będzie się sprzedawać na świecie ponad pięć milionów smartfonów dziennie

Do końca 2023 roku użytkownikami smartfonów w krajach rozwiniętych będzie ponad 90 proc. dorosłych osób. Roczna sprzedaż telefonów w 2023 wyniesie 1,85 miliarda sztuk. Ale rosnąć będzie nie tylko ich ilość, ale też jakość....

Nowe technologie szansą dla sklepów stacjonarnych w wyścigu o klienta

Warszawa, 16 listopada 2017 r. – Nowe technologie i tempo ich wdrażania rewolucjonizuje rynek dóbr konsumenckich. Według autorów raportu Deloitte „Consumer Review. Digital Predictions 2017” dzięki rozwojowi biometrii, sieci piątej generacji (5G), sztucznej inteligencji...

Jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na rynek pracy

Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje...

Deloitte Digital: Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc....

Być albo nie być operatorów telekomunikacyjnych

Jak bardzo zmienił się świat telekomunikacji najlepiej świadczy fakt, że jeszcze dwie dekady temu używaliśmy w dużej mierze telefonów stacjonarnych, a komórki były dostępne dla nielicznych. Sektor technologii telekomunikacyjnych doświadczył ogromnych, przełomowych zmian wpływających na...

Deloitte Digital: Korzystanie z technologii w życiu osobistym wpływa na zachowanie ludzi w pracy

Zmiany technologiczne mają istotny wpływ na zachowanie pracowników. Aż 84 proc. z nich uważa, że jest istotne, by ich firmy korzystały z najnowszych technologii. Jak wynika z raportu Deloitte „The connected worker. Clocking in...

Cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów – customer experience warunkiem utrzymania się na rynku

Co 10 lat pojawia się dziesięć razy więcej urządzeń mających możliwość podłączenia do sieci. Szacuje, się, że w 2020 roku ich liczba wyniesie 70 miliardów, a w 2030 – bilion. Wraz z nowymi technologiami...

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Dla prawie jednej czwartej polskich użytkowników smartfonów dostęp do sieci 4G jest istotnym powodem zmiany operatora komórkowego. Warszawa, 22 marca 2017 r. – Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa...

Informatyzacja firm skutecznym rozwiązaniem nie tylko dla korporacji, ale również dla MŚP

Brak odpowiednich rozwiązań informatycznych wspomagających procesy na styku klient-przedsiębiorstwo to obecnie jeden z największych hamulców rozwoju i ekspansji zagranicznej polskich małych i średnich firm – oceniają eksperci Deloitte Digital. Tymczasem, według badania Salesforce „Customer Relationship” z...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Wyższa na dłużej – rentowność papierów skarbowych w USA

Rentowności amerykańskich 10-letnich obligacji skarbowych wzrosły powyżej 4,6% w związku z oczekiwaniami wolniejszego cyklu obniżek stóp procentowych przez Fed, który niedawno przyznał, że...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version