Zgłoszenie szkody, zapoznanie się z ofertą i podpisanie umowy – to najczęstsze powody obecności klientów w placówkach towarzystw ubezpieczeniowych. Coraz więcej z nas woli jednak korzystać wyłącznie ze zdalnych kanałów kontaktu. Mimo tego agenci...
Od września 2013 r. obowiązki dyrektora Departamentu Marketingu i PR oraz funkcję rzecznika prasowego grupy UNIQA Polska objęła Katarzyna Ostrowska. W UNIQA zajmie się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz przygotowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej...
W ubiegłym roku kobiety złożyły więcej wypowiedzeń niż łącznie w 2022 i 2021 r.
Dziewięć na dziesięć firm wciąż nie podejmuje działań na rzecz równouprawnienia....
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Sektor instytucji pożyczkowych odnotował w poprzednim roku +5,2 proc. wzrost liczby udzielonych kredytów konsumenckich przy jednoczesnym spadku ich wartości o -6,4 procent. O 11...